Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
861/4137 |
04.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa hauskaa, kun Miina sanoi Kirsikan halunneen uimaan kesken heinätöiden. Miina oli sanonut Kirsikalle  mene sinä vaan, minä teen työn loppuun. Ei kirsikka ollut sitten mennyt.

Vierailija
862/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sofia on säilynyt kyllä älyttömän nuoren näköisenä. Arvuutin lapsia hänen iästään ja arvasit että joku 25. Olivat ihan huuli pyöreänä, kun sanoin että 40.

Jaa, itse taas olin hämmästynyt nähdessäni Sofian ohjelmassa ja sen, miten paljon hän on vanhentunut ja miten vanhalta hän nykyään näyttää.

No Andyn seura nyt vanhentaisi ketä hyvänsä. 

No minä en tiennyt kuka tämä Sofia on ? Ja tämä Andy kommentti pisti googlettamaan !

Taiteilija/ jonkin sortin laulajakin . En hoksaa kylläkään mitä on laulanut, mutta ei varmaan Vain elämää ohjelmassa tulla näkemään.

Hänellä olisi lapsikin, ja ollut M Pöyhösen kanssa kihloissa - ero ei kaiketi aikein siistein juttu ollut.

saappat nähdä, paljastaako itsestään ja elämästään mitään Farmi ohjelmassa. Aika näkymätön  ja vaaraton on ollut tähän asti !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
863/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on nyt farmilla enempi, kuin miehiä. Jotkut vaan haluaa laittaa itse uskomiansa vahvoja pois.

Siellä on kuitenkin paljon kilpailuja, jonka voi voittaa heikompikin. 

Mihin hävisi porkkana, löysikö sen Miina, joka vihjaili siihen suuntaan, että hän olisi löytänyt.

Miksi sitten sitä löytämistä ei näytetty.

Vierailija
864/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se porkkana Miinalle annettu  tarkoitukselle, koska joukko äänesti Miinaa usein.

Olisi haluttu vaan sillä hämätä muita, nähdä, kuinka juoksevat porkkanaa etsimässä.

Vierailija
865/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku-Sofi

Vierailija
866/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat laitella naisia myös kaksintaisteluun, eihän tuo ole oikein tasapuolista, kun miehiä on enää kisassa neljä ja naisia kuusi.

Kenetkähän Dani laittaa torppariksi, laittaisi naisia välillä kisaamaan.

Vierailija
867/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapset osaa hyvin arvioida ihmisten ikää. Mäkin arvuuttelin meidän lapsilla Miinan ikää. Arvelivat noin nelikymppiseksi. Ja ihmettelivät kun sanoin,et yli 7 kymppinen.

Eikös tuolla Sofialla ole jonkinmoinen rätti päänsuojana, eikä kasvoja edes paljoa näy, niin eihän sen ikää voi paljoa arvuutella, kun ei kasvoja paljoa näe.

Vierailija
868/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pehtoori taitaa jännittää tai kunnioittaa Miinaa. 

Olisiko pehtoori voinut antaa Miinalle sen porkkanan.

Vierailija
869/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä paras porukka koskaan, joten sen takia aloitinkin katsomaan pitkästä aikaa koko sarjaa uudestaan. En haluaisi, että kukaan putoaisi tästä sakista. Uskoni farmiin palasi!

Vierailija
870/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt monta kautta Farmia väliin, kun homma meni pelkäksi kieroiluksi. Tällä kaudella on ollut ihanasti noita eläimiä, niiden kanssa oleilua ja maatalon töitä. Ihan mahtava paluu lähemmäs alkuperäistä, ja loistava cast, lukuunottamatta Walpiota joka luulee olevansa Selviytyjissä, mutta muuten ihanan leppoista. 

Ajattelen juuri päinvastoin. Ennen oli sentään jotain farmitöitä. Nyt ei osata edes lypsää, eikä viitsitä opetellakaan. 

Vierailija
871/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt monta kautta Farmia väliin, kun homma meni pelkäksi kieroiluksi. Tällä kaudella on ollut ihanasti noita eläimiä, niiden kanssa oleilua ja maatalon töitä. Ihan mahtava paluu lähemmäs alkuperäistä, ja loistava cast, lukuunottamatta Walpiota joka luulee olevansa Selviytyjissä, mutta muuten ihanan leppoista. 

Tämän kauden parin jakson jälkeen katsoin ohjelman ensimmäisen kauden ja olipa melkoinen ero! Nykyisessä ihan valtvaa häsläämistä, kieroilua ym. levotonta ja vain vähän vain itse töitä. Ensimmäinen kausi rauhallista ja talon töiden tekemistä kuten varmaan alunperin ajateltukin ohjelman formaatin olevan. Tykkäsin myös Juusosta joskin myös Susanna hyvä. Ohjelma kyllä parantunut sen alun häsläämisen jälkeen niin jaksaa uusimmat jaksot ehkä taas katsoa.

Vierailija
872/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, Enniä ei saanutkaan arvostella vaikka tosiasioita kirjoitin. Kieroilua; olivat jo ennen farmia suunnitelleet putoamisjärjestystä työkaverinsa (?) kanssa sääntöjen rikkomista: antoi ystävilleen leipää ja suklaata, salailua; ei kertonut muille miksi kahvia ei tullut. Meni mukaan Wallun höpsötykseen pehtoorin allekirjoituksen vaatimiseen. Pettynyt olen käytökseen kun vaikutti niin reilulta.

Vierailija
873/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, Enniä ei saanutkaan arvostella vaikka tosiasioita kirjoitin. Kieroilua; olivat jo ennen farmia suunnitelleet putoamisjärjestystä työkaverinsa (?) kanssa sääntöjen rikkomista: antoi ystävilleen leipää ja suklaata, salailua; ei kertonut muille miksi kahvia ei tullut. Meni mukaan Wallun höpsötykseen pehtoorin allekirjoituksen vaatimiseen. Pettynyt olen käytökseen kun vaikutti niin reilulta.

Joitakin saa arvostella ja joitakin ei 🤔, näin se vain menee.

Vierailija
874/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Valtion toivoisin tippuvan nopeasti pois. Mokomakin leuhkia. 

Vierailija
875/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin Valpio.

Vierailija
876/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt seuraavaa osaa eilisen jälkeen. 

mutta kyllä mulle jäi tunne, että Miina vaan halusi porkkanasta kylvää epäilyksen siemenen. En usko Miinan ainakaan viellä sitä löytäneen, kuten ei kukaan muukaan. 

Vierailija
877/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjettömän raskas ohjelma.

Vierailija
878/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjettömän raskas ohjelma.

Veetäkö tänne valitat. Älä katso!!! 

Vierailija
879/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina Äkkijyrkkä on ihan huippu! Milloin tanssii jonkun kanssa tai makaa nurmikolla, opettaa niittämistä tai halailee. Näyttää että on pidetty ihminen enkä yhtään ihmettele. Hatun nosto että on noin hyvässä kunnossa, todella ahkera ja pilkettä silmäkulmassa. Mun käsitys Minnasta muuttui farmia katsoessa, en ole paljoa seurannut häntä mutta luulin että on totisempi ja sukunimensä veroinen.

Vierailija
880/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun maku meni Kirsikasta ja Ennistä jo ennen kun ohjelma tuli ulos, se Idan pilkkaaminen oli niin ala-arvoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi