Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lievä vti, lääkäri pakottaa antamaan virtsanäytteen

Vierailija
11.08.2023 |

Olen töissä. En ehdi labraan. Tänään olisin ehtinyt mutta myöhästyin (netissä kesäaika klo 16 asti auki olikin mennyt klo 15 kiinni). Huomenna onneksi labra auki aamusta niin ehdin.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, no mene aamulla sitten.

Vierailija
2/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ymmärä . Anteeksi mitä ajat takaa. Että otat huumeita vai? Pistokokeet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
4/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ymmärä . Anteeksi mitä ajat takaa. Että otat huumeita vai? Pistokokeet?

Häh? Sitä ettei voinut suoraan kirjoittaa antibiootti-reseptiä kuten ennen on toimittu. Labrat usein auki 8-15. Olen töissä. Minulla on muutakin tekemistä kuin juosta labrassa tai ottaa saikkupäivä tämän takia.

Vierailija
5/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan pakota sua antamaan yhtään mitään näytteitä, ellet ole pakkohoidossa.

Vierailija
6/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa mikä bakteeri ja mikä lääke spesifinen kyseiseen pöpöön. Ettei summamutikassa syö antibioottia.

Vierailija
7/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan pakota sua antamaan yhtään mitään näytteitä, ellet ole pakkohoidossa.

Mitä sekoilette? Tietenkin käyn sen antamassa, mutta olisi tämän voinut helpomminkin hoitaa. Tuleepahan nyt diagnostinen varmuus.

Vierailija
8/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin labraan lauantaina pääset?

Vierailija
9/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa katsoa mikä bakteeri ja mikä lääke spesifinen kyseiseen pöpöön. Ettei summamutikassa syö antibioottia.

Joo ymmärrän. Minulla ei toimi penomax. Aina vastustuskykyinen. Toimii nitrofur c.

Vierailija
10/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tullinpuomi. Soitin päivystysapuun. Että nyt ehtisin sinne labraan, että mitä teen kun on viikonloppu en voi enää olla viikonloppua tämän yli. Niin he sanoi, että tullinpuomi

Vierailija
11/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vt on lievä. Juo kunnon karpalomehua vaikka ainakin litra pari tänään, niin pärjäät aamuun.

Jos sinulla on usein tulehduksia, niin varsinkin sen takia on hyvä käydä labrassa. Minkä ikäinen olet?

Vierailija
12/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat asua pöndellä? Kaupungeissa on labrat auki.. HUSLAB. Yksityiset labrat.

Käypä hoidon mukaan VTI oireet tunnistava perusterve nainen voi saada ab kuurin ilman PLV näytettä.

Vierailija
13/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaskun ei sukupuolitautitestejä. Mulla vaativat niitä joka kerta, koska tekevät vaan samaa mitä edellinen, edellinen ja edellinen. Se, joka ensimmäisenä keksi tämän, oli aivan vakuuttunut, että mulla on sukupuolitauti virtsatieinfektion sijaan, mutta mitään ei ole löytynyt nyt 10 vuoden aikana yhdestäkään kokeesta.

Vierailija
14/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi vt on lievä. Juo kunnon karpalomehua vaikka ainakin litra pari tänään, niin pärjäät aamuun.

Jos sinulla on usein tulehduksia, niin varsinkin sen takia on hyvä käydä labrassa. Minkä ikäinen olet?

Olen 29v. Minulla on tullut virtsatietulehduksista lähes toistuva riesa vuoden sisään. Tämä on nyt 3 vai 4 kerta. Ihan sama kuin äidilläni.

Juuri leikattiin keväällä nielurisat pääsin angiinakierteestä eroon. Nyt sain tämän riesan. 😆

Vierailija
15/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut pari kertaa yksityisen puolen chat-lääkäriltä kuurin heti.

Vierailija
16/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta on uusiutuva tauti niin hyvä on välillä katsoa onko jokin muuttunut

Vierailija
17/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että vaativat virtsanäytetestin silleen, kun en ollut ihan varma kun minua ei nyt kirvele eikä tämä ole mikään ärhäkin tulehdus. Alavatsa on kipeä ja kokoajan tuntuu on pissahätä. Joskus olen pissannut verta ja on nostanut tulehdusarvot.

Vierailija
18/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 29v. Minulla on tullut virtsatietulehduksista lähes toistuva riesa vuoden sisään. Tämä on nyt 3 vai 4 kerta. Ihan sama kuin äidilläni.

Juuri leikattiin keväällä nielurisat pääsin angiinakierteestä eroon. Nyt sain tämän riesan. 😆

Sama se on ollut minullakin ja kolmen raskauden aikana sain neuvolasta ne testiliuskat, että sain itse katsottua tilanteen pissasta heti kun siltä alkoi tuntua.

Vierailija
19/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen saanut pari kertaa yksityisen puolen chat-lääkäriltä kuurin heti.

Sain viimeksi minäkin. Mutta en halua nyt maksaa 40e + antibiootin hinta.

Vierailija
20/21 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ollu yli kaks vuoden aikana niin normaali homma. Pitää varmistaa mikä pöpö on