Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt mä aloitan tekeen villasukkia

Vierailija
11.08.2023 |

joululahjaks, vielä kerkeää.
Mut aloitettava on, illat hämärtyy.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea.

Vierailija
2/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, odotan niin joulua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaivoin sukkalangat esiin

Vierailija
4/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu tulla jollottaa.

Vierailija
5/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaispa kunnolla kutoa, niin kuin jotkut, ettei niiden tarvitse edes paljon katsoa siihen sukkaan päin kun kutovat.

Vierailija
6/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tunti sitten päättelin tyttären sukat, saa ne mukaansa opiskelupaikkakunnalle.

Pitäisi tehdä inventaario sukkalangoista, niistä voisi löytyä sellaisia, joista voisi kutoa Ukrainaan sukkia. Ja Pelastusarmeijalle, olen jouluisin vienyt padalle (uusia) alusvaatteita ja sukkia. Ovat olleet pidettyjä lahjoituksia.

Vierailija
7/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaispa kunnolla kutoa, niin kuin jotkut, ettei niiden tarvitse edes paljon katsoa siihen sukkaan päin kun kutovat.

Mä toivoin kanssa aina samaa ja sitten älysin, että tämän(kin) taidon oppii vain harjoittelemalla.

Itse kuvittelin lisäksi aina, etten ikinä opi neulomaan kantapäätä mutta tätä nykyä se on minusta kivoin neulottava, koska se ei ole tylsää kuten just tuollainen tavallinen ja yksivärinen sukka jota tosiaan voisi neuloa vaikka silmät ummessa.

Vierailija
8/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon oppinut!

Ei tartte kun välillä vilkasta sukkaa.

Vierailija
9/9 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tunti sitten päättelin tyttären sukat, saa ne mukaansa opiskelupaikkakunnalle.

Pitäisi tehdä inventaario sukkalangoista, niistä voisi löytyä sellaisia, joista voisi kutoa Ukrainaan sukkia. Ja Pelastusarmeijalle, olen jouluisin vienyt padalle (uusia) alusvaatteita ja sukkia. Ovat olleet pidettyjä lahjoituksia.

Mä tein vastaavaa inventaariota pari viikkoa sitten ja nyt onkin sitten kärkeä vailla valmiina pitkät kirjoneulesukat jotka ulottuu näemmä polvienkin yli..

Jotenkin siihen varteen vaan keksi kokoajan kivoja kuvioita enkä sitten viitsinyt alkaa purkamaan kun tajusin että näissä olisi jo mittaa huippumallinkin kintuille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä