Sain tietää, että ystävän mies petti polttareissa. Pilaanko parin huomiset häät?
Kommentit (99)
Tietenkin kerrot. Narsisti pitää paljastaa.
Onko ystäväsi koskaan puhunut sinulle siitä, että haluaisiko hän tietää, jos mies pettäisi?
vasta häiden jälkeen. mummot on innoissaan tulossa häihin
Sydämeen ei mahdu kahta ämmää, kirjoitit väärin. Pidä suusi kiinni!
Mistä tiedät asian varmasti? Olit paikalla, näit, olit mukana hommassa? Kuulopuheisiin en luottaisi.
Pettämisen rajat on myös jokaisen parin keskinäinen asia.
Älä puutu nyt, ehkä joskus paljon myöhemmin jos pakko on. Et voi tietää miten asiansa sopivat, mutta joka tapauksessa jos nyt kerrot, pilaat aivan kaiken.
Noi polttarit oli tuskin tänään. Miksi et kertonut jo aiemmin?
Kerro. En antaisi ystävälleni anteeksi,jos hän antaisi minun mennä naimisiin petturimiehen kanssa.
Mun kaveri sai tietää juuri ennen häitä, että miehensä oli pettänyt polttareissaan. No, naimisiin menivät, mutta seksiä ei heillä ole häiden jälkeen ollut koska kaveri ei pysty luottamaan mieheensä. Häistä on nyt 11 vuotta aikaa
Saahan sitä viime minuutilla. Kenenkähän kaverin vaimo siihen suostui.
Oon se, jonka kanssa ystävän mies petti. Ap
Älä kerro. Et kuitenkaan tiedä varmasti. Ellet ollut itse osallinen.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kerrot. Narsisti pitää paljastaa.
Narsisti ei halua että näihin asioihin suhtauduttaisiin niin kuin terveet ihmiset suhtautuvat. Piilottelee maskinsa takana raukka valuvasti.
Aina kannattaa kertoa, mielellään oikein näyttävästi siellä häissä. Ja jos nyt kävisi niin, että valehtelit, niin saa kunnianloukkauksesta aika ison laskun!
Sanot kirkossa kun pappi kysyy onko jollain tätä avioliittoa vastaan.
R? Voin todeta, että henkisesti pettänyt jo aiemmin akkaansa.
No totta kai kerrot.