Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei uidessa käytetä aina kellukkeita?

Vierailija
25.06.2024 |

Miksi ne ovat vain uimataidottomien lasten juttu? Olisivat hyvä turva myös uimataitoiselle ihmiselle, jos jotain odottamatonta sattuu. Voihan tulla vaikka kramppi jalkaan tms...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos kuolee se muoviroska ei maadu ja lokit tukehtuu siihen

Vierailija
2/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa uida kovaa, hidastavat menoa, mutta mikä estää käyttämästä aikuisenakin kellukkeita. Käytetäkään veneillessäkin pelastusliivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän usein mökillä uidessa. En ole kovin kummoinen uimari, väsyn helposti ilman kellukkeita. Kellukkeilla kiva lilluskella ja hitaasti uiskennella vedessä. Uimahalliin en kyllä kehtaisi mennä aikuisena kellukkeiden kanssa :D

Vierailija
4/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelepa 52v karvainen äijä käyttämässä lasten Minni Hiiri-kellukkeita

Vierailija
5/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja mulla kellukkeet omasta takaa, edessä 2 ja takana 2😁

Vierailija
6/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaikeaa olisi uida sellaisten kanssa.

Vierailija
7/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän usein järvellä uidessani kelluntaliiviä. Se on paljon kevyempi kuin varsinainen pelastusliivi, mutta kelluttaa hyvin. Eikä estä käsien liikkeitä kuten käsivarsissa olevat pullet kellukkeet. Mulla on tällainen https://www.klubbensport.fi/easyswim/es16-b/easyswim--pro-jacket-sinine…

Vierailija
8/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan avovesiuintia, ja mulla kuten useimmilla pidempiä matkoja uivilla on mukana aina uimarinpoiju. Se toimii myös kellukkeena jonka varassa voi levätä tarvittaessa, vaikka sen ensisijainen tarkoitus onkin kertoa esim. veneillijöille että täällä on uimari, älkää ajako päältä. Lisäksi poijuun saa pakattua mukaan pyyhkeen tai vaihtovaatetta ja kengät, mikä on kiva jos palaa eri reittiä kävellen takaisin.

Vierailija
9/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän usein mökillä uidessa. En ole kovin kummoinen uimari, väsyn helposti ilman kellukkeita. Kellukkeilla kiva lilluskella ja hitaasti uiskennella vedessä. Uimahalliin en kyllä kehtaisi mennä aikuisena kellukkeiden kanssa :D

Ei jumalauta... tän on pakko kai olla totta.

Et varmaan jaksa kävelläkään, etkä liikuttaa leukojasi pureskellessa?

Vierailija
10/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän usein järvellä uidessani kelluntaliiviä. Se on paljon kevyempi kuin varsinainen pelastusliivi, mutta kelluttaa hyvin. Eikä estä käsien liikkeitä kuten käsivarsissa olevat pullet kellukkeet. Mulla on tällainen https://www.klubbensport.fi/easyswim/es16-b/easyswim--pro-jacket-sinine…

Oletan, että ap ei tarkoittanut käsivarsissa pidettäviä kellukkeita, vaan sellaisia joita pidetään selässä.

Vierailija
11/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimakellukkeet pakollisiksi turvavöiden tapaan!

Vierailija
12/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vaikeaa olisi uida sellaisten kanssa.

Miten niin vaikeaa? Lapsena uimahallissa käytin niitä, eikä se vaikeuttanut uimista yhtään.

Vierailija
13/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos kuolee se muoviroska ei maadu ja lokit tukehtuu siihen

Saa olla aika iso lokki jos tukehtuu niin isoon ja kovaan muoviesineeseen.

Vierailija
14/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumalauta... tän on pakko kai olla totta.

Et varmaan jaksa kävelläkään, etkä liikuttaa leukojasi pureskellessa?

Jaksan, mutta olen tosiaan opetellut uimaan vasta nelikymppisenä ja edelleen vähän pelkään vettä ja sitä että en jaksa, tulee suonenveto, vedän vettä henkeen tms. Siksi tykkään tuollaisesta turvaelementistä. Varsinkin kun en ui kuntoilleksani vaan nauttiakseni siitä tunteesta, ja vilvoitukseksi, niin ei haittaa ettei ole tehokasta liikuntaa noin.

Vierailija
15/15 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun suomalaiset haluavat hukkua mieluummin.