Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen elämän väsyttämä

Vierailija
11.08.2023 |

Yhtäkkiä on kuin moottorit olisivat sammuneet. En vaan halua mitään enkä jaksa mitään .En edes mennä ulos .En pue päälleni vaan yöpaidassa tässä istuskelen.
Ottaa vastaan laittaa ruokaa ,mutta sehän on pakko. Kotiakin pitäisi ojentaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepää tää ilta ja syö jotain hyvää iltapalaa. Huomenna voit olla virtaa täynnä kun saat akkusi ladattua. Tsemppiä ja mukavaa iltaa.

Vierailija
2/7 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele hyvää musaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään lauantai iltapäivä. Olin ulkona ja istahdin terassille kahvin kanssa. Siellä kaikki pareja tai kaveruksia. Itse istua möllötin siinä ja nyt tulin kotiin. Niin surullisen yksinäistä. 

Ystävättärellä  ei ole koskaan rahaa tehdä mitään . En voi edes pyytää ulos koska aina P A. Kyllästynyt tarjoamaan joka toinen kerta. 

Vierailija
4/7 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään lauantai iltapäivä. Olin ulkona ja istahdin terassille kahvin kanssa. Siellä kaikki pareja tai kaveruksia. Itse istua möllötin siinä ja nyt tulin kotiin. Niin surullisen yksinäistä. 

Ystävättärellä  ei ole koskaan rahaa tehdä mitään . En voi edes pyytää ulos koska aina P A. Kyllästynyt tarjoamaan joka toinen kerta. 

Menkää vaikka lenkille kahdestaan. Ei maksa rahaa.

Vierailija
5/7 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin ja rikki koko elämästä myös. Onneksi saan nykyään lähes tulkoon vain olla jos haluan.

Ota yhteys lääkäriin jos ei mene olo mene ohi. Välillä on ok ihan vain olla mölöttäö tekemättä mitään ja antaa kaiken vain olla. Jos asut kaupungissa tilaa vaikka jotain ruokaa kotiin ja katso jotain itseäsi kiinnostavaa telkusta tai leffa.

Vierailija
6/7 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo 65 ja hidastunut aikalailla... No, otan iisisti ja ihmettelen.

Vierailija
7/7 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jo 65 ja hidastunut aikalailla... No, otan iisisti ja ihmettelen.

Käy terveystarkastuksessa. Ei ole normaalia yhtäkkiä noin hidastua. Et ole edes vanha, mutta iän myötä erilaisten sairauksien riski kasvaa. Mitä nopeammin syy löytyy, sitä helpompi se on korjata. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi