Sain tietää, että ystävän mies petti polttareissa. Pilaanko parin huomiset häät?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä kertoa. Älä puutu heidän asioihinsa. Eikö siinä vihkikaavassakin sanota jotenkin niin, että kertoo nyt tai vaikenee iäksi. Sinä siis vaikenet iäksi etkä odota myöhemminkään sopivaa tilaisuutta täräyttää asia julki. Luuletko todella, että morsian kiittelisi sinua, jos juuri ennen häitä kerrot tietosi hänelle. Ihmisten elämässä tapahtuu ennen ja jälkeen häiden kaikenlaista kuten elämässä yleensäkin. Näitä juttuja pariskunnat joutuvat keskenään setvimään, ei ne häihin lopu, mutta ne ovat heidän kahden välisiä asioita, jotka eivät kavereille kuulu.
Miksi kukaan mieleltään terve haluaisi mennä valheellisen ihmiskuoren kanssa avioliittoon?
Olin narsistin kanssa naimisissa. En halua sitä kenellekään. Henkinen väkivalta ja jatkuva pettäminen. Eli kerro. Pelastat yhden naisen elämän.
Soita sille miehelle ja vaadi kiristämällä, että vahdit vieressä, kun tämä tunnustaa petoksensa tulevalle vaimolleen.
Pakoon kirjoitti:
Olin narsistin kanssa naimisissa. En halua sitä kenellekään. Henkinen väkivalta ja jatkuva pettäminen. Eli kerro. Pelastat yhden naisen elämän.
Teennäinen narsku on pahinta laatua henkisessä sadismissaan.
Polttarit on viimeinen sinkkujuhla, eli teknisesti ottaen ei pettänyt.
Mikä tapahtui polttareissa sinne jää..
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja sitkun naiset toimisivat samoin niin kyllä vinguttas ja vonguttas, eikä yritettäis teknistä vastuunkiertoa "sinkkuuteen" vedoten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä kertoa . Älä puutu heidän asioihinsa. Eikö siinä vihkikaavassakin sanota jotenkin niin, että kertoo nyt tai vaikenee iäksi. Sinä siis vaikenet iäksi etkä odota myöhemminkään sopivaa tilaisuutta täräyttää asia julki. Luuletko todella, että morsian kiittelisi sinua, jos juuri ennen häitä kerrot tietosi hänelle. Ihmisten elämässä tapahtuu ennen ja jälkeen häiden kaikenlaista kuten elämässä yleensäkin. Näitä juttuja pariskunnat joutuvat keskenään setvimään, ei ne häihin lopu, mutta ne ovat heidän kahden välisiä asioita, jotka eivät kavereille kuulu.
Miksi kukaan mieleltään terve haluaisi mennä valheellisen ihmiskuoren kanssa avioliittoon?
Ah, kuinka raikkaasti ja osuvasti lohkaistu.
Jätä anonyymi lappu sulhasen taskuun " Tiedän mitä teit, jos et kerro minä teen sen".
Tai vastaava ananonyymi lappu morsiamelle " sua on petetty, kysypä kuka on x tulevalta mieheltäsi".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, ja sitkun naiset toimisivat samoin niin kyllä vinguttas ja vonguttas, eikä yritettäis teknistä vastuunkiertoa "sinkkuuteen" vedoten.
Miksi naiset toimisivat samoin? Oletettavasti tässä on yksi mies ja yksi nainen menossa naimisiin, muut tehköön mitä tekevät.
Ehdotusss kirjoitti:
Jätä anonyymi lappu sulhasen taskuun " Tiedän mitä teit, jos et kerro minä teen sen".
Tai vastaava ananonyymi lappu morsiamelle " sua on petetty, kysypä kuka on x tulevalta mieheltäsi".
Niin. Jos oikeasti olisivat avoimessa suhteessa niin eihän kumpikaan olisi millään tavalla loukkaantut tuosta. Mutta kun avoimet suhteet ovat harvinasempia kuin narsistien persoonallisuushäiriön esiintyvyys.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kerrot. Narsisti pitää paljastaa.
Miehet ovat narsisteja?
No nyt oli kyllä huono, tosi huono
Jännä että joillekin pettämisen puolustelijoille meni herne nenään. Miksi terveet käytöstavat parisuhteessa olevat heille jotenkin halveksittava asia?
Sinä häviät, jos kerrot ja häviät jos et kerro. Päätä itse, mitä tiedollasi teet.
Vierailija kirjoitti:
Sinä häviät, jos kerrot ja häviät jos et kerro. Päätä itse, mitä tiedollasi teet.
Ystävä hädässä tunnetaan. Narsisteilla ei ole kuin hovinsa, ei todellisia ystäviä.
Ei se usko kuitenkaan ja vaikka se uskoisin, niin se mies saa kyllä valehdeltua niin vakuuttavasti, että morsian uskoo miestään. Ilman todisteita ei kannata nyt häslätä.