Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi näytän kauniilta peilissä, mutta rumalta ja oudolta monissa kuvissa?

Vierailija
11.08.2023 |

Ja sitten jos katsoo vanhoja kuvia vuosien päästä, oonkin ihan nätti tai ainakin normaali tavis.

Onko tässä joku pään sisäinen vääristymä vai oonko oikeasti ruma vai mitä?

Kellään muulla vastaavia "oireita"? :D Ainakin nykyisessä selfie-kulttuurissa tuntuu että suurin osa tykkää tosi paljon omista kuvistaan, mutta minä tosiaan en.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peili on "liikkuvaa kuvaa", vaikka et liikkuisi eli sulla ei ole samalla tavalla mahdollista keskittyä yhteen kohtaan. Mulla esimerkiksi toinen puoli kasvoista vetää kuvissa, mutta en näe sitä peilissä ellen katso tosi tarkasti.

Lisäksi peili näyttää peilikuvan, jota olet tottunut katsomaan, kun kuvassa näet itsesi toisinpäin.

Nämä.

Koitapa saada joku video itsestäsi, vieläkö näyttää rumalta? Kuvissa kiinnitän itse huomion kasvojeni epäsymmetriaan, mutta kerran satuin kurkkaamaan kaverin ottamaa videopätkää. Sehän näyttikin hyvältä :o . Usein muut kehuu kauniiksi ja itse olen ajatellut että mikä niillä viiraa, mutta nähtävästi kuvissa korostuu ihan eri asiat kuin livenä.

Vierailija
42/42 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama se on kai äänenkin kanssa... Oma ääni kuulostaa monesti ihan kamalalta.

Mun oikea ääni on aivan karmea. En kestä kuunnella sitä hetkeäkään. Itse kuulen ihan miellyttävänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla