Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2kk tapailua. Mies on aivan ihana, mukava, hyvä keskustelemaan, älykäs, komea, kaikkea mitä nainen vain voi toivoa

Vierailija
10.08.2023 |

Mutta..
Seksiä ollut 3 kertaa ja se on onnetonta pikaista räpellystä. Tämä estää minua haluamasta vakavampaa seurustelua ja mies on kohta jäämässä friendzonelle =(
Onkohan mitään tehtävissä. Ollaan n. 50v, joten ei tässä iässä kuulu enää opettaa ketään

Kommentit (744)

Vierailija
161/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä naisten asenne johtuu, että seksistä ei voi jutella eikä toiselle voi kertoa mistä tykkää?

Miehet eivät ole ajatustenlukijoita.

Tottakai voi. Mutta jos mies ei esimerkiksi itse innolla tarjoudu antamaan suuseksiä, niin turha sitä on pyytää, koska silloin se on selvästikin hänelle vastenmielistä ja sellaisesta suuseksistä on aika mahdotonta nauttia.

ei ap

Eli siis kuitenkin olet sitä mieltä että miesten pitäisi jotenkin ajatuksia lukea haluaako nainen suuseksiä vai ei kun se selvästikin on niin pirun vaikeaa avata suu ja kertoa mitä haluaa

Joka ei oma-aloittesesti ole kiinnostunut suuseksistä, niin ei se kiinnostu siitä kysymälläkään. Oma kokemus.

Vierailija
162/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vastuu seksin onnistumisesta on tietenkin miehellä.

Mutta mihinkäs nainen kykenisi?

Nainen kykenee suuseksiin.

Lerppamunat ei kykene edes siihen, koska taustalla on homous tai aseksuaalisuus.

Tai sitten yksikertaisesti nainen ei ole tarpeeksi kiihottava että seisoisi. Mutta kyllähän aina kun naisilta kysytään vika on pelkästään miehissä kun sairaan itserakkauden avulla näkee itsensä ja kaikki muut naiset pelkästään naikella tapaa täydellisenä vaikka todellisuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ei toimi niin turha tekohengittää suhdetta sen pitempään. Eikä kyse ole siitä, että toinen oppisi kun kertoo ja näyttää, hyvään seksiin tarvitaan sitä että se on rentoa, hauskaa, estotonta ja molemmilla on luonnostaan halu oppia mistä toinen nauttii.

Olen 49 vuotias nainen ja ei minulle ainakaan seksipuuhat ole enää mitään kovin tärkeitä. Olen ehtinyt harrastamaan niitä hyvin ja tottakai mieheni ja minun seksi on hyvää, kun sitä harrastamme, mutta pärjäisin tosi kivasti ilmankin.

Minulla ainakin muut asiat parisuhteessamme ovat huomattavan paljon tärkeämpiä kuin seksi, esimerkiksi upeat keskustelut, joita käymme joka ikinen päivä. Keskustelemme hyvin paljon, mietiskelemme erilaisia asioita, otamme niistä selvää jos emme tiedä itse niin paljoa kuin haluaisimme ja sitten vain olemme lähekkäin, teemme ruokaa, pelailemme, syömme, saunomme, teemme yhdessä pihatöitä, käymme kävelemässä ja pyöräilemässä tai vain olemme. Olemme rentoja toistemme kanssa ja pingottaa ei tarvitse minkään asian suhteen, joten elämä on yhdessä rauhoittavaa ja lämmintä.

Myös lapsemme ovat varmasti saaneet meiltä oikein hyvän parisuhdemallin.

Jos ap haluaa parisuhteeseensa paljon seksiä, niin ehkä hän ottaa nuoremman kollin itselleen.

Nämä ovat persoonallisuusasioita, eivät ikäasioita.

Tottakai ikä voi vaikuttaa siihen paljonko jaksaa, mutta jotkut eivät ole mitään seksipetoja edes nuorena, toiset taas ovat varsin viriilejä myös vanhana. Sairaudet toki vaikuttavat ja miehillä kyky saada erektio, mutta halu seksiin ei välttämättä katoa mihinkään, varsinkaan noin nuorena.

Jos pariskunta haluaa enää vain vähän seksiä jo alle 50-vuotiaina ja on onnellinen, sehän on täysin Ok. Mutta jos toinen haluaa ja toinen ei, se on ongelma. Itse olisin vähäiseen seksiin todella tyytymätön - ja niin olisi myös reilusti vanhempi mieheni.

Vierailija
164/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tämä naisten asenne johtuu, että seksistä ei voi jutella eikä toiselle voi kertoa mistä tykkää?

Tottakai voi. Mutta jos mies ei esimerkiksi itse innolla tarjoudu antamaan suuseksiä, niin turha sitä on pyytää, koska silloin se on selvästikin hänelle vastenmielistä ja sellaisesta suuseksistä on aika mahdotonta nauttia.

ei ap

Eli siis kuitenkin olet sitä mieltä että miesten pitäisi jotenkin ajatuksia lukea haluaako nainen suuseksiä vai ei kun se selvästikin on niin pirun vaikeaa avata suu ja kertoa mitä haluaa

Joka ei oma-aloittesesti ole kiinnostunut suuseksistä, niin ei se kiinnostu siitä kysymälläkään. Oma kokemus.

Ja taas nainen kuvittelee että ihan kaikki miehen on samanlaisia että yhden tai kahden miehen perusteella kykenee tuomitsemaan kaikki mies sukupuolen edustajat

Vierailija
165/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lerppamunat ei kykene edes siihen, koska taustalla on homous tai aseksuaalisuus.

Tai sitten yksikertaisesti nainen ei ole tarpeeksi kiihottava että seisoisi. Mutta kyllähän aina kun naisilta kysytään vika on pelkästään miehissä kun sairaan itserakkauden avulla näkee itsensä ja kaikki muut naiset pelkästään naikella tapaa täydellisenä vaikka todellisuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa

Lerpalla ei ole seissyt edellisissäkään suhteissa, joten ei syy ole minussa. Lerppa ei onnistunut saamaan perillisiä. Tapasin hänet hänen ollessa viiskybänen.

Minulla on jälkikasvua.

Vierailija
166/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

Ja taas nainen kuvittelee että ihan kaikki miehen on samanlaisia että yhden tai kahden miehen perusteella kykenee tuomitsemaan kaikki mies sukupuolen edustajat

Tottakai. Uhriudu homo lisää.

Vierailija
167/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä tavaton kun sitä menetettyä erektiota ei puhumalla nosteta eikä hommaa jätetä siihen. Sitten keskitytään tyydyttämään nainen ja unohdetaan lerpahtanut erektio hetkeksi kokonaan. Miehet jotka kiihottavat siitä kun nainen nauttii saavat seisomaan kyllä uudelleen kun näkevät kun nainen nauttii. Tätä toistetaan niin kauan kun kumpikin on tyytyväisiä tai pidetään taukoa ja jatketaan myöhemmin.

Vaikka ei seisoisi niin aina täytyy pitää huolta että nainen tulee tyydytetyksi tavalla tai toisella.

Ei se sen vaikeampaa ole.

Vierailija
168/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

Todellakin tämä. Ei se pillun nuoleminen ole alkuun mikään itsestään selvyys. Jotkut naiset saattaa jopa ahdistua ja jännittää tilannetta, kun uusi mies ensimmäistä kertaa rupeaa kamelinvarvasta lipsimään siinä kun nainen makoilee vaivaantuneena limput levällään. Jotkut naiset on epävarmoja värkkinsä ulkonäönkin suhteen ja siksikään nämä ei ole mitään läpihuutojuttuja. Siellä todellakin joku mamma taas huutelee niin kuin paraskin tietäjä.

Olen mieshenkilö tietäjä.

Vierailija
169/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka 50-vuotias puhuu kuin teini? Friendzone?

Surullista jos totta.

se, että 50v osaa nykyaikaista termistöä on joku turn-off? Nyt on joku jäänyt 70-luvulle.

Friendzone termi sai muistaakseni alkunsa tv-sarjasta Frendit 90-luvulla. Sitä käytettiin kohtauksessa jossa Matt Leblancin ja David Schwimmerin esittämät hahmot keskustelivat. Molemmat näyttelijät ovat nykyisin 56-vuotiaita. Ehkä kyseistä termiä käyttävien teinien pitäisi lakata puhumasta kuin me "vanhukset".

Vierailija
170/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

Miksi sitäkään ei vaan voi oma-aloitteisesti tehdä vaan odottaa naiselta jotain erillistä pyyntöä siihen? Siksikö että sinä saat vallan päättää annatko sitä vai et?

Vierailija
171/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ihmeen takia mies alkaisi edes tapailla naiste, jota ei pidä kiihottavana?

Vierailija
172/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

Ei vaan jos mies nauttii nuolemisesta niin kyllä hän sitä ehdottaa/pyytää. Ja jos ei nauti, niin silloin on naisenkaan vaikea nauttia sen saamisesta. En minäkään odota, että mies pyytää, että otan häneltä suihin vaan ehdotan sitä itse joko sanallisesti tai etenemällä hitaasti alaspäin niin, että hän voi halutessaan kieltäytyä.

eri

Vierailija
173/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa jotain sitomisleikkiä tai ruoskimista. Jos miestä ei kiinnostakaan normaali seksi, vaan haluaa kumipallon suuhun ja steariinit kiveksille. Mun insinöörimies aktivoitui vasta sitten kun uskalsi pyytää minua polkemaan kiveksiään korkokengillä. Miehestä kuoriutui todellinen peto ja seksielämämme ei todellakaan ole enää onnetonta räpellystä.

Vierailija
174/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ei toimi niin turha tekohengittää suhdetta sen pitempään. Eikä kyse ole siitä, että toinen oppisi kun kertoo ja näyttää, hyvään seksiin tarvitaan sitä että se on rentoa, hauskaa, estotonta ja molemmilla on luonnostaan halu oppia mistä toinen nauttii.

Olen 49 vuotias nainen ja ei minulle ainakaan seksipuuhat ole enää mitään kovin tärkeitä. Olen ehtinyt harrastamaan niitä hyvin ja tottakai mieheni ja minun seksi on hyvää, kun sitä harrastamme, mutta pärjäisin tosi kivasti ilmankin.

Minulla ainakin muut asiat parisuhteessamme ovat huomattavan paljon tärkeämpiä kuin seksi, esimerkiksi upeat keskustelut, joita käymme joka ikinen päivä. Keskustelemme hyvin paljon, mietiskelemme erilaisia asioita, otamme niistä selvää jos emme tiedä itse niin paljoa kuin haluaisimme ja sitten vain olemme lähekkäin, teemme ruokaa, pelailemme, syömme, saunomme, teemme yhdessä pihatöitä, käymme kävelemässä ja pyöräilemässä tai vain olemme. Olemme rentoja toistemme kanssa ja pingottaa ei tarvitse minkään asian suhteen, joten elämä on yhdessä rauhoittavaa ja lämmintä.

Jos ap haluaa parisuhteeseensa paljon seksiä, niin ehkä hän ottaa nuoremman kollin itselleen.

'

Jos haluaa kaverin itselleen, niin voi sitten ottaa tällaisen suhteen. Olen 54 v ja seksiä tekee edelleen mieli koko ajan ja olen siis nainen. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
175/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet selvästi niitä naisia joiden kanssa seksi tuntuu enemmän työltä kuin nautinnolta. Exänkin kanssa piti esileikkiä 1-1,5h ennen kuin oli omasta mielestään valmis ja halusi seksiä melkein päivittäin. Se homma rupesi valehtelematta tuntumaan jo työltä siinä missä nurmikonleikkuu tai lumenkolaus. Tappoi tehokkaasti loppujaan omat haluni.

Eikö se esileikki ole seksiä?? Olen harrastanut jopa 6 tunnin sessioita, joissa yhdyntää on vai välillä vähän.

Vierailija
176/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni kysyy, onko ollut suuseksiä. No ei ole ollut. Kun on vähän pussailtu, mies kourii hätäisesti tissejä, räplää alapäätä ja heti kun saa edes puolikovan seisokin, niin äkkiä sisään, koska se ei välttämättä kestä kauaa. Jos estelen, että ei vielä, niin tulee lerpahdus ja miestä nolottaa se ja häipyy pesulle. En ole vielä keksinyt, miten kertoa mistä pidän. Tai no, voin sanoa että tykkään pitkästä esileikistä, jossa molemmi puolin annetaan ja vastaanotetaan, ja pitkästä yhdynnästä, jossa vaihdellaan asentoja. Ja että tykkään kovasta.

Ap

Vierailija
177/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehesi samaa mieltä? Epäilen. Kohta teillä ei ole seksiä ollenkaan.

Vierailija
178/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, nykyään on seksistäkin tullut niin monimutkaista ettei tavallinen ihminen enää osaa sitäkään.

Tavallisista ihmisistä osa on huonompia ja osa parempia. Varmaan teknisesti onnistuu, mutta nautinto puuttuu. Jotkut on hyviä piirtämään ja toiset ei, sama juttu kaikessa.

Vierailija
179/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komealla miehellä riittää vientiä muutenkin, ei tarvitse yrittää!

Sama juttu kuin seksipommin näköisellä naisella eli ei välttämättä kiinnosta yhtään!

Kaikkea ei voi saada samassa paketissa, luulisin.

Vierailija
180/744 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaiselle uudelle partnerille kuuluu opettaa mistä tykkää ja mitä haluaa toisen tekevän. Ei ikä tuo ajatuksenlukutaitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän