Naisystävä leikkasi pitkät hiuksensa kysymättä minulta
Näyttää suoraan sanottuna teini-ikäiseltä pojalta nyt. Sitten veti vielä herneen nenään, kun kommentoin että oli paljon naisellisempi ennen. 🙄
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Aika törkeetä leikata mieheltä kysymättä.
Ei vissiin sänkyhommat enää huvita klanipään lepakon kanssa.
Kysyyks miehetkin naiselta lupaa johonki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se sinulle kuulu😂😂😂
Tottakai se kuuluu. Mikä kauhea itku olisi jos mies leikkaisi kaljun yht äkkiä. Mammojen mukaan kalju on vastenmielistä.
Mulla on kaveri, jolle pitkät hiukset olivat ylpeydenaihe ja tiesi tyttökaverinsa palvovan niitä. Jonkin riidan päätteeksi veti kännissä pään klaniksi, ihan tyttökaveriaan näpäyttääkseen. Eipä arvannut, etteivät hiukset enää kasvaneetkaan ja liuhuletti jäi haaveeksi. Kalju on sittemmin ollut. Tyttökaveri myös menneisyyttä, joskaan en tiedä paljonko hiusepisodi eroon vaikutti.
Hiusten leikkaaminen ei lopeta niiden kasvua 🙄. Melkoinen urbaanilegenda.
Hiuksia ei kannata pätkäistä! Naisille tiedoksi 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että ei sinulta kysynyt.
Sinua ei haittaisi jos miesystäväsi ottaisi naamatatuoinnin kysymättä sinulta?
AP
Ei tuollaisiin tarvitse muilta lupia kysyä. Ulkonäköasiat on henkilökohtaisia valintoja, koska ne ei vaikuta muihin. Kohteliain mies, ketä olen ikinä tavannut, on päästä tatuoitu. Todella kohtelias herrasmies.
Ei vaikuta muihin? Totta hitossa vaikuttaa jos nainen tekee itsestään rumemman/pojan näköisen.
Hiustenko perusteella joku on kaunis? Kuvittelin, että kasvojen.
Kyllä myös hiusten. Jos olisin mies, haluaisin ehdottomasti pitkähiuksisen naisen. Tosin tekisin sen myös selväksi ihailemalla ääneen hiuksia ja leikkimällä niillä.
Eli olet joku hiusfetisisti. Niille riittääkin että naisella on mahdollisimman pitkät hiukset, olkoon sitten minkälaista hamppua vain.
Trolli mutta tollasiakin kpäitä on joiden mielestä niiden kuuluu sanella toisten elämä hiuksia myöten. Pitäisi heittää säkissä kivien kanssa mereen.
Kyllä tuollaisesta pitää keskustella etukäteen. Nainen
Kannattaa erota. Ei sun kaltasen kuulu olla parisuhteessa pilaamassa muiden elämää.
En ymmärrä. Tuskin kokisin yhtä vahvaa reaktiota, jos miesystävä vaikka päättäisi kasvattaa hiuksiaan pidemmiksi. Mutta jos ottaa niin pahasti päähän, helpointa on päästää naisparka menemään.
Mä kysyin, mutta ei hän vastannut. Joten pätkäisin puolet pois 😂
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleeni ex-seurustelukumppani, joka paheksui aikoinaan pyöreitä aurinkolaseja ("Lennon-lasit") naisilla, kun ei ollut vielä ehtinyt nähdä, että minulla on juuri sellaiset. Hänen naisihanteellaan oli myös pitkät hiukset, joten varmaan otti koville, että leikkasin omani lyhyiksi (en siksi, että olisin halunnut osoittaa mieltäni hänen naisihannettaan vastaan vaan ihan siksi, että itse halusin muuttaa tyyliäni).
Mutta kun erosin hänestä niin hän oli se, joka joutui hakemaan ihan ammattiapua päästäkseen yli erostamme.
Tottakai ero on miehille raskaampaa koska miehet rakastavat aidosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että ei sinulta kysynyt.
Sinua ei haittaisi jos miesystäväsi ottaisi naamatatuoinnin kysymättä sinulta?
AP
Hiuksia voi verrata kynsiin eikä tatuointiin. Joten kysy sitä. Mitä jos puolisosi leikkaisi kyntensä ilman lupaasi? Joo, eikö kuulosta hullulle, koska se on sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleeni ex-seurustelukumppani, joka paheksui aikoinaan pyöreitä aurinkolaseja ("Lennon-lasit") naisilla, kun ei ollut vielä ehtinyt nähdä, että minulla on juuri sellaiset. Hänen naisihanteellaan oli myös pitkät hiukset, joten varmaan otti koville, että leikkasin omani lyhyiksi (en siksi, että olisin halunnut osoittaa mieltäni hänen naisihannettaan vastaan vaan ihan siksi, että itse halusin muuttaa tyyliäni).
Mutta kun erosin hänestä niin hän oli se, joka joutui hakemaan ihan ammattiapua päästäkseen yli erostamme.
Ei rakasta, ja tästä ei tarvitse sen enempää vängätä. Nainen ei merkitse teille yhtään mitään. Annatte naisen vuotaa itsensä teihin täysin ja pitää elämänsä keskiössä ja mitä te teette, haukutte, petätte, käyttätte taloudellisesti hyväksi, nöyryytätte seksuaalisesti, sosiaalisesti. Ja kun tuollaisen paskakasan jätttää niin sitten se itkee kun hän rakasti. Ette te miehet rakasta muuta kuin itseänne.
Hiukset liittyvät vahvasti miehenkin ulkonäköön ja se käy monesta ketjusta ilmi. Tässä ketjussa naiset tietysti ovat eri mieltä vittumaisuuttaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei rakasta, ja tästä ei tarvitse sen enempää vängätä. Nainen ei merkitse teille yhtään mitään. Annatte naisen vuotaa itsensä teihin täysin ja pitää elämänsä keskiössä ja mitä te teette, haukutte, petätte, käyttätte taloudellisesti hyväksi, nöyryytätte seksuaalisesti, sosiaalisesti. Ja kun tuollaisen paskakasan jätttää niin sitten se itkee kun hän rakasti. Ette te miehet rakasta muuta kuin itseänne.
Who hurt you? 😅 Taas esimerkki siitä kuinka naiset eivät osaa valita miestä. Miten nöyryytetään seksuaalisesti?
Naisella pitkåt/puolipitkät hiukset ovat kyllä kauniimmat. Miesmäinen lyhythiuksinen ei kiinnosta. Harvalla naisella pienet kasvot johon se lyhyt hiusmalli sopii. Toinen kauhistus on polkkatukka eli äititukka. Ihan hirveen näköinen tyyli. Vanhentaa niin nuoren kuin vanhemmankin naisen.
On se sentään hyvä, että Sinä kysyt aina parturiin mennessäsi naiseltasi luvan.
Mie oon nainen enkä mitenkään miehen tossun alla, mutta oisin jutellut asiasta etukäteen. En nyt tarjoita saada miehen lupaa, mutta keskustelua kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset liittyvät vahvasti miehenkin ulkonäköön ja se käy monesta ketjusta ilmi. Tässä ketjussa naiset tietysti ovat eri mieltä vittumaisuuttaan.
.
Tietysti. Vittumaisuuttaan naiset jättävät myös ne kaikki monet miesten hiuksiin liittyvät ketjut aloittamatta, joten ypöyksin joudut tehtailemaan niitä jatkuvasti. Ikäviä nämä naiset, noin painava vastuu sälytetty tuikitärkeästä aiheesta.
Naiset täällä vaahtoaa (itse olen myös nainen, mutta pitkien hiusten kannalla), mutta auta armias, kun nainen rakastaa partoja ja valitsee miehen sen(kin) perusteella, että se on huikaisevan komea hyvin hoidetussa parrassaan. Tapailette joitakin kuukausia ja sitten hän yhtäkkiä ilmestyy ilman partaa ja näyttääkin ihan vauvalta. Aika tekopyhää väittää, että se olisi tälle naiselle ihan ok.
Minun miesystävä leikkasi pitkät hiuksensa minulta kysymättä. Eipä se minulle kyllä kuulu.