FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Tuotanto muuttaa yllättäen kisaa jotenkin. Kikkailevatko, että Wallu saa jatkaa. Ärsyttäviä nää säännöistä hyppelyt.
Mielestäni tämä oli parempi vaihto ehto. Farmilla olisi kohta ollut pelkkiä naisia, kun nuo eivät jostain syystä nimenneet naisia,
tämä oli hyvä ratkaisu. Eikä minua enää Wallukaan ärsytä, siinä se on mies missä muutkin miehet.
Wallu on aika turha ukko, ei pärjää voimassa eikä tiedossa!
Niinkö sinä arvelit. 26.6.-9.7. 2023 Tampereella European MasterGames tapahtuma jossa n. 4000 urheilijaa n. 73 maasta. Meidän Wallu Vapio VOITTI KULTAA Ranskalaisessa Petankki pelissä.. Onvo napsinut tästä aiemminkin palkintoja mm. Virossa kultaa. On kyllä taitava. Hyvin on elämänsä järkännyt. 💓🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Tuotanto muuttaa yllättäen kisaa jotenkin. Kikkailevatko, että Wallu saa jatkaa. Ärsyttäviä nää säännöistä hyppelyt.
Mielestäni tämä oli parempi vaihto ehto. Farmilla olisi kohta ollut pelkkiä naisia, kun nuo eivät jostain syystä nimenneet naisia,
tämä oli hyvä ratkaisu. Eikä minua enää Wallukaan ärsytä, siinä se on mies missä muutkin miehet.
Walluhan on ihan mainio. Kaikki vaan eivät ymmärrä hänen huumoriaan.
Kyse ei ole Wallun huumorista tai sen ymmärtämisestä. Kyse on siitä, että se äijä kieroilee joka ohjelmassa missä on mukana! Mulle riitti selviytyjät sitä lajia ja lopetin koko ohjelman katsomisen kun alkoi ahdistaa jatkuva
Minustakin Wallun pohdinta on viihteellistä ja pilke silmäkulmässä yrittää ällyyttää muita. Eikä se ole mitään kieroilua, melkein Wallua itseäkin naurattaa kun tekee muka paljastuksia. Hyvä tyyppi.
26.6. - 9.7.2023 Europea MastrerGames urheilutapahtuma, jossa noin 4000 urheijaa osallistuu n. 75 maasta.. RANSKALAISESSA PETANKI PELISSÄ. MIDÄN WALLU VALPIO VOITTI KULTAA.🏆. Tämä on tarkkuutta vaativa laji. On napsinut aiemminkin palkintoja mm. Virossa kultaa. 👍💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallu on aika turha ukko, ei pärjää voimassa eikä tiedossa!
Farmin tieto-osiot on kyllä sellaisia ettei kovin moni muukaan niissä pärjää. Ellei sitten ole lukenut farmikirjaa kannesta kanteen ja ulkoa oppien. Senhän Wallu itsekin tunnusti ettei tuon sorttisesti tiedosta tiedä mitään. Muusta kyllä.
Itsekin voin sanoa etten moneenkaan farmin tietokysymykseen olis tienny vastaustat. Ikäni kaupungissa asuneena entisaikojen eikä nykyisestäkään tilan hoidosta, tavaroista, eläimistä tms tiedä juuri mitään. Lehmän vatsoistakaan en muista kuin kaksi ( pötsi ja satakerta) vaikka niitä on koulussa opetettu, mutta kun joku asia ei kiinnosta niin ei se päässäkään kauaa pysy.
Koskahan taas Wallu tulee sieltä Välimeren auringosta. Viimekeväänä tulivat vapuksi.. Talvet buuggaa Sieltä käsin kesän esiintyjiä festivaaleille.
Musiikkialan monitoimimies ei tosiaan tartte tietoa lemän pötseitä. 😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Wallu itse alkanut kommentoimaan, ei noita positiivisia kommentteja muuten olisi noin paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wallu itse alkanut kommentoimaan, ei noita positiivisia kommentteja muuten olisi noin paljon!
Eikö ole kiva, että joku kertoo positiivisia asioita, kun täällä on moukkia jotka ei tee muuta kun käy haukkumassa.. Tuolla olo ei ole samaa, kun miten ihmiset tosielämässään pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole Wallu, vaan nainen joka en hauku ihmisiä paremmin tuntematta kun tv muutaman otoksen perusteella, niinkuin jotkut tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet. Luuleko tosiaan että hän vaivautuisi tänne. Karttaa muutenkin nykyää medioissa pyörimistä. Iän myötä rakastaa rauhaa.. luontoa, musiikkia ja etelän lämpöä talvella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet. Luuleko tosiaan että hän vaivautuisi tänne. Karttaa muutenkin nykyää medioissa pyörimistä. Iän myötä rakastaa rauhaa.. luontoa, musiikkia ja etelän lämpöä talvella.
Karttaa medioissa pyörimistä? Lähti kuitenkin mukaan Farmi Suomeen = media!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Karttaa medioissa pyörimistä? Lähti kuitenkin mukaan Farmi Suomeen = media!
Hänen elämän työssään on ollut muutakin kun tämä tai joskus selviytyjät, joita ei sinulle viitsi luetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viihtyisin hyvin Wallun kanssa. Mukava heppu, joka ei ota asioita liian tosissaan.
Ihan karsee tyyppi.
Rento, mukava, huumori
Äly ja Valpio ei kyllä sovi samaan lauseeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole Wallun huumorista tai sen ymmärtämisestä. Kyse on siitä, että se äijä kieroilee joka ohjelmassa missä on mukana! Mulle riitti selviytyjät sitä lajia ja lopetin koko ohjelman katsomisen kun alkoi ahdistaa jatkuva
Ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä voi saada peräsuolenlaskeuman.
Sinä olet kaksi vuotiaan tasolla. Kaksvuotias samalla tavalla hokee jatkuvasti samaa uutta sanaa jonka on just oppinut.
Ja sinä et osaa muuta kun hokea kaiket päivät ärsyttää, ärsyttää, ärsyttää, ärsyttää.. jos noin pienet asiat hömppä ohjelmassa ärsyttää, niin ei ehkä kannattaisi katsoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet kaksi vuotiaan tasolla. Kaksvuotias samalla tavalla hokee jatkuvasti samaa uutta sanaa jonka on just oppinut.
Ja sinä et osaa muuta kun hokea kaiket päivät ärsyttää, ärsyttää, ärsyttää, ärsyttää.. jos noin pienet asiat hömppä ohjelmassa ärsyttää, niin ei ehkä kannattaisi katsoa
Tämä joka jokaisen kohdalla on ketjussa käyny haukkumassa ja hokemassa ärsytystään ei ole vielä aikuinen. En ole nähnyt vielä mitään sellaista mistä minun mieli ärsyyntyisi.. Annetaan sille anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä lisäksi peräsuolessakin joku sankkeri.. 🐋🙈
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua, miksi sitä täällä haukutaan? Mukavan oloinen ukkeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sami on kyllä voitontahtoinen, vähän liikaakin.
No ollut huippu-urheilija joka lopettanut vasta muutama vuosi sitten, ei se voittamisen nälkä mihinkään sieltä sammu.
Juuri tämä. Mutta erikoisjoukoissa nähtiin Samilla arvot kuitenkin kohdillaan, omat lapset tärkeämpiä kuin voitto.
Erikoisjoukoissa oli ja on ihan eri meno kuin tässä hupiohjelmassa.
Samaa itsekin olen havainnut, kätevästi suoriutuu noista hommista mitä pehtoori määrää.
Mää tykkään Samista ja voitontahto on ihan ymmärrettävää. Ei se huippu-urheiljan imago ja sinnikäs sisu ihan hetkessä katoa. Tai no, riippuu tietty urheilijasta. mutta Sami on sen verran hyvässä kunnossa vieläkin että varmasti yrittää parhaansa ja ehkä enemmänkin.