Naisystävä leikkasi pitkät hiuksensa kysymättä minulta
Näyttää suoraan sanottuna teini-ikäiseltä pojalta nyt. Sitten veti vielä herneen nenään, kun kommentoin että oli paljon naisellisempi ennen. 🙄
Kommentit (98)
No ei kai siinä muuta vaihtoehtoa ole kuin erota siitä nutipäästä 🤔
Yh, en minäkään kyselisi lupia tuollaiselta nuijalta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että ei sinulta kysynyt.
Sinua ei haittaisi jos miesystäväsi ottaisi naamatatuoinnin kysymättä sinulta?
AP
Miksi ihmeessä hänen pitäisi sinulta kysyä lupa? Ei hän ole sinun alaikäinen holhottava.
Sinäkö määräät jonkun hiusten pituuden? Vaikka typerä provohan tää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ota ero jos on noin vaikeaa,
Nainen lyhyillä hiuksilla on kuin urheiluauto missä nopeus rajoitettu 80 km/h. Ei mitään järkeä!
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se sinulle kuulu😂😂😂
Tottakai se kuuluu. Mikä kauhea itku olisi jos mies leikkaisi kaljun yht äkkiä. Mammojen mukaan kalju on vastenmielistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei tuollaisiin tarvitse muilta lupia kysyä. Ulkonäköasiat on henkilökohtaisia valintoja, koska ne ei vaikuta muihin. Kohteliain mies, ketä olen ikinä tavannut, on päästä tatuoitu. Todella kohtelias herrasmies.
Vaikka olen nainen, niin ymmärrän.
Mä toivon, että mun mies vetää pian täyskaljun. Mut en ehdottele tai vaadi. Ei hänkään puutu mun päähän tai näytän ovea. Leikkasin muuten just huvikseni polkkatukan. Tais kuitenkin tykätä.
Taas täällä on näitä keskenkasvuisia jotka luulee, että ihminen pysyy aina saman näköisenä kuin ekoilla treffeillä. Oishan se voinut ajaa siilin tai kaljunkin. Kaikesta sitä porukka mielensä pahoittaa.
Kuka ihme vertaa hiuksia naamatatuointiin??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei tuollaisiin tarvitse muilta lupia kysyä. Ulkonäköasiat on henkilökohtaisia valintoja, koska ne ei vaikuta muihin. Kohteliain mies, ketä olen ikinä tavannut, on päästä tatuoitu. Todella kohtelias herrasmies.
Ei vaikuta muihin? Totta hitossa vaikuttaa jos nainen tekee itsestään rumemman/pojan näköisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Ei vaikuta muihin? Totta hitossa vaikuttaa jos nainen tekee itsestään rumemman/pojan näköisen.
Hiustenko perusteella joku on kaunis? Kuvittelin, että kasvojen.
Sen siitä saa kun ottaa pinnalla eikä päällä.
Kasvaahan se takaisin.