Miksi käyt vastailemassa aloituksiin jotka ei ole suunnattu just sulle
Maalaisitko talon sinisellä vai punaisella?
- Ei minulla ole taloa
Mielipide uudesta fanta-mausta?
- En ole maistanut
Paras nähtävyys Ranskassa?
- En ole käynyt enkä käy
Miten hoidat hiuksiasi?
- Olen kalju
MIKSI? 😂😂😂
Kommentit (18)
🤣🤣😂😂😅😅😅😅😂😂🤣
siksi, että kaltaisesi idi ootti ärsyyntyisi
🤣🤣😂😂😅😅😅😅😂😂🤣
Miten saisi kuivattua pyykit soluasunnossa?
- Yksin asuvan kylpyhuoneessa ei ole niin kosteaa, etteikö siellä voisi kuivata pyykkejä
Just mulle? Mihin sä tarvit jus mun mielipidettä?
En koskaan vastaile aloituksiin, jotka eivät koske minua
Keskustelun suola on se että keskustelu rönsyilee. Jos alkuperäinen kirjoittaja haluaa vain tietynlaisia vastauksia hän on väärässä paikassa. Tämä on nimenomaan keskustelupalsta ei mikään kyselypalsta.
Aikasemmin menin ketjuun jossa oltiin kysytty BOSSIN deodoranteista parasta, siis oikeasti kiinnosti mikä niistä olisi koska sukulainen oli ostanut sitä ja se oli hyvää. No sielä oli kommentteja tyyliin 4 sivuu ja ykskää niistä ei vastannu kysymyksee vaa trollas jotai. Kylhä se välil vähä ärsyttää et joutuu tuhlaa omaa kallisarvoista aikaa näihin luusereihin ketkä ei osaa edes käyttäytyä tietokoneella istuessaan.
Haluan toteuttaa vapaata tahtoani.
Vierailija kirjoitti:
Aikasemmin menin ketjuun jossa oltiin kysytty BOSSIN deodoranteista parasta, siis oikeasti kiinnosti mikä niistä olisi koska sukulainen oli ostanut sitä ja se oli hyvää. No sielä oli kommentteja tyyliin 4 sivuu ja ykskää niistä ei vastannu kysymyksee vaa trollas jotai. Kylhä se välil vähä ärsyttää et joutuu tuhlaa omaa kallisarvoista aikaa näihin luusereihin ketkä ei osaa edes käyttäytyä tietokoneella istuessaan.
Ööööö.... Tietokoneella?
Vierailija kirjoitti:
Emmä vastaa mihinkää.
Tähän vastasit.
Teen mitä lystään ja mitään et sille voi.
En vastaile koskaan aloituksiin, jotka eivät kosketa minua selvästi.
En voi tietää olenko aloituksen kohderyhmää ennenkuin kokeilen, ei kenkiäkään osteta sokkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööööö.... Tietokoneella?
Niin. Mitäs kummaa siinä.
Miten on
En käy.