FARMI official 2023/2024, kausi 5.
Uudet kilpailijat on nyt julkistettu, mielipiteitä tulevasta kaudesta ja kilpailijoista.
Iltasanomat 10.8.2023:
"Ohjelma kuvataan viime kaudelta tutulla maatilalla, ja myös vanha tuttu pehtoori Terho Häkkinen jatkaa uudella kaudella.
Mukana kisassa ovat iskelmälegenda Ilkka "Danny" Lipsanen, viihdetaiteilija Johanna Pakonen, ex-hiihtäjä Sami Jauhojärvi, Tuplakääk-podcastista tutut juontajat Kirsikka Simberg ja Enni Koistinen, rokkari Archie Cruz, kuvanveistäjä Miina Äkkijyrkkä, Sohvaperunoista tuttu Michael Ntima, somevaikuttaja Mona Bling, viihdetaiteilija Veeti Kallio, mediapersoona Iida Vainio, poliitikko Merja Kyllönen, mediapersoona Wallu Valpio, tv-kokki Linnea Vihonen, reality-tähti Daniel Bile-Dani Lehtonen sekä taiteilija Sofia Zida.
Uutta kautta juontaa tuttuun tapaan Susanna Laine."
Katso lähetysajat : Farmi Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (4137)
Vierailija kirjoitti:
Hirveintä Farmi-porukkaa koskaan. Koko ohjelman idea on muuttunut täysin. Nyt keskitytään vain kilpailuihin ja draamaan. Ensimmäinen kausi oli ihana ja toinen & kolmaskin vielä menettelivät. Tätä scheissea ei oikein enää vaan jaksa.
Samaa mieltä. Nyt oli hädin tuskin päästy ovesta sisään, niin ruvettiin jo juonittelemaan. Eka kausi oli upea, tehtiin paljon ja raskaita töitä hyvässä yhteistyössä ja hengessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mut Miinan lehmän töniminen ja haukkuminen oli kamalaa katsottavaa.
miten tommonen edes hyväksyttiin ? Aiemmin farmilla on lehmiä kohdeltu hellästi ja rakastaen.
Itse maalla eläneenä ja myös lehmiä lypsäneenä, tiedän, että Miina osasi todella käyttäytyä lehmän kanssa, kuten pitikin..
Lehmää tuupataan, siis työnnetään oikeaan kohtaan, jos se ei ole oikealla kohdalla, kun ruvetaan lypsämään.
Ja voin vakuuttaa, että lehmä ei sellaisesta suutu. Miina osaa ja on mainio osaava farmilla, oiva piristys tällä kaudella.
Mitä pissikset yleensä ymmärtää karjan hoidosta, jotka tuskin koskaan ovat edes navetassa käyneet.
Vierailija kirjoitti:
Archie ja Iida löysivät toisensa heti. Ihanaa romantiikkaa maalaismaisemissa tulossa. Tätä odotan.
Maalaismaisemissa on ennekin romansseja syttynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Miina on oma persoonansa, niin harvapa 74v pärjäisi noin hyvin kisoissa puolta nuorempia vastaan, siitä hatunnosto
Olen aina ihannoinut Miinaa. Miina harrastaa myöskin kuvataidetta. Miina on moni osaaja. Todellinen piristys farmilla.
Miksi noilla farmilaisilla on kumisaappaita ja muita vaatteita, joita ei ollut 1950-1960-luvulla. T-paidat, farkut, verkkarit ja lenkkitossutkin näyttävät sopimattomilta tähän formaattiin.
Farmilaisilla pitäisi olla sarkavaatteet, nahkasaappaat, naisilla pieksut, ja ehkä siniset suomi-verkkarit.
Chilit ja paprikat eivät kuulu farmi mausteisiin, sillä ennen oli vain suolaa, sokeria ja tavallisia pippureita.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa on mukana liian vähän "isoja" julkkiksia. Melkein puolet täysin tuntemattomia eikä heidän katsomisensa kiinnosta.
Miksi mainostetaan julkkis farmiksi, vaikka suuri osa on sellaisia, että heistä kukaan ei koskaan ole kuullut mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmassa on mukana liian vähän "isoja" julkkiksia. Melkein puolet täysin tuntemattomia eikä heidän katsomisensa kiinnosta.
Miksi mainostetaan julkkis farmiksi, vaikka suuri osa on sellaisia, että heistä kukaan ei koskaan ole kuullut mitään.
Kyllä mä ainakin tiesin etukäteen kaikki muut mutta en Koistista enkä Michaelia. Mites te muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiiä mut Miinan lehmän töniminen ja haukkuminen oli kamalaa katsottavaa.
miten tommonen edes hyväksyttiin ? Aiemmin farmilla on lehmiä kohdeltu hellästi ja rakastaen.
Itse maalla eläneenä ja myös lehmiä lypsäneenä, tiedän, että Miina osasi todella käyttäytyä lehmän kanssa, kuten pitikin..
Lehmää tuupataan, siis työnnetään oikeaan kohtaan, jos se ei ole oikealla kohdalla, kun ruvetaan lypsämään.
Ja voin vakuuttaa, että lehmä ei sellaisesta suutu. Miina osaa ja on mainio osaava farmilla, oiva piristys tällä kaudella.
Mitä pissikset yleensä ymmärtää karjan hoidosta, jotka tuskin koskaan ovat edes navetassa käyneet.
Miina on osaava taitava käytännön töissä, tulette huomaamaan. Vitsit mikä mimmi!
Osaako Merja juonitella? Onko tässä poliitikon roolissa vai ehkäpä av-mammana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lehmän hännän voi sitoa lypsämisen ajaksi jalkaan kiinni. Hillitsee mahdollista potkaisua ja estää paskan lentämisen maito ämpäriin.
Jalkoihin voi laittaa myös kahleet, jotka estävät potkinnan.
Sellaista en ole nähnyt, mutta hännän sitominen oli ihan tavallista siihen aikaan, kun lypsettiin vallan käsipelillä.
N 66v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AV-mammojakin on päässyt oikein useampikin mukaan. Merja ja Miina nyt ainakin kuuluvat luokkaan av-mammat.
Et taida tunnistaa Miina Äkkijyrkkää? Kaukana av-mammasta.
Noh, Merja Kyllönen nyt ainakin täysiverinen av-mamma, oikein av-mammojen kruunaamaton kuningatar.
No ei taida olla. Hän on ammatiltaan bioanalyytikko. Kansanedustajana 2007 - 2014. Europarlamentikko 2014- 2019. Liikenneministeri 2011 - 2019. Luulen ettei häntä AV palsta kiinostaa pätkääkään. 👍
On ollut näköjään monessa mukana. Tuskin näitä lukee.
Varmaan sanottu jo tuhat kertaa ketjussa, mutta tulin äimistelemään.. se Iidahan on vielä ihan lapsi! Mun omat ovat olleet paljon aikuisempia tuossa iässä ja hirvittäis, jos joku vanhempi rokkielämään tottunut kukko suolistaisi niitä mennen tullen!
Äidinvaistot heräs. Iida tarvii tukea ja turvaa, eikä mitään julkkishuomiota. Taitaa olla myöhästä. :(
Archie taas nolona otti itseensä, kun häntä sanottiin Iidaa vanhemmaksi. Miksei kukaan selittänyt mitä tarkotetaan? Hän olisi vanhempi (kokeneempi) 21vuotiaanakin, mutta oli tärkeetä puuttua fyysiseen ikään ja röyhiä lisää.
Harmi, että Mona tippu. Tuupasta en jotenkin jaksa, liian totinen. Linneasta en vielä tiedä. En jaksa semmosta äijäilyä, mitä Archie yms pitää yllä, mutta sehän on pintaa. Sitä ei sekuntiakaan kiinnosta kuka tekee, kunhan hän ei.
Vasta pallona ärsyynnyn tuommoisesta naisuhosta enemmän. Onko Linnea tosissaan vai kettuileeko vaan, jäänee nähtäväksi.
"Tämä puu on naisenergialla kaadettu!" 🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun inhokit on Archie ja Bling.
Äkkijyrkkä on suosikki. Muista toistaiseksi iha neutraali kuva, Iida jopa yllätti positiivisesti vaikka ei kätevä käsistään olekaan.
Äkkijyrkkä tuo särmää ohjelmaan! Hyvä casting! Kyllönen yllätti positiivisesti.
Eikö Äkkijyrkkä saanut Valtion kuvataide palkinnon v. 2002. Onhan hän käynyt Suomen taideakatemissa kuvanveistäjä ammatin ja on taidemaalari, myös tekstiileitä mm. Marimekolle. Hänelle Valtio myönsi taide eläkkeen. Aikoinaan käynyt hevosen hoito koulun ja karjanhoito koulun. Olen joskus käynyt hänen näyttelyssään. Pidän hänen töistään.
Minulla on 2 arabian Marimekon mukia , jotka on Äkkijyrkän maalaamia. Ovat viereäsävyisiä .. Niissä on vasikoita. Haluan samaan sen tarjottimen.
Vierailija kirjoitti:
Hänen lainen ei ole AV mamma... Ei lue näitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merja on laborantti, eli alempaa amk-tasoa. Hyvinkin saattaa lukea. Kommunisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla näin pihalla tästä määrittelystä? Sillä, että joku edustaa av-mamman tyyppiä tai on stereotyyppisen av-mamman kaltainen ei ole mitään tekemistä sen kanssa lukeeko tätä palstaa vai jättääkö tämän väliin. En nyt jaksa selostaa tarkasti sitä, millainen tällainen av-mamman määritelmä on, mutta siihen liittyy tietynlainen kampaus ja muu ulkoinen olemus, tietynlainen elämä, tietynlaiset tavat, ylipaino jne. Unelmahäiden morsiamet esim. ovat hyvin usein juurikin selkeitä av-mammoja. Poliitikoista mm. esim. Annika Saarikko, Krista Kiuru, Krista Kiurun kaksoisolento ja yksi persunainen, jonka nimi ei ole tiedossa, siis se, joka haukkui oikeuksiaan puolustavia köyhiä ja työttömiä eduskunnassa hirveillä nimillä ovat av-mammoja.
Kyseinen lehmä ei ole selvästikään käsinlypsyyn tottunut ja siksi potkiskeli. Nykyään kun lypsetään vain koneella. Miinan käytös ei ollut ns. eläinihmisen käytöstä. Olisi rauhoitellut lehmää eikä äksynnyt.
Musti on mun suosikki. Susannasta en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun inhokit on Archie ja Bling.
Äkkijyrkkä on suosikki. Muista toistaiseksi iha neutraali kuva, Iida jopa yllätti positiivisesti vaikka ei kätevä käsistään olekaan.
Äkkijyrkkä tuo särmää ohjelmaan! Hyvä casting! Kyllönen yllätti positiivisesti.
Eikö Äkkijyrkkä saanut Valtion kuvataide palkinnon v. 2002. Onhan hän käynyt Suomen taideakatemissa kuvanveistäjä ammatin ja on taidemaalari, myös tekstiileitä mm. Marimekolle. Hänelle Valtio myönsi taide eläkkeen. Aikoinaan käynyt hevosen hoito koulun ja karjanhoito koulun. Olen joskus käynyt hänen näyttelyssään. Pidän hänen töistään.
Minulla on 2 arabian Marimekon mukia , jotka on Äkkijyrkän maalaamia. Ovat viereäsävyis
Ja meillä lakanat! Ovat olleet hirmu laadukkaat, laadukkaammat kuin monet muut Marimekon lakanat. Eivät varmaan ole täysin peruspuuvillaa. 🐮🐮🐮🐮🐮🐮
Vierailija kirjoitti:
Kyseinen lehmä ei ole selvästikään käsinlypsyyn tottunut ja siksi potkiskeli. Nykyään kun lypsetään vain koneella. Miinan käytös ei ollut ns. eläinihmisen käytöstä. Olisi rauhoitellut lehmää eikä äksynnyt.
Musti on mun suosikki. Susannasta en pidä.
Ai Laineesta? Miksi et?
No älä katso ohjelmaa, sinä Kirjoittamasi perusteella olet fiksu ja ihmisiä kunnioittava ihminen.