FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Löydettäisiiköhän me jotain myönteistä ja kivaa sanottattavaa asukkaista.. Tympäsee että joka sanomisesta väännettään jotain mekitsemätöntä heille ja meille.. Esim. miten odotan pehtoorin kivaa hymyä kun hällä on joku yllätys annettavana asukkaille.
Vierailija kirjoitti:
Löydettäisiiköhän me jotain myönteistä ja kivaa sanottattavaa asukkaista.. Tympäsee että joka sanomisesta väännettään jotain mekitsemätöntä heille ja meille.. Esim. miten odotan pehtoorin kivaa hymyä kun hällä on joku yllätys annettavana asukkaille.
Ketäs siellä onkaan...
No mä laitan jokaisesta jonka muistan jotain hyvää, en tiedä muistanko kaikkia.
Miina: Mikä persoona, taitava taiteilija! Hienosti sutii lehmän kuvia joka paikkaan Farmilla. Taitava muutenkin käsistään.
Archie: Tyylilleen uskollinen.
Sami: Perusmies, taitava, arvot kohdillaan.
Veeti: Perusmies, ihanan vakaan ja tyynen oloinen, ei "säksätä" ympäriinsä.
Kirsikka: Kaunotar, luonnonkaunis nainen.
Enni: Hänestä mulle ei ole vielä muodostunut mitään kuvaa tässä ohjelmassa, mä en osaa sanoa tähän mitään.
Johanna: Ihanan suorapuheinen.
Bile-Dani: Iloinen heppu. Ja hauska.
Iso-Danny: Hänestäkään mulle ei muodostunut tässä ohjelmassa oikein mitään kuvaa. No, ainakin oli kohtelias.
Sofia: Avoin, nätti.
Iida: Käyttäytyi kaikkia kohtaan kauniisti.
Mona: Mä en hänestäkään oikein saanut mitään kuvaa. Oli niin lyhyen ajan.
Michael: Hän on ystävällisen ja iloisen oloinen.
Wallu: Showmies, osaava.
Linnea: Tietenkin taitava kokki, mutta tekee muutakin osaavasti.
Merja: Osaava ja jämpti.
En tiedä oliko tuossa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloinhan joku nainen voittaa yhdenkään tällaisen tv kilpailun...
Farmikauden on voittanut nainen. Selviytyjät on voittanut nainen, tosin tekemättä mitään muuta kuin kieroili.
bb.n on voittanut nainen.
nämä nyt näin äkkiseltään tuli mieleen.Tuolla kyseisellä Selviytyjät -kaudella olisi saanut mies voittaa, Paul. Hän oli todellinen SELVIYTYJÄ. Tuo lopputulos aiheuttaa mussa vieläkin kylmiä väreitä, oli niin epäreilu ettei mitään rajaa! 😩😫😤
Tuossa selviytyjissä huonoin voitti. Sööli ei voittanut ainuttakaan kilpailua, sen päätyö oli juonittelu siellä.
Ihmettelen, miksi ne toiset äänestivät Söölin voittoon ja mikä viha niillä oli Paulia kohtaan, joka oli rehti peluri,
Paulia kiusasivat, koska olivat kateellisia Paulille, koska Paul oli taitava kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Farmikauden on voittanut nainen. Selviytyjät on voittanut nainen, tosin tekemättä mitään muuta kuin kieroili.
nämä nyt näin äkkiseltään tuli mieleen.Tuolla kyseisellä Selviytyjät -kaudella olisi saanut mies voittaa, Paul. Hän oli todellinen SELVIYTYJÄ. Tuo lopputulos aiheuttaa mussa vieläkin kylmiä väreitä, oli niin epäreilu ettei mitään rajaa! 😩😫😤
Tuossa selviytyjissä huonoin voitti. Sööli ei voittanut ainuttakaan kilpailua, sen päätyö oli juonittelu siellä.
Ihmettelen, miksi ne toiset äänestivät Söölin voittoon ja mikä viha niillä oli Paulia koht
Tää kaivelee mua forever and always! No ja jos Farmista puhutaan niin emmä Noora Rädynkään voitosta piitannu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, miksi ne toiset äänestivät Söölin voittoon ja mikä viha niillä oli Paulia koht
Ei toki oo Selviytyjät -ketju tämä (anteeksi tästä), mutta onkohan tuon kauden osallistujia ikinä kaduttanut miten äänestivät?! Paul oli todellinen selviytyjä, sehän selvisi ihan kaikesta. Mä en ikinä ole ollut niin pettynyt näiden kilpailujen lopputuloksesta kuin tuolloin. Heti kun voittaja julkistettiin niin läväytin television kiinni! Jossain toisessa ketjussa tästä varmasti enemmän, mutta täytyy muuten selvittää ketkä äänestivät Paulia ja ketkä ei, mä en muista.
Sorry vielä kun oli ihan ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nämä voittajat Teija ja Jasmiina nykyään tekee ammatikseen????
Siinä kaksi epäkelposinta BB voittajaa, siis nuo yllämainitut.
Perustele Miksi. Heittelet täällä herjoja milloin kenestäkin ihan hihasta. Toistan, perustele aina nämä letkautukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun mielipide. Mitä taas pidin Teijasta silloin ja vieläkin. Jo silloin oli jalat maassa oleva. Hyvä ammatti ja kerryttänyt omaisuutta säästeliäästi. On nykyää silloisen miehen kanssa. Taitaa olla toimitusjohtaja omassa firmassa. Jassun nyt kaikki tietää...
Siinä kaksi epäkelposinta BB voittajaa, siis nuo yllämainitut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jasmiina tekee somea ja podcastia
Itse kertoi ohjemassa että myös myy itsestään kuvia, joista saa 3000 euroa yhdestä kuvasta... Niitä kuvia olisi ihan kiva nähdä julkisuudessa..... 🙄
Ni, mistä kuvista noin maksetaan. Kyselen kun olen jäin työttömäksi. Saisi leipää ja pääsisi Tallinnan reissuille rypläämään. 😝🙄
Vierailija kirjoitti:
Archie on pussannut kolmea kilpailijaa huulille.
Elikkä nämä kolme naista on on halunnut ja antenut Archelle huulipusut.. Eihän tuossa itään kummallista aikuisten kesken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä nämä kolme naista on on halunnut ja antenut Archelle huulipusut.. Eihän tuossa itään kummallista aikuisten kesken.
Niin, ei noihihin kenenkään maailma kaatunut... Elävät elämäänsä kuin ennenkin. Enkä minäkään saanut traumoja.. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä nämä kolme naista on on halunnut ja antenut Archelle huulipusut.. Eihän tuossa itään kummallista aikuisten kesken. Itseasiassa neljää pussannut huulille, myös Wallua 😁.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elikkä nämä kolme naista on on halunnut ja antenut Archelle huulipusut.. Eihän tuossa itään kummallista aikuisten kesken. Itseasiassa neljää pussannut huulille, myös Wallua 😁.
Aikamoinen pusuhuuli.
Hei! Onko nyt niin, että tuon viime viikon jakson pystyy katsomaan ainoastaan maksullisesta Ruutu+:sta? Luulin että se olisi ilmainen katsoa, kun ohjelma on tullut jo teeveestä.
no nyt löysin, siis voiko tosiaan olla näin, että vaikka on tullut tv.stä jo viime torstaina, niin ilmaisena on Ruudussa vasta huomenna aamulla... onpa tosi järkevää
Vierailija kirjoitti:
no nyt löysin, siis voiko tosiaan olla näin, että vaikka on tullut tv.stä jo viime torstaina, niin ilmaisena on Ruudussa vasta huomenna aamulla... onpa tosi järkevää
Tv:stä on tullut vasta kaksi jaksoa ja molemmat on kyllä ilmaiseksi katsottavana ruudussa. Kolmas jakso tulee huomenna ilmaiseksi katsottavaksi klo 6.00 alkaen ja illalla tv:stä.
Sami tällä hetkellä mun ykkössuosikki, saas nähdä pitääkö.
Wallulla on joku ihme pakkomielle tuosta Samista. Mitään muuta kykene ajattelemaankaan pelin kannalta kun Samia.
Jotenkin liikaa korostaa sukupuoltaan. Eihän nykyään oo väliä onko mies vai nainen, miksi täytyy noin kovasti korostaa? Eihän miehetkään siellä mölise että "nuavvaan me miehet tehtiin eikä tarvittu naisten apua."