Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En enää edes muista miltä Myllyn Parhaista makaroneista tehty lihamakaronilaatikko maistuu

Vierailija
11.08.2023 |

Olen niin surullinen. Haluaisin vielä kerran maistaa sitä ennen kuolemaani.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon mahtaakaan pussillinen maksaa, sitten kun makaronokone saadaan kuntoon? Hintaa pitää varmaan nostaa rutkasti, että saadaan korjaukustannukset katettua :(

Ei ole sitten makaronikaan enää köyhän ruokaa.

Vierailija
22/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minkä tahansa teollisuuden tuotantokoneen korjaus pystytään suorittamaan muutamassa päivässä mikäli se on tärkeä ja tarkoitus korjata.

Esimerkiksi isompien teollisuusvaihteistojen osalta kuukausien toimitusaika on ihan normaalia. Elintarvikepuolella on vielä eri vaatimukset osiin.

En kyllä huomaa perusmakaronissa mitään makueroa valmistajien kesken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minkä tahansa teollisuuden tuotantokoneen korjaus pystytään suorittamaan muutamassa päivässä mikäli se on tärkeä ja tarkoitus korjata.

Standardiosista nekin on koottu, siis laakerit sun muut vastaavat ja koneistusfirmat valmistaa erikoisemmat osat mittojen mukaan.

Tuossa on kyse jostakin muusta.

Nyt on koneen korjaaminen kestänyt kolme kuukautta eikä edes arviota ole muuta kuin että ehkä syksyllä.

Niin, mutta minä vuonna?

Vierailija
24/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pakastimessa itse tehtyjä makaronilaatikkoannoksia Myllyn Paras -makaroneista. Sieltäpä löytyy jos himo iskee. 

Pakastettu makaronilaatikko on pahaa. Tuoretta sen pitää olla.

Ei ole. Erityisen hyvää, kun käyttää kanajauhelihaa ja liemenä vain liemikuutiolla tai fondilla maustettua vettä ja mahdollisesti muita mausteita. Ei munia, kermoja tms.

Vierailija
25/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on pakastimessa itse tehtyjä makaronilaatikkoannoksia Myllyn Paras -makaroneista. Sieltäpä löytyy jos himo iskee. 

Pakastettu ja sulatettu ei ole kuin kalpea aavistus vasta uunista otetusta kuumasta makaroonilaatikosta tuoksuineen, makuineen ja tunnelmineen.

Toki nyt tuokin kuitenkin parempi kuin joutua olemaan kokonaan ilman.

Vierailija
26/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tältäkin kriisiltä olisi ehkä osin vältytty jos ihmisillä vain olisi ollut makaronin osalta kotivara kunnossa.

Vierailija
27/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa mussuttaa jotain vehnä-hiilari-shaissea??? 

Keho tarvitsee hiilihydraatteja, proteiineja, rasvaa, kuituja, vitamiineja, hivenaineita ja vettä.

Makaronilaatikko on erinomainen hiilihydraattien, proteiinien, rasvan ja kuitujen lähde.

Saatananidiootti.

Vierailija
28/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi isompien teollisuusvaihteistojen osalta kuukausien toimitusaika on ihan normaalia. Elintarvikepuolella on vielä eri vaatimukset osiin.

Ei kyllä ollut citymarketissa muidenkaan valmistajien sarvimakarooneja. Onkohan sen muotoilu loukannut jotakin?

Vierailija
29/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävän epäterveellistä, rasvaista ja ravintoköyhää. 

rasva 5.0 g        

hiilihydraatti imeytyvä    8.9 g

proteiini 7.6 g

Valkoista vehnäjauhoa!!!

Vehnäjauhoistako se makaronilaatikko tehdään? Muistaakseni siihen tulee myös sipulia, jauhelihaa, munamaitoa ja mausteita reippaasti. Sen kanssa yleensä syödään myös esimerkiksi salaattia. Oletko älypuhelimoinut aivosi paskaksi?

Vierailija
30/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ne tulevat takaisin kauppoihin eh halua edes ajatella sitä taistelua. Se tulee olemaan verinen.

Vierailija
31/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon mahtaakaan pussillinen maksaa, sitten kun makaronokone saadaan kuntoon? Hintaa pitää varmaan nostaa rutkasti, että saadaan korjaukustannukset katettua :(

Ei ole sitten makaronikaan enää köyhän ruokaa.

Lohduttaudutaan sillä että voi edes jouluna tai muuna juhlapäivänä tehdä ja kutsua koko suvun yhdessä syömään.

Vierailija
32/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun ne tulevat takaisin kauppoihin eh halua edes ajatella sitä taistelua. Se tulee olemaan verinen.

Itse olen ainakin valmis taistelemaan makaronista kuolemaan asti.

Vierailija
33/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa mussuttaa jotain vehnä-hiilari-shaissea??? 

Kiinnostaisi tietää mitä nämä tämmöiset aivopiereskelijät oikeasti itse syövät. Mama-nuudelit kiehuvaan veteen ja jälkiruoaksi kannabissätkä?

Vierailija
34/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Teen muista makaroneista.

Vierailija
35/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limaiselta paskalta se maistuu ja haisee.

Vierailija
36/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin valmis taistelemaan makaronista kuolemaan asti.

Ei yllätä että olen varustaumisessa jäljessä, mitä kannattaisi hankkia näin alustavasti valmiiksi ? Ellei joku saisi selville milloin ensimmäinen erä lähtee tehtaalta niin ryöstää sen matkalla. Ja kyllä, olen epätoivoinen.

Vierailija
37/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitys vähän ontuu koska vaihteistoja ei ole sellaisia joista metallia joutuisi valmistettaviin tuotteisiin ellei se räjähdä pikkuisiksi murusiksi.

Josko kaikki tuotanto alettiinkin käyttää itänaapurin muonittamiseen kun ehkä lupasivat paremman hinnan. Sellaista se markkinatalous on, sille myydään kuka maksaa eniten.

. Mutkan kautta viedään jonkun rajanaapurin kautta.

Kuorma-autojakin viedään moninkertainen måärä nyt rajanaapureihin entiseen verrattuna.

Vierailija
38/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä nämä mielisairaat ruokahullut on jotka inisee että rasvaa pitää välttää 100%? Ei ihme että ovat sekaisin kun puutostiloja ja keho käy aliravinnolla.

Vierailija
39/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävän epäterveellistä, rasvaista ja ravintoköyhää. 

rasva 5.0 g        

hiilihydraatti imeytyvä    8.9 g

proteiini 7.6 g

Valkoista vehnäjauhoa!!!

Vehnäjauhoistako se makaronilaatikko tehdään? Muistaakseni siihen tulee myös sipulia, jauhelihaa, munamaitoa ja mausteita reippaasti. Sen kanssa yleensä syödään myös esimerkiksi salaattia. Oletko älypuhelimoinut aivosi paskaksi?

Käyppä älypuhelimoimassa ohje. Melkein litra makaroonia ja 400 gr kymmenprossasta jauhelihaa. Loput on höysteitä.  Ruuan ravintosisältö on heikko, jos sen pääraaka-aine on valkoinen vehnäjauho.

Vehnäjauhon ravintoarvo on heikko, koska se sisältää vähän kuitua, proteiinia, vitamiineja ja kivennäisaineita. Vehnäjauho on myös nopeasti imeytyvä hiilihydraatti, joka nostaa nopeasti verensokeria. 

Vierailija
40/77 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitys vähän ontuu koska vaihteistoja ei ole sellaisia joista metallia joutuisi valmistettaviin tuotteisiin ellei se räjähdä pikkuisiksi murusiksi.

Josko kaikki tuotanto alettiinkin käyttää itänaapurin muonittamiseen kun ehkä lupasivat paremman hinnan. Sellaista se markkinatalous on, sille myydään kuka maksaa eniten.

. Mutkan kautta viedään jonkun rajanaapurin kautta.

Kuorma-autojakin viedään moninkertainen måärä nyt rajanaapureihin entiseen verrattuna.

Kantsii perehtyä asiaan. Suomessa on 1 (YKSI) paikka mistä näitä tuli. Nyt se seisoo. Veikkaisin osasyyksi ettei uutta RUOTSALAISTA omistajaa hirveesti kiinnosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi