En enää edes muista miltä Myllyn Parhaista makaroneista tehty lihamakaronilaatikko maistuu
Olen niin surullinen. Haluaisin vielä kerran maistaa sitä ennen kuolemaani.
Kommentit (77)
Haikeana minäkin katson tyhjää vuokaa, muistot vain jäljellä.
Rankkaa se on ollut täälläkin. Voimia.
Elämä ei ole enää entisellään. En tiedä miten tästäkin selvitään.
Kyllä minkä tahansa teollisuuden tuotantokoneen korjaus pystytään suorittamaan muutamassa päivässä mikäli se on tärkeä ja tarkoitus korjata.
Standardiosista nekin on koottu, siis laakerit sun muut vastaavat ja koneistusfirmat valmistaa erikoisemmat osat mittojen mukaan.
Tuossa on kyse jostakin muusta.
Vierailija kirjoitti:
Haikeana minäkin katson tyhjää vuokaa, muistot vain jäljellä.
Jaxuhalit sinne!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minkä tahansa teollisuuden tuotantokoneen korjaus pystytään suorittamaan muutamassa päivässä mikäli se on tärkeä ja tarkoitus korjata.
Standardiosista nekin on koottu, siis laakerit sun muut vastaavat ja koneistusfirmat valmistaa erikoisemmat osat mittojen mukaan.
Meidän halutaan unohtavan makaroni?
Vierailija kirjoitti:
Nyt on koneen korjaaminen kestänyt kolme kuukautta eikä edes arviota ole muuta kuin että ehkä syksyllä.
Kodintuoksu on kadonnut täysin, ei ole enää iloisia lapsia tulossa pöytään, ei malttamatonta uunin luukusta seuraamista... vain yksi tuikku pöydällä ja minä.
No et paljon muidenkaan kun ne melkeen kaikki tuli samasta paikasta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän halutaan unohtavan makaroni?
Joku testi kai tuokin on.
Minulla on pakastimessa itse tehtyjä makaronilaatikkoannoksia Myllyn Paras -makaroneista. Sieltäpä löytyy jos himo iskee.
Oih se maistui taivaalliselle. Kelpaisi ulkomaan kulinaristeillekin aito suomalainen pasta makaronilaatikon tai perinteisen nistipadan muodossa.
Kuinka paljon mahtaakaan pussillinen maksaa, sitten kun makaronokone saadaan kuntoon? Hintaa pitää varmaan nostaa rutkasti, että saadaan korjaukustannukset katettua :(
Vierailija kirjoitti:
Elämme lopunaikoja.
Anttiristukselta vissiin tullut ohjeet piinata rahvasta tälläkin tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on pakastimessa itse tehtyjä makaronilaatikkoannoksia Myllyn Paras -makaroneista. Sieltäpä löytyy jos himo iskee.
Pakastettu makaronilaatikko on pahaa. Tuoretta sen pitää olla.
Paskalta. Combinon farfalleista tulee parasta.
Järkyttävän epäterveellistä, rasvaista ja ravintoköyhää.
rasva 5.0 g
hiilihydraatti imeytyvä 8.9 g
proteiini 7.6 g
Valkoista vehnäjauhoa!!!
Kuka jaksaa mussuttaa jotain vehnä-hiilari-shaissea???