Sain tietää, että ystävän mies petti polttareissa. Pilaanko parin huomiset häät?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kannattaa kertoa, mielellään oikein näyttävästi siellä häissä. Ja jos nyt kävisi niin, että valehtelit, niin saa kunnianloukkauksesta aika ison laskun!
Jaahas.
Valitettavasti asia on noin, tarkoitushan on aiheuttaa valheellisella tiedolla kärsimystä ja halveksuntaa. Nimenomaan häissä tuollaisen valheen esittäminen on kunnianloukkaus.
Totuus kestää aina tarkastelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä häviät, jos kerrot ja häviät jos et kerro. Päätä itse, mitä tiedollasi teet.
Ystävä hädässä tunnetaan. Narsisteilla ei ole kuin hovinsa, ei todellisia ystäviä.
En ihan tajunnut. Minulle on ystävä suuttunut rajusti molemmissa tapauksissa. Hiljaa olisin, enkä koskaan paljastaisi tietäväni mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä häviät, jos kerrot ja häviät jos et kerro. Päätä itse, mitä tiedollasi teet.
Ystävä hädässä tunnetaan. Narsisteilla ei ole kuin hovinsa, ei todellisia ystäviä.
En ihan tajunnut. Minulle on ystävä suuttunut rajusti molemmissa tapauksissa. Hiljaa olisin, enkä koskaan paljastaisi tietäväni mitään.
Minulla ystävä antoi draaman aiheuttajalle kengän kuvan persauksiin ja lähti kesäpolun suuntaan kulkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ystävä antoi draaman aiheuttajalle kengän kuvan persauksiin ja lähti kesäpolun suuntaan kulkemaan.
Hyvä. Draamailijat eivät sovi parisuhteisiin. Ehkä nyt hakee korvikkeesta lohtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinhän sen pitäisi mennä.
No et tietenkään kerro. Minä petin polttareissa, mutta oikein hyvää avioelämään ollaan kuitenkin vietetty ja pettämiset jäi siihen.
Onko sinulla todisteita? jos ei niin turha kertoa, jos on niin ehdottomasti kerrot heti
No polttarit ovat polttarit. En kertoisi yhtikästä mitään.
En kertoisi. Tulee esiin muutenkin tavalla tai toisella. Älä pilaa toisen häitä.
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu nyt, ehkä joskus paljon myöhemmin jos pakko on. Et voi tietää miten asiansa sopivat, mutta joka tapauksessa jos nyt kerrot, pilaat aivan kaiken.
Eiköhän se ole sulhanen joka pilaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä puutu nyt, ehkä joskus paljon myöhemmin jos pakko on. Et voi tietää miten asiansa sopivat, mutta joka tapauksessa jos nyt kerrot, pilaat aivan kaiken.
Eiköhän se ole sulhanen joka pilaa kaiken.
Tuo vielä tauteja mukanaan jos ei kerro.
Kuka nyt välittää jostain polttarisekoiluista.
Tuntuu siltä että polttaripettäjät ovat täällä sankoin joukoin puolustelemassa touhujaan.
Totta kai pitää kertoa. Harva haluaa pettäjän kanssa naimisiin!
Pettäjälle jää tyhjä arpa ja joutuu kääriytymään mattoon kun totuus kerrotaan.
Kaikkihan sen tietää, että polttareissa petetään 🤔
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin kerrot. Narsisti pitää paljastaa.
Narsistiksi päättelet miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan sen tietää, että polttareissa petetään 🤔
Kaikkihan tietää että vakaat miehet eivät petä. Epävakaat ja narsistit pettävät. Aina.
Riippuu kuinka läheisiä olette ja miten tiedät pettämisestä. Onko todistusaineistoa?
Jos kerrot, niin kerro vasta, kun olet varsinaisista hääjuhlasta lähdössä pois. Muuten palaa rahaa valtavasti, eikä kukaan saa edes kunnon bileitä!
Valitettavasti asia on noin, tarkoitushan on aiheuttaa valheellisella tiedolla kärsimystä ja halveksuntaa. Nimenomaan häissä tuollaisen valheen esittäminen on kunnianloukkaus.