Miehen passiivisuus asuntokaupoilla.
Ollaan nyt puoli vuotta etsitty asuntoa yhdessä. Tarjonta on toki just nyt vähäistä, mutta melko hyviäkin on tullut vastaan. Mies on vaan täysin perässäraahattava tässä asiassa. Ei ota itse yhteyttä välittäjiin, ei sovi näyttöjä, ja jos johonkin näyttöön asti mennäänkin niin ei palaa asiaan minkään kohteen tiimoilta eikä avaa keskustelua myöskään minun suuntaani, että mitä tehdään. Olen alkanut vähän miettiä, että on se tietynlainen viesti tämäkin, ja ehkä pitäis hankkia asunto yksin.
Kommentit (24)
Mies ei halua yhteistä asuntoa, ehkä on jo ero mielessä.
Toiset pariskunnat asuvat koko elämänsä vuokralla.
Joten so
Nythän on ostajan markkinat ja just hyvä aika ostaa. Kysy mieheltä mikä mättää.
Miettii, miten sanoa sinulle, ett on jo parempi naikkonen kierroksessa.
Jos joku ei vaikuta yhtään haluavan jotain, hän suurella todennäköisyydellä ei sitä silloin halua.
Vierailija kirjoitti:
Miettii, miten sanoa sinulle, ett on jo parempi naikkonen kierroksessa.
No onpa tosinössö kun ei uskalla olla avoin ja edelleen kävelee lampaana asuntoesittelyissä.
Onko ap yksin päättänyt, että me ostetaan asunto..
Ostat sen asunnon omiin nimiisi, ja sellaisen oman makusi ja toiveidesi mukaisen. Otat niinsanotusti homman omiin käsiisi. Mies tulee mukana tai on tulematta. Hänellä voi olla muita suunnitelmia tulevaisuuteensa mutta ei vain saa sanotuksi. Kivireki on raskas vetää perässä pitemmän päälle, jossain vaiheessa se pitää jättää matkan varrelle.
Mies ei haluaisi muuttaa. Äitini hoksasi pelin, kun oli yli 50 asuntoa katsottu.
Mitä mies sanoi kun keskustelit tästä hänen kanssa?
Etsitty yhdessä?! Tuo kuulostaa kylläkin siltä, että sinä etsit.
"Taloyhtiöitä voi mennä konkurssiin."
"Eduskunta hyväksyi potkulain."
Seurustelin tuollaisen perästä vedettävän kivireen kanssa. Onneks en seurustele enää. Mies ei tule tuosta muuttumaan.
Mies ei halua siis muuttaa minnekkään, jos haluaisi ei olisi tuommoinen.
Ehkä miehesi ei halua asuntoa ja on tyytyväinen siihen, missä nyt asuu. Oletko kysynyt häneltä syytä tähän?