Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
1001/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä voi saada peräsuolenlaskeuman.

Mutta tuskin siellä saa papilloomavirusta. 🙈🍆🐋

Vierailija
1002/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina ihmetteli kun nuori nainen halusi lähteä uimaan kesken työn ! Tässä huomaa nuorison mentaliteetin , ensin huvit sitten työt . Miina on erittäin kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo liitot on vähän typeriä, kun sitten pidetään yhtä, eikä nimetä häntä.

Mutta on vain yksi, joka kuitenkin voittaa. 

Vierailija
1004/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Munsta toi Enni on rasittava. Tunnustais nyt jo aikuinen ihminen ne rieskat, hyvä kun veti luki kirjeen kaikille. 

olen alkanut pitää Veetistä. Voittoa toivon Samille tai Veetille.

En myöskään oikein tykkää Ennistä, Enni näyttää reilusti itseään vanhemmalta, kuin on.

Veeti joutui olemaan torpassaan ilman mitään tarjoiluja, sen vuoksi kun Enni rikkoi sääntöjä. Todellinen rieska muori.

Vierailija
1005/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Tuotanto muuttaa yllättäen kisaa jotenkin. Kikkailevatko, että Wallu saa jatkaa. Ärsyttäviä nää säännöistä hyppelyt.

Mielestäni tämä oli parempi vaihto ehto. Farmilla olisi kohta ollut pelkkiä naisia, kun nuo eivät jostain syystä nimenneet naisia,

tämä oli hyvä ratkaisu. Eikä minua enää Wallukaan ärsytä, siinä se on mies missä muutkin miehet.

Vierailija
1006/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo liitot on vähän typeriä, kun sitten pidetään yhtä, eikä nimetä häntä.

Mutta on vain yksi, joka kuitenkin voittaa. 

Minusta taas liitot ja kieroilu, puukotukset ym. antaa juuri jännitettä katsoa ohjelmaa... nämähän ovat sallittuja. Kuitenkin rinnakkain kilpailun kanssa rinnalla on normi elämä ja tässä he kaikki elää sulassa sovussa keskenään. Ihan sama kuka voittaa. 

Vierailija
1007/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas. Tuotanto muuttaa yllättäen kisaa jotenkin. Kikkailevatko, että Wallu saa jatkaa. Ärsyttäviä nää säännöistä hyppelyt.

Mielestäni tämä oli parempi vaihto ehto. Farmilla olisi kohta ollut pelkkiä naisia, kun nuo eivät jostain syystä nimenneet naisia,

tämä oli hyvä ratkaisu. Eikä minua enää Wallukaan ärsytä, siinä se on mies missä muutkin miehet.

Wallu on aika turha ukko, ei pärjää voimassa eikä tiedossa!

Vierailija
1008/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on semmonen, tuo tuollanen, ärsyttävä,, se ei osaa, tuo ei tiedä mitään, tämä on laiska , sillä ei ole voimaa, ärsyttää, ärsyttää, ärsyttää, ärsyttää  jne... Kumminkin kun lukee heidän normielämästä, niin yhdenkään kohdalla nuo pälisemiset ei pidä paikkaansa.. 👍😄

Vierailija
1009/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan Susanna Laineen vaatteet! Mitä merkkejä ja mistä niitä löytää!!!???

Vierailija
1010/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ajatella miten hyvin on pärjännyt elämässään ja nauttii työnsä tuloksista talvet auringon syleilyssä perheineen.  Ei ole turha ukko. 🌴🍰🌄🏖🎶🎶🎸💓   👍😄

Vierailija
1011/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Munsta toi Enni on rasittava. Tunnustais nyt jo aikuinen ihminen ne rieskat, hyvä kun veti luki kirjeen kaikille. 

En myöskään oikein tykkää Ennistä, Enni näyttää reilusti itseään vanhemmalta, kuin on.

Veeti joutui olemaan torpassaan ilman mitään tarjoiluja, sen vuoksi kun Enni rikkoi sääntöjä. Todellinen rieska muori.

Ja kaikilta vietiin kahvit Ennin kieroilut takia, miksi? Enni olin yksin pitänyt jättää kahvitta, rangaistuksen olisi pitänyt siis olla henk.koht.sääntörikkojalle. Ja Veetille uudet rieskat.

Vierailija
1012/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tykkää Ennistä siksi, kun näyttää vanhemmalta, kuin on.  Sillälailla. Näin niitä ihmisiä arvotetaan.

Vierailija
1013/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on paras, aivan huikee persoona!

Vierailija
1014/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ajatella miten hyvin on pärjännyt elämässään ja nauttii työnsä tuloksista talvet auringon syleilyssä perheineen.  Ei ole turha ukko. 🌴🍰🌄🏖🎶🎶🎸💓   👍😄

Tämä Jani Petteri on tursake joka kulkee tositoosasta toiseen, muka viisastelemassa.

Miina taas aivan ihana, tartuu toimeen heti ja opettaa hienohelmoja nätisti, nyt kun on oppinut heitä sietämään.  

Tein siis oikean päätöksen  kun lopetin auringonoton parikymmentä vuotta sitten, 15 minuuttia auringossa riittää. Tupakka ja liika aurinko ei tee meille tytöille hyvää, ei toki pojillekaan.

Vierailija
1015/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Veeti sai silti herkkuja ohi kameroiden. Minua ei se haittaisi. Oli ehkä käsikirjoitettua tuo, että ei saisi. 

Vierailija
1016/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Walluhan on ihan mainio. Kaikki vaan eivät ymmärrä hänen huumoriaan.

Vierailija
1017/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kaikilta vietiin kahvit Ennin kieroilut takia, miksi? Enni olin yksin pitänyt jättää kahvitta, rangaistuksen olisi pitänyt siis olla henk.koht.sääntörikkojalle. Ja Veetille uudet rieskat.

Enni ei juo kahvia.

Vierailija
1018/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wallu ja Linnea ovat tosi ärsyttäviä, itseään täynnä.

Vierailija
1019/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan voiko 1. kautta nähdä missään?

Vierailija
1020/4137 |
12.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami on kyllä voitontahtoinen, vähän liikaakin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi