Mies kumman kaa
Hoikka tai oikein laiha pienirintainen 55 vuotias nainen
vai
25 rehevä isorintainen nainen
kerro samalla ikäsi.
Kommentit (29)
Hoikka 55 ilman muuta.
T: M45, itsekin urheilullinen
Mitä påshaa nyt taas. Vastaan Kanada!
En luultavasti kumpaakaan valitsisi, mutta jos olisi pakko valita niin en noiden tietojen mukaan pystyisi päättää.
M30
55-vuotias, mutta vain koska 25 v on mulle liian nuori.
Jos tuon hoikan vaihtoehtona olisi 55 v rehevä isorintainen..., niin hän olisi valintani.
M 53 v
En kumpaakaan. Rehevä 55 olisi mun juttu.
M49
Hoikka 55 ehdottomasti, vaimoni on 58 ja kurvikas, joten vaihtelu virkistäisi.
M 55v
Oma käsi, jos tuossa on vaihtoehdot.
M38
Jos rehevä ei ole koodikieli lihavalle, niin sitten se vaihtoehto.
M38
Kovin on niukat kriteerit parinmuodostukselle. Mutta nuo tosiaan vaihtoehdot olisivat, niin rehevän isorintaisen. Varsinkin jos olisi sellaiset riippuvat ekstrapehmeät rinnat, jotka vellovat ihanasti ja joita puristaessa sormet suorastaan uppoavat siihen pehmeyteen.
Vierailija kirjoitti:
Jos rehevä ei ole koodikieli lihavalle, niin sitten se vaihtoehto.
M38
Rehevä tarkoittaa seuranhakuilmoituksessa oikeasti helvetin läski!
Kumpi on halukkaampi alistumaan, käyttämään seksiasuja ja ottamaan peppuun?
55 vuotias, ihan vaan iän puolesta kun osuu lähelle omaa. Vartalotyyppinä kumpi vaan ja moni muu.
Ehdottomasti hoikka 55. Valitsisin hoikka ja pienirintainen 25v, jos sellainen olisi vaihtoehtona.
En tiedä, isot rinnat ei ole ikinä ollut minun juttu. Teininä ripustin seinälle Samatha Foxin julisteen, koska muutkin tykkäs rinnoista. Sitä katsellessa mietin, että minun pitäisi kiihottua tästä mutta en. Miehiinkään en ole taipuvainen. Naisten pepun, erityisesti hoikkien naisten pepun ja myös rinnat taas sytyttää. Melkein parempi mitä pienemmät rinnat. Nainen 20 - 55v hoikka ja a kuppi. Unelma.
M50
Riippuu kumpi on mukavampi ihminen ja kumpi suhtautuu positiivisemmin peppuleikkeihin.
Se hoikka
M40