2kk tapailua. Mies on aivan ihana, mukava, hyvä keskustelemaan, älykäs, komea, kaikkea mitä nainen vain voi toivoa
Mutta..
Seksiä ollut 3 kertaa ja se on onnetonta pikaista räpellystä. Tämä estää minua haluamasta vakavampaa seurustelua ja mies on kohta jäämässä friendzonelle =(
Onkohan mitään tehtävissä. Ollaan n. 50v, joten ei tässä iässä kuulu enää opettaa ketään
Kommentit (744)
Se ei tule oppimaan, vaikka opettaisit.
Onko lapseton mies?
Voi olla kaappihomo tai aseksuaali.
Nimim. Olen kokenut saman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No avataan nyt sen verran, että kaikki mitä mies tekee, hän tekee sen liian hätäisesti ja liian kovakouraisesti ja hänen kestokykynsä on hyvin lyhyt. Kun pyydän hidastamaan ja hellempään otteeseen, hänellä lerpahtaa ja homma loppuu siihen.
ApSinusta tulee ihan ex-akkani mieleen. Kun hieroin esim klitorista, niin valitti, että toimin liian kovakouraisesti. En kyllä mielestäni edes painanut lujaa tms. Sitten kun yritti hellemmin, niin valitti kun ei saa tarpeeksi stimulaatiota.
Lähinnä koko hommat rupes sitten vain vituttamaan ja ennemmin veti yksinään hanskaan.sä et vaan tajua miten herkkä klitoris on!
Eivät tajua, koska sen OF naisen ei vaikuta olevan.
Tuollaisessa tianteessa koittaisin olla itse jonkin aikaa kärsivällinen, on mahdollista, että seksi alkaa vielä sujua, kun tapailu etenee ja tutustutte paremmin. Miestä ehkä syystä jos toisesta jännittää kovasti uuden kumppanin kanssa seksi. Anna vähän aikaa, on mahdollista, että kun rentoutuu ja luottaa ja uskataa heittäytyä, niin homma on ihan toisenlaista. Ei tietenkään välttämättä, mutta kun kaikki muu niin hyvin, niin antaisin tälle aiale vielä vähän aikaa. Voit koittaa itsekin luoda välitöntä ja rentoa tunnelmaa sekuaalisuuden ympärille. Onko muuten läheisyyttä, halailua, pussailua, lähellä oloa jne? Onko se luontevaa ja lämmintä?
Haluaa kumppanin, koska se on turvallista.
Seksihommat ei kiinnosta pätkääkään, mutta ihan käypä mies muuten.
Kaikkea ei saa samaan pakettiin.
T. On nähty
Vierailija kirjoitti:
Ap on noin viisikymppinen ja käyttää aloituksessa termiä "friendzone". Totesi myös jossain viestissään, että pari edellistä exää olivat seksissä kokeneita ja taitavia, mutta seurustelu ei muutoin toiminut.
Kuulostaa tosi ihqulta tämä viisikymppinen prinsessa, jota on selvästi vielä älylläkin siunattu 😆🤭 Näen jo sieluni silmin tatuoidun ja nuorekkaasti pukeutuvan varsinaisen "namipalan".
Minulla tuli heti mieleen, että ap on sellainen tyyppi, jonka vois nähdä jossain Unelmahäät-sarjassa. 50v räpätäti, joka on koko ajan äänessä ja näkyy tatuointi tyyliin "Sofia-97".
Jos mies on älykäs, niin ehkä kemiat eivät vain kohtaa, kun sinä olet vauvapalstatasoa.
Vierailija kirjoitti:
Mies jotenkin koittaa jopa vältellä seksiä. Ollaan nähty pääsääntöisesti muualla kuin toistemme kotona. Ehkä ei niin välitä koko touhusta, tai tajuaa olevansa huono ja erektionkin kanssa ongelmaa. Oletan asian olevan hyvin arka puheenaihe, vaikka muuten puhuu mistä vaan.
Ap
Ongelman ydin paljastettu.
Syy räpeltämiseen on se että mies kiirehtii jotta ei menetä seisokkia. Lopahtaminen johtuu useimmiten suorituspaineista. Mies on keskittynyt pitämään sitä elintään pystyssä, eikä huomio riitä sinun huomioimiseen.
Suorituspaineita kärsivät sekä nuoret että vanhat, mutta aikuinen mies kaipaa jo taitavaa lämmittelyä. Suorittuspaineet ovat luonnollisia varsinkin suhteen alussa.
Seksin muuttaminen nautintoon perustuvaksi, sen sijaan että pyritää johonkin a-b-c-d suoristukseen on todettu keino.
Osaava seksuaaliterapeutti auttaa lisää ja lääke voi auttaa tilapäisesti suorituspaineiden yli.
Alussa ton ikäinen tosissaan hosu sängyssä mun kanssa ihan innolla.
Sanoi, että kyllä me vielä opitaan. Kuulosti omituiselta, koska minulla on lapsia ja vilkas seksielämä takana.
Ei se oppinut. Pieni se ja ei mitään kokemusta ennen, eikä jälkeenkään.
Nyt on ihan vaan yhteiselo ilman seksuaalista kanssakäymistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on älykäs, niin ehkä kemiat eivät vain kohtaa, kun sinä olet vauvapalstatasoa.
Päinvastoin, juuri älykkyys meillä kohtaa, olemme molemmat insinöörejä ja meillä on eräs yhteinen harrastus
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies jotenkin koittaa jopa vältellä seksiä. Ollaan nähty pääsääntöisesti muualla kuin toistemme kotona. Ehkä ei niin välitä koko touhusta, tai tajuaa olevansa huono ja erektionkin kanssa ongelmaa. Oletan asian olevan hyvin arka puheenaihe, vaikka muuten puhuu mistä vaan.
Ap
Ei auta kuin puhuminen, mutta miestä hävettää, hän myös vaistoo ettet ole tyytyväinen.
Suorituspaineet ja erektio-ongelma katoavat kun mies pääsee nostamaan seksuaalista itsetuntoaan ja kokee että on hyvä rakastaja.
Siihen tarvitaan että kerrot mistä pidät, saat nautintoa ja tyydytystä monilla tavoilla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä, nyt on kuumin kesä 120000 vuoteen ja me käristytään kohta elävältä!!
Johtuu liikakansoituksesta. Seksiä tässä vähiten kaivataan. Onneksi ap on jo yli-ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päinvastoin, juuri älykkyys meillä kohtaa, olemme molemmat insinöörejä ja meillä on eräs yhteinen harrastus
Ap
No mitä ihmettä sinä täällä palstalla sitten roikut neuvoja kyselemässä? Luulisi noin älykkään osaavan itse ratkaista ongelmansa.
Kaikki vastuu seksin onnistumisesta on tietenkin miehellä.
Mutta mihinkäs nainen kykenisi?
Mä en ainakaan viisikymppisenä alkaisi ketään opettamaan kun en ala näin nuorempanakaan.
Ei ne ekat kerrat aina täydellisiä ole mutta kyllä sen huomaa viimeistään toisella kerralla onko yleensäkään potentiaalia vai ei. Jos ei ole niin vaihtoon, jos on niin siitä on hyvä jatkaa. Elämä on ihan liian lyhyt tuhlattavaksi huonoon seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on noin viisikymppinen ja käyttää aloituksessa termiä "friendzone". Totesi myös jossain viestissään, että pari edellistä exää olivat seksissä kokeneita ja taitavia, mutta seurustelu ei muutoin toiminut.
Kuulostaa tosi ihqulta tämä viisikymppinen prinsessa, jota on selvästi vielä älylläkin siunattu 😆🤭 Näen jo sieluni silmin tatuoidun ja nuorekkaasti pukeutuvan varsinaisen "namipalan".
Minulla tuli heti mieleen, että ap on sellainen tyyppi, jonka vois nähdä jossain Unelmahäät-sarjassa. 50v räpätäti, joka on koko ajan äänessä ja näkyy tatuointi tyyliin "Sofia-97".
WT prototyyppi siis!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vastuu seksin onnistumisesta on tietenkin miehellä.
Mutta mihinkäs nainen kykenisi?
Kyllä se kunnollisen erektion puute haittaa, mitä nainen voi asialle tehdä? Koittaa vain feikata, ettei haittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
WT prototyyppi siis!
Minkä kokoinen sun meisseli on juhlakunnossa? Veikkaan, että tosi pieni. Niinhän niillä öyhöttäjillä ja pullistelijoilla on.
Jos tän meisseli on lyhyt, niin ei se siitä kasva miksikään.
Minkä mittainen hänel on? Ylettyykö huulia edemmäs?
Ps. Olen saanut luvan hakea seuraa näissä merkeissä muualta, koska kumppanin se on tosi pieni, eikä kykene.
Muuten melko tavanomaista parempi elämän muilla osa-alueilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä naisten asenne johtuu, että seksistä ei voi jutella eikä toiselle voi kertoa mistä tykkää?
Miehet eivät ole ajatustenlukijoita.
Tottakai voi. Mutta jos mies ei esimerkiksi itse innolla tarjoudu antamaan suuseksiä, niin turha sitä on pyytää, koska silloin se on selvästikin hänelle vastenmielistä ja sellaisesta suuseksistä on aika mahdotonta nauttia.
ei ap
Villit vuodet? Ei kukaan suusyöpää halua naisen villeyden takia.
Totuus sattuu vai? Siellä se virus luuraa.
Turha toivoakaan.
Ap