Mistä silmien pyörittely voi johtua?
Tuttuni pyörittelee minulle silmiään aivan oudoissa kohdissa, en sano mitään sellaista minkä takia voisin ymmärtää sen. Elekieli on myös paheksuvaa oudoissa kohdissa. En ymmärrä.
Kommentit (27)
Silmäjooga ja sen hyödyt silmien väsymykseen
Silmäjooga koostuu sarjasta harjoituksia,silmien väsymistä vastaan.
Silmäjooga on lempeä menetelmä, joka juurtuu Ayurveda -lääketieteeseen ja jonka toivat ajan tasalle amerikkalainen tohtori Bates ja intialainen tohtori Agarwal vuonna 1920.
Tarkoittaako silmien pyörittely sitä, että katse kiertää jokseenkin ympyrän muotoista rataa, alhaalta sivulle, siitä ylös ja toisen sivun kautta alas?
Siis kun eihän silmiä voi sillä tavalla pyörittää, että ikään kuin "akselinsa ympäri" pyörisi?
Voihan olla myös, että silmät väsyvät tavallista herkemmin, jolloin niiden kontrollointi on tavallista vaikeampaa.
Sinun jutut saa tuttusi pään pyörälle. Oletko räpätäti?
Suomi vaimollani on kuika se sanoa suomi, huge valtava Dinobeaver
Hänellä on silmäsairaus ja siksi näyttää että silmät pyörii päässä.
Varmaan siintä että silmien pyörittely ei satu enää. Ennen mulla ainakin oli kuutionmuotoiset silmämunat ja ai että miten niiden liikuttelu sattui ja hiersi, mutta kiitos leikkauksen, niistä tuli pallonmuotoiset
Silmävoimistelu - ohjeet ja edut
https://fi.sauerandsons.com/3858-eye-gymnastics-instructions-and-benefi…
Vierailija kirjoitti:
Voi olla TIC-oire
Tai kiveshiki.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla TIC-oire
Tämä. Ja lisäksi voi olla kuivat ja väsyneet silmät. Teen itse tätä enkä ole ihan varma onko kyseessä tic vai oikea silmäongelma vai ehkä molemmat.
Tämä on just se rasistinen ele, mistä on puhuttu. Sopii tarkkailla myös rasistisia ilmeitä.
Nyt otollinen hetki läheisempään kanssa käymiseen voi hyvin tuolla viestittää.