Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FARMI official 2023/2024, kausi 5.

Vierailija
10.08.2023 |

Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.

Iltasanomat 10.8.2023:

"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.

Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.

Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (4137)

Vierailija
881/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt monta kautta Farmia väliin, kun homma meni pelkäksi kieroiluksi. Tällä kaudella on ollut ihanasti noita eläimiä, niiden kanssa oleilua ja maatalon töitä. Ihan mahtava paluu lähemmäs alkuperäistä, ja loistava cast, lukuunottamatta Walpiota joka luulee olevansa Selviytyjissä, mutta muuten ihanan leppoista. 

Ajattelen juuri päinvastoin. Ennen oli sentään jotain farmitöitä. Nyt ei osata edes lypsää, eikä viitsitä opetellakaan. 

Mihin muuhun ammattiin kun lehämätilalle tarvitaan lypsytaitoa. Mitä nuo tuolla olijat tekisivät lypsytaidolla elämässään... Ei yhtään mihinkään.. Sitäpaitsi se ei vaadi kuku vetelemistä. Paskaako tästä jauhaa. En ole koskenut ikinä lehmään nii kuin Veetikään ja hyvin on mennyt niin hänellä kun muillakin. 😂😂😂

Vierailija
882/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun maku meni Kirsikasta ja Ennistä jo ennen kun ohjelma tuli ulos, se Idan pilkkaaminen oli niin ala-arvoista.

No niikö sulla meni   🙈

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun maku meni Kirsikasta ja Ennistä jo ennen kun ohjelma tuli ulos, se Idan pilkkaaminen oli niin ala-arvoista.

No niikö sulla meni   🙈

Kyllä ne niin noloja ovat, että huhhuh! 

Vierailija
884/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tainnut seteliautomaatti mennä remonttiin, kun on korjaamolla.. 😄😄😄😄😂😂

Kiitos naurusta. Kahvit tyrskähti päydälle . Ei sitä kuntoon saada. Siitä loppu rahan lypsäminen. . On kuulemma virläkin korjaamollasyynättävänä. 🍑😆😆😆

Vierailija
885/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa 

Vierailija
886/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niikö sulla meni   🙈

Kyllä ne niin noloja ovat, että huhhuh! 

Taidat olla itse vähän nolo 🤭

Vierailija
887/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, Enniä ei saanutkaan arvostella vaikka tosiasioita kirjoitin. Kieroilua; olivat jo ennen farmia suunnitelleet putoamisjärjestystä työkaverinsa (?) kanssa sääntöjen rikkomista: antoi ystävilleen leipää ja suklaata, salailua; ei kertonut muille miksi kahvia ei tullut. Meni mukaan Wallun höpsötykseen pehtoorin allekirjoituksen vaatimiseen. Pettynyt olen käytökseen kun vaikutti niin reilulta.

No tottakai ne puhuu etukäteen koska on hyviä ystäviä keskenään. 😄

Ja oisitko itse kertonut kaikille kahvista, ja pudonnut seuraavaksi? Niinpä.

Vierailija
888/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lapset osaa hyvin arvioida ihmisten ikää. Mäkin arvuuttelin meidän lapsilla Miinan ikää. Arvelivat noin nelikymppiseksi. Ja ihmettelivät kun sanoin,et yli 7 kymppinen.

Näyttää yhtä vanhalta kuin sinä? 

Vierailija
889/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisen median "osaajat" seuraavat Vauva-palstalla, että heitä varmasti kehutaan! Sosiaalinen media siis hallussa!

Mutta farmista.... ULOS  ja heti molemmat!

Vierailija
890/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk, Tupla-Uunot :D

Vierailija
891/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, Enniä ei saanutkaan arvostella vaikka tosiasioita kirjoitin. Kieroilua; olivat jo ennen farmia suunnitelleet putoamisjärjestystä työkaverinsa (?) kanssa sääntöjen rikkomista: antoi ystävilleen leipää ja suklaata, salailua; ei kertonut muille miksi kahvia ei tullut. Meni mukaan Wallun höpsötykseen pehtoorin allekirjoituksen vaatimiseen. Pettynyt olen käytökseen kun vaikutti niin reilulta.

Jos on kanttia rikkoa sääntöjä, selvästi hän tiesi ettei niin saa tehdä vaikka muuta esitti. 

Pitäis olla kanttia myös kantaa vastuunsa. 

En ole varma muistanko oikein, eli korjatkaa jos muistan väärin. Joku toi joskus laavulta kahvia mukanaan, kyllä pehtoori kavalsi teon kaikkien kuullen. 

Vierailija
892/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt monta kautta Farmia väliin, kun homma meni pelkäksi kieroiluksi. Tällä kaudella on ollut ihanasti noita eläimiä, niiden kanssa oleilua ja maatalon töitä. Ihan mahtava paluu lähemmäs alkuperäistä, ja loistava cast, lukuunottamatta Walpiota joka luulee olevansa Selviytyjissä, mutta muuten ihanan leppoista. 

Ajattelen juuri päinvastoin. Ennen oli sentään jotain farmitöitä. Nyt ei osata edes lypsää, eikä viitsitä opetellakaan. 

Mihin muuhun ammattiin kun lehämätilalle tarvitaan lypsytaitoa. Mitä nuo tuolla olijat tekisivät lypsytaidolla elämässään... Ei yhtään mihinkään.. Sitäpaitsi se ei vaadi kuku vetelemistä. Paskaako tästä jauhaa. En ole koskenut ikinä lehmään nii kuin Veetikään ja hyvin on mennyt niin hänellä kun muillakin. 😂😂😂

Saat ajatella niinkuin haluat, Mutta lypsy ei ole ihan vain vetelemistä.

Vierailija
893/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on kanttia rikkoa sääntöjä, selvästi hän tiesi ettei niin saa tehdä vaikka muuta esitti. 

Pitäis olla kanttia myös kantaa vastuunsa. 

En ole varma muistanko oikein, eli korjatkaa jos muistan väärin. Joku toi joskus laavult

Odotin myös, että olisi tunnustanut. Näin katsojana pisteet tippui Ennin osalta, arvostus laski.

Vierailija
894/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi miten vaikea taito lypsäminen jonkun mielestä. Olen ent. lomittaja. Sopiva puristus ja veto.. Se on hiinä.. 😄😄😄😄😄😄😄. Ei mitenkään päin vaadi älyä. 

Vierailija
895/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaksi sosiaalisen median "osaajaa" olisi hyvä saada ulos, onnetonta "filosofointia". Onneksi voi kelata yli nuo höpinät.

Entä Nikon ja Jassun filosofiat.. Niin hävytöntä, räävitöntä älyvapaata kiroilua ja tyhjän lätinää.. Kohta kai Jassun jää siitä pois. 

Vierailija
896/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo kaksi sosiaalisen median "osaajaa" olisi hyvä saada ulos, onnetonta "filosofointia". Onneksi voi kelata yli nuo höpinät.

Entä Nikon ja Jassun filosofiat.. Niin hävytöntä, räävitöntä älyvapaata kiroilua ja tyhjän lätinää.. Kohta kai Jassun jää siitä pois. 

Miksi se siitä pois jäisi, vai meneekö kuvia liukuhihnalla. 😬🤭

Vierailija
897/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin jotain mokannut niin olisin kertonut. Tosin en olisi tuota virhettä tehnyt, osaan lukea ja noudattaa sääntöjä. 

Vierailija
898/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin jotain mokannut niin olisin kertonut. Tosin en olisi tuota virhettä tehnyt, osaan lukea ja noudattaa sääntöjä. 

Minkä ikäinen olet. Miksi kerrot tuntemattomana mitä SINÄ tekstit tuntemattomille. En halua tietää osaatko lukea. 

Vierailija
899/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se siitä pois jäisi, vai meneekö kuvia liukuhihnalla. 😬🤭

Jaaa 'a ? 

Vierailija
900/4137 |
05.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet. Miksi kerrot tuntemattomana mitä SINÄ tekstit tuntemattomille. En halua tietää osaatko lukea. 

No tietysti hän kertoi siksi, koska sitä häneltä KYSYTTIIN. Sitä sanotaan vastaamiseksi. 🤦🏻 

Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä