Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää, että ystävän mies petti polttareissa. Pilaanko parin huomiset häät?

Vierailija
11.08.2023 |

Vielä ehtisin kertoa morsiammelle.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa kertoa, mielellään oikein näyttävästi siellä häissä. Ja jos nyt kävisi niin, että valehtelit, niin saa kunnianloukkauksesta aika ison laskun!

Jaahas.

Valitettavasti asia on noin, tarkoitushan on aiheuttaa valheellisella tiedolla kärsimystä ja halveksuntaa. Nimenomaan häissä tuollaisen valheen esittäminen on kunnianloukkaus.

Vierailija
62/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa kertoa, mielellään oikein näyttävästi siellä häissä. Ja jos nyt kävisi niin, että valehtelit, niin saa kunnianloukkauksesta aika ison laskun!

Jaahas.

Valitettavasti asia on noin, tarkoitushan on aiheuttaa valheellisella tiedolla kärsimystä ja halveksuntaa. Nimenomaan häissä tuollaisen valheen esittäminen on kunnianloukkaus.

Totuus kestää aina tarkastelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä häviät, jos kerrot ja häviät jos et kerro. Päätä itse, mitä tiedollasi teet.

Ystävä hädässä tunnetaan. Narsisteilla ei ole kuin hovinsa, ei todellisia ystäviä.

En ihan tajunnut. Minulle on ystävä suuttunut rajusti molemmissa tapauksissa. Hiljaa olisin, enkä koskaan paljastaisi tietäväni mitään.

Vierailija
64/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä häviät, jos kerrot ja häviät jos et kerro. Päätä itse, mitä tiedollasi teet.

Ystävä hädässä tunnetaan. Narsisteilla ei ole kuin hovinsa, ei todellisia ystäviä.

En ihan tajunnut. Minulle on ystävä suuttunut rajusti molemmissa tapauksissa. Hiljaa olisin, enkä koskaan paljastaisi tietäväni mitään.

Minulla ystävä antoi draaman aiheuttajalle kengän kuvan persauksiin ja lähti kesäpolun suuntaan kulkemaan.

Vierailija
65/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ystävä antoi draaman aiheuttajalle kengän kuvan persauksiin ja lähti kesäpolun suuntaan kulkemaan.

Hyvä. Draamailijat eivät sovi parisuhteisiin. Ehkä nyt hakee korvikkeesta lohtua.

Vierailija
66/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän sen pitäisi mennä. 

Vierailija
67/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et tietenkään kerro. Minä petin polttareissa, mutta oikein hyvää avioelämään ollaan kuitenkin vietetty ja pettämiset jäi siihen. 

Vierailija
68/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla todisteita? jos ei niin turha kertoa, jos on niin ehdottomasti kerrot heti

Vierailija
69/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No polttarit ovat polttarit. En kertoisi yhtikästä mitään. 

Vierailija
70/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi. Tulee esiin muutenkin tavalla tai toisella. Älä pilaa toisen häitä.

Vierailija
71/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä puutu nyt, ehkä joskus paljon myöhemmin jos pakko on. Et voi tietää miten asiansa sopivat, mutta joka tapauksessa jos nyt kerrot, pilaat aivan kaiken.

Eiköhän se ole sulhanen joka pilaa kaiken.

Vierailija
72/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puutu nyt, ehkä joskus paljon myöhemmin jos pakko on. Et voi tietää miten asiansa sopivat, mutta joka tapauksessa jos nyt kerrot, pilaat aivan kaiken.

Eiköhän se ole sulhanen joka pilaa kaiken.

Tuo vielä tauteja mukanaan jos ei kerro.

Vierailija
73/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt välittää jostain polttarisekoiluista. 

Vierailija
74/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu siltä että polttaripettäjät ovat täällä sankoin joukoin puolustelemassa touhujaan.

Totta kai pitää kertoa. Harva haluaa pettäjän kanssa naimisiin!

Vierailija
75/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjälle jää tyhjä arpa ja joutuu kääriytymään mattoon kun totuus kerrotaan.

Vierailija
76/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan sen tietää, että polttareissa petetään 🤔

Vierailija
77/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin kerrot. Narsisti pitää paljastaa.

Narsistiksi päättelet miksi?

Vierailija
78/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan sen tietää, että polttareissa petetään 🤔

Kaikkihan tietää että vakaat miehet eivät petä. Epävakaat ja narsistit pettävät. Aina.

Vierailija
79/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuinka läheisiä olette ja miten tiedät pettämisestä. Onko todistusaineistoa?

Vierailija
80/99 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerrot, niin kerro vasta, kun olet varsinaisista hääjuhlasta lähdössä pois. Muuten palaa rahaa valtavasti, eikä kukaan saa edes kunnon bileitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan