Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2kk tapailua. Mies on aivan ihana, mukava, hyvä keskustelemaan, älykäs, komea, kaikkea mitä nainen vain voi toivoa

Vierailija
10.08.2023 |

Mutta..
Seksiä ollut 3 kertaa ja se on onnetonta pikaista räpellystä. Tämä estää minua haluamasta vakavampaa seurustelua ja mies on kohta jäämässä friendzonelle =(
Onkohan mitään tehtävissä. Ollaan n. 50v, joten ei tässä iässä kuulu enää opettaa ketään

Kommentit (744)

Vierailija
641/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuaikoina kokeiltiin monen kanssa. Puolet oli aika löysämunaisia. Toisilla ei seisokkia saanut, kun muitakin ongelmia.

Ei sitten tullut mieleen, että löysämunaisuus saattoi johtua siitä, ettet ole haluttava nainen.

Minkä ihmeen takia miehet päätyvät sänkyyn naisten kanssa, joita eivät pidä haluttavina? Ja vieläpä useita kertoja?

Kun ei muilta saa.

Palstamiehen logiikka: Kun en saa seksiä naisten kanssa, joita pidän haluttavina, menen sänkyyn sellaisten kanssa, joita en halua, ja hankin itselleni impotentin maineen.

Hienosti te vedätte.

Jotkut eivät pääse edes sen ei-haluttavan kanssa. He tyytyvät omaan käteensä koko elämänsä ajan. Kaikilla on kohtalonsa.

Vierailija
642/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää kommentoijien ikiä. Minkä ikäisiä ovat nämä joilla ei ole sitten minkään valtakunnan kykyä ihan vaan hyväksyä että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä?

Kuinka usein te itse joudutte selittelemään mieltymyksiänne toisille aikuisille ihmisille, kun he eivät hyväksy eivätkä ymmärrä? Ja kuinka usein tämä on teille itselle mielekästä ja kantaa hedelmää? Jos joku nainen ei ymmärrä miten voi viihtyä suhteessa jossa ei orgasmeja saa, niin ei se tajua sitä selittelyn jälkeenkään. Yleensä sivistynein kommentti tuollaisen tungettelevan keskustelun päätteeksi on "Ok. No MULLE silti orgasmi on tärkeä enkä voisi kuvitellakaan olevani suhteessa jossa en saa orgasmia." No sehän oli alusta asti aivan selvää, eikä kukaan ole muuta pyytänytkään! Ja edelleen se orgasmi ei kaikille ole tärkein asia.

Ehkä täällä halutaan kritisoida sitä perinteistä näkemystä, että naisille ei yleisesti ottaen orgasmilla ole väliä. Tätähän on iät ja ajat esitetty jonkinlaisena yleisenä totuutena. Että naisille pelkkä läheisyys ja kumppanin nautinto riittää. Muistan lukeneeni itsekin tällaisia juttuja joskus nuorempana (olen 50+).

Oikeasti se ei ole mikään yleinen totuus. Veikkaan, että enemmistölle naisista orgasmi on tärkeä osa seksiä. Jos jollekin ei ole, niin sekin on tietenkin ihan ok.

Paljon on ollut myös sellaista ajattelua, että jos nainen ei saa yhdynnässä, niin sitten vain pitää jäädä ilman. Eli suhtautuminen seksiin on ollut hyvin mies- ja yhdyntäkeskeistä. Nainen on tässäkin suhteessa ollut "sorrettu" sukupuoli. Onneksi tämä on viime aikoina alkanut muuttua.

Mä tuossa kirjoitin aiemmin, että mun on vaikea saada orgasmia miehen aikana ja olen saanut orgasmin kolme kertaa elämässäni miehen kanssa. Yksin saan helposti. Kyllä mua on nuoltu ja hyväilty, mutta ei se vain tule. Ja liika ja liian pitkään jatkuva yrittäminen alkaa vain ärsyttämään ja turhauttamaan. Ei se orgasmi väkisin tule. Silti nautin seksistä. Ja jossakin kohtaa halua kullin sisälleni, että ei kiitos loputtomiin esileikkiä mun orgasmia tavoitellen. Jos orgasmi tulee, niin se on plussaa, mutta ei sitä väkisin saa yrittää mulle aikaiseksi. Nautin ihan itse yhdynnästäkin ja jos en saa kullia sisälle niin olo jää vajaaksi. :D 

En pidä siitä, että mun puolesta aletaan sanelemaan mitä saan tuntea ja kokea. Kyllä mä aikuisena naisena tiedän mistä mä nautin ja osaan sanoa sen petikumppanille ääneen. Kuten osaan sanoa senkin mistä en pidä. 

Noloa ja asenteellista käyttää esileikki-nimitystä siitä osasta seksiä, jossa nainen rodennäköisimmin saa orgasmin, ihan kuin vain yhdyntä olisi "oikeaa seksiä"

Kaikkihan saa käyttää ihan mitä nimitystä haluaa.

Miksi muuten aina miehenkään tuleminen on jotenkin oletettua? Meinaan, että miksi kenenkään orgasmi on tavoitteena? Sehän tekee seksistä automaattisesti suorituksen. Jos mitään onnistuneen seksin määritelmää ei olisi, se olisi täysin spontaania, joka voisi olla vain pari halausta, ehkä muutama kosketus penikseen tai vaginaan. Joskus puolen tunnin nuolemista. Joskus kovaa jyystämistä 15 minuuttia. Kuitenkaan mitään etukäteisvaatimusta ei olisi, vaan kaikki tapahtuisi ihan sattumanvaraisesti vailla odotuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksitäänkö tähän jotain mahdollisesti toimivia lauseita, että miten ne omat toiveet voisi tuoda esille ilman, että se on kiusallista? Itselleni on ainakin vaikeaa pyytää mitään...

Minkä ikäinen olet?

Yleensä tiedän kumppanini iän, että mitä tuo nyt auttaa?

Vierailija
644/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää kommentoijien ikiä. Minkä ikäisiä ovat nämä joilla ei ole sitten minkään valtakunnan kykyä ihan vaan hyväksyä että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä?

Kuinka usein te itse joudutte selittelemään mieltymyksiänne toisille aikuisille ihmisille, kun he eivät hyväksy eivätkä ymmärrä? Ja kuinka usein tämä on teille itselle mielekästä ja kantaa hedelmää? Jos joku nainen ei ymmärrä miten voi viihtyä suhteessa jossa ei orgasmeja saa, niin ei se tajua sitä selittelyn jälkeenkään. Yleensä sivistynein kommentti tuollaisen tungettelevan keskustelun päätteeksi on "Ok. No MULLE silti orgasmi on tärkeä enkä voisi kuvitellakaan olevani suhteessa jossa en saa orgasmia." No sehän oli alusta asti aivan selvää, eikä kukaan ole muuta pyytänytkään! Ja edelleen se orgasmi ei kaikille ole tärkein asia.

Ehkä täällä halutaan kritisoida sitä perinteistä näkemystä, että naisille ei yleisesti ottaen orgasmilla ole väliä. Tätähän on iät ja ajat esitetty jonkinlaisena yleisenä totuutena. Että naisille pelkkä läheisyys ja kumppanin nautinto riittää. Muistan lukeneeni itsekin tällaisia juttuja joskus nuorempana (olen 50+).

Oikeasti se ei ole mikään yleinen totuus. Veikkaan, että enemmistölle naisista orgasmi on tärkeä osa seksiä. Jos jollekin ei ole, niin sekin on tietenkin ihan ok.

Paljon on ollut myös sellaista ajattelua, että jos nainen ei saa yhdynnässä, niin sitten vain pitää jäädä ilman. Eli suhtautuminen seksiin on ollut hyvin mies- ja yhdyntäkeskeistä. Nainen on tässäkin suhteessa ollut "sorrettu" sukupuoli. Onneksi tämä on viime aikoina alkanut muuttua.

Mä tuossa kirjoitin aiemmin, että mun on vaikea saada orgasmia miehen aikana ja olen saanut orgasmin kolme kertaa elämässäni miehen kanssa. Yksin saan helposti. Kyllä mua on nuoltu ja hyväilty, mutta ei se vain tule. Ja liika ja liian pitkään jatkuva yrittäminen alkaa vain ärsyttämään ja turhauttamaan. Ei se orgasmi väkisin tule. Silti nautin seksistä. Ja jossakin kohtaa halua kullin sisälleni, että ei kiitos loputtomiin esileikkiä mun orgasmia tavoitellen. Jos orgasmi tulee, niin se on plussaa, mutta ei sitä väkisin saa yrittää mulle aikaiseksi. Nautin ihan itse yhdynnästäkin ja jos en saa kullia sisälle niin olo jää vajaaksi. :D 

En pidä siitä, että mun puolesta aletaan sanelemaan mitä saan tuntea ja kokea. Kyllä mä aikuisena naisena tiedän mistä mä nautin ja osaan sanoa sen petikumppanille ääneen. Kuten osaan sanoa senkin mistä en pidä. 

Noloa ja asenteellista käyttää esileikki-nimitystä siitä osasta seksiä, jossa nainen rodennäköisimmin saa orgasmin, ihan kuin vain yhdyntä olisi "oikeaa seksiä"

Miksi muuten aina miehenkään tuleminen on jotenkin oletettua? Meinaan, että miksi kenenkään orgasmi on tavoitteena? Sehän tekee seksistä automaattisesti suorituksen. Jos mitään onnistuneen seksin määritelmää ei olisi, se olisi täysin spontaania, joka voisi olla vain pari halausta, ehkä muutama kosketus penikseen tai vaginaan. Joskus puolen tunnin nuolemista. Joskus kovaa jyystämistä 15 minuuttia. Kuitenkaan mitään etukäteisvaatimusta ei olisi, vaan kaikki tapahtuisi ihan sattumanvaraisesti vailla odotuksia.

En nyt viitsi googlettaa seksin määritelmää, mutta itselleni se on sitä, mikä erottaa läheisyyden ja sellaisen läheisyyden, jonka tavoitteena/taustalla on laukeaminen eli orgasmi. Aina se ei onnistu, mutta väittäisin, että kyllä meistä jokainen erottaa seksin muusta halailusta ja lähellä olemisesta. Seksiin liittyy paisuvaiskudosten turpoaminen sukuelimissä ja muut fyysiset reaktiot, joiden tavoitteena on laukeaminen.

Vierailija
645/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksitäänkö tähän jotain mahdollisesti toimivia lauseita, että miten ne omat toiveet voisi tuoda esille ilman, että se on kiusallista? Itselleni on ainakin vaikeaa pyytää mitään...

Minkä ikäinen olet?

Kysytään sitten näin: Minkä ikäiselle kumppaille on vaikea tuoda omia toiveita esille sanomalla ihan niin kuin asia on? Esim. "haluan sinun nuolevan/hyväilevän/whatever"

Vierailija
646/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Kysytään sitten näin: Minkä ikäiselle kumppaille on vaikea tuoda omia toiveita esille sanomalla ihan niin kuin asia on? Esim. "haluan sinun nuolevan/hyväilevän/whatever"

Älä viitsi idi.. tti

Vierailija
647/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen mukaan aika monella 50-vuotiaalla on jo potenssiongelmia, joten ehkä siksi koki joutuvansa hoitamaan homman nopeasti, ennenkuin lurpahtaa?

Ikävää kyllä nykyisin, kun seksillekin on niin kovat vaatimukset. Ei ole rakastelua ja armollisuus ja leikki on poissa. Suorituksen pitää olla täydellinen, tai muuten laitetaan muuten täydellinen ehdokas roskakoriin. Niin miehet kuin naisetkin.

onnellinen rouva

Vierailija
648/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Älä viitsi idi.. tti

Mikä tässä oli idaria?

eri

Vierailija
649/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt viitsi googlettaa seksin määritelmää, mutta itselleni se on sitä, mikä erottaa läheisyyden ja sellaisen läheisyyden, jonka tavoitteena/taustalla on laukeaminen eli orgasmi. Aina se ei onnistu, mutta väittäisin, että kyllä meistä jokainen erottaa seksin muusta halailusta ja lähellä olemisesta. Seksiin liittyy paisuvaiskudosten turpoaminen sukuelimissä ja muut fyysiset reaktiot, joiden tavoitteena on laukeaminen.

Ymmärrän, mutta onhan tämä silti suorituskeskeistä, eikö?

eri

Vierailija
650/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 64-vuotias nainen. Olen seurustellut 3-vuotta samanikäisen miehen kanssa. En ole koskaan pystynyt saamaan orgasmia  yhdynnässä. Laukean omilla sormilla tai miehen. Mutta olen vasta tässä iässä oppinut nauttimaan siitä, miten valtavan nautinnollista on  elimen taitava liike sisälläni. Seksi on niin moninainen asia! Keskustelkaa ihmiset ja kertokaa mistä te pidätte ja kysykää mistä kumppaninne pitää.

Vierailija
651/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, mutta onhan tämä silti suorituskeskeistä, eikö?

eri

No ei

Vierailija
652/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Älä viitsi idi.. tti

Mikä tässä oli idaria?

Vääntäminen.

eri

Vierailija
653/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 64-vuotias nainen. Olen seurustellut 3-vuotta samanikäisen miehen kanssa. En ole koskaan pystynyt saamaan orgasmia  yhdynnässä. Laukean omilla sormilla tai miehen. Mutta olen vasta tässä iässä oppinut nauttimaan siitä, miten valtavan nautinnollista on  elimen taitava liike sisälläni. Seksi on niin moninainen asia! Keskustelkaa ihmiset ja kertokaa mistä te pidätte ja kysykää mistä kumppaninne pitää.

Elimen liike sisällä voi todellakin olla nautinnollista (kun on kunnon stondis ja se kestää). Minäkin nautin siitä, vaikka en koskaan yhdynnässä orgasmia saakaan. Mutta en todellakaan tyytyisi vain siihen yhdyntään vaan haluan laueta itsekin.

Eli samaa mieltä: keskustelkaa ja tyydyttäkää toisenne myös muilla tavoin kuin olettamalla, että yhdyntä on Se Juttu.

Vierailija
654/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota kädestä kiinni ja opeta. Oppia ikä kaikki, you know...

Vierailija
655/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tapailema mieshän on juuri sopiva. Kuitenkin olisit vuoden päästä täällä valittamassa, että mies kinuaa jatkuvasti seksiä ja itselläsi halut ovat hiipuneet alkukipinän jälkeen.

Vierailija
656/744 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä. Meillä oli eilen mukava ilta. Tilanne on nyt se, että minun pitäisi rohkaistua ottamaan viagra puheeksi. Saattaa toki olla, ettei mies voi käyttää sitä jonkun muun lääkityksen tai sairauden takia. Olisin niin halunnut nukkua yhdessä ja katsoa olisko aamu parempi, mutta mies halusi mennä kotiinsa, koska on kuulemma huono nukkumaan. Yleensä tuoreessa suhteessa ollaan treffien jälkeen yhtä hymyä, mulla on nyt vaan paha mieli =(

Vierailija
657/744 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun exältä, oli todella hurmaava ja supliikki ensimmäiset kuukaudet. Puhui enemmän kuin teki. Hänelle seksi oli jollain tasolla ongelmallista, syytti myös entisiään kaikenlaisista omista lukoistaan ja ongelmistaan. Koskaan ei vika hänessä jne. Meno muuttui lopulta aika ankeaksi. Jätin hänet. Nyt varmaan kierrossa seuraavalle surkuttelee huonoja parisuhteitaan ja traumojaan.

Tällä on 20 vuoden suhde takana, aika kuivaa ilmeisesti ollut viimiset vuodet.

Ap

Kylläpäs Kuulostat rakastettavalta ja ihanalta ihmiseltä. Jos kirjoitat tänne jo tuollaisia, niin mitä kaikkea ajattelet? Rumaa...

Rumaa? Ok. Omakin 20v suhde lasteni isän kanssa oli kuivaa viimeiset vuodet, pitkissä suhteissa helposti käy noin. Sen jälkee on ollut pari pidempää seurustelua, joissa seksi on ollut hyvää, mutta muiden ongelmien takia on päätetty lopettaa. Tämä nykyinen on vastä tämän kesän tapailu ja tähän taitaa jäädäkin.

Ehkä etsin pelkän fwb:n

Ap

Puhutteko te koskaan seksistä ja mieltymyksistä muulloin kun silleen että sinä aktissa pyydät tekemään toisin? Tai onko sänkyyn menolla vain yksitarkoitus jolloin epäonnistuu? Tutustutteko toisiinne ihmisinä ja kehoina ilman painetta ? Kannattaa sitä jarrua painaa jos ette osaa asioista puhua ilman sänkyä ja panemista.

Vierailija
658/744 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossa iässä voi kyllä jo olla vähän sitäkin, että jos mies ei toimi nopeasti niin erektio ei pysy päällä. Mutta siitäkin voidaan keskustella ja hankkia lääkäriltä apua.

Miten tuollaisen ongelman ratkaisee? Meillä loppui seksi, suuseksiin tms mies ei enää suostu.

No ei anna miehen lerpahtavasta erektiosta huolimatta yrittää yhdyntää ennen kuin on tyydyttänyt sinut. Ihan sama, vaikka mies suutahtaisi ja jäisi leikki siltä erää kesken. Sitten toistoa niin monta kertaa, että mies oppii, eikä annamitään säälipillua.

Mulle olisi riittänyt, että olisi ollut edes sen verran esileikkejä että olisin ollut märkä ja paneminen tuntunut hyvältä. Mutta kun sanoin etten ole vielä märkä mies kaivoi esiin liukkarin , totesin etten pysty koska en vielä ole yhtään kiihottunut. Mies ei suuseksiin enää suostu, syytä ei suostu sanomaan. Oli siis hiljaa eikä vastannut mitään jos pyysin. Toki kun mies aina yritti liukkarin voimin survoa kuivaan sisään niin lopulta ei enää meinaa kostua koska tietää jo mitä odotettavissa. Lopulta väityi myös että olen kuulemma myös vaikea tyydyttää kun kaikki muut lauenneet yhdynnässä. Ja tavarakin on löysä ja exä joka sitä kehui tiukaksi valehteli. Mun kokemus neuvomisesta tai touveiden esittämisestä on ollut 90% kerroista joko suuttuminen ja/tai loukkaantuminen. Nyt seksiä oli viimeksi joululomalla eli mies on mieluummin ilman kuin tyydyttää mua millään tavalla. Käteen vetää varmaan edelleen usein, aiemmin joka päivä pari kertaa. On 50+. Olen itse 40+ mutta joka päivä mietin ainakin 20krt että saisipa kunnon panon kovalla (kiihottuneena ja niin että useimmiten tulisi itsekin).

Vierailija
659/744 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok sanoa: haluan sinun olevan kova ja kestävä?

Vierailija
660/744 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa mun exältä, oli todella hurmaava ja supliikki ensimmäiset kuukaudet. Puhui enemmän kuin teki. Hänelle seksi oli jollain tasolla ongelmallista, syytti myös entisiään kaikenlaisista omista lukoistaan ja ongelmistaan. Koskaan ei vika hänessä jne. Meno muuttui lopulta aika ankeaksi. Jätin hänet. Nyt varmaan kierrossa seuraavalle surkuttelee huonoja parisuhteitaan ja traumojaan.

Tällä on 20 vuoden suhde takana, aika kuivaa ilmeisesti ollut viimiset vuodet.

Ap

Kylläpäs Kuulostat rakastettavalta ja ihanalta ihmiseltä. Jos kirjoitat tänne jo tuollaisia, niin mitä kaikkea ajattelet? Rumaa...

Rumaa? Ok. Omakin 20v suhde lasteni isän kanssa oli kuivaa viimeiset vuodet, pitkissä suhteissa helposti käy noin. Sen jälkee on ollut pari pidempää seurustelua, joissa seksi on ollut hyvää, mutta muiden ongelmien takia on päätetty lopettaa. Tämä nykyinen on vastä tämän kesän tapailu ja tähän taitaa jäädäkin.

Ehkä etsin pelkän fwb:n

Ap

Puhutteko te koskaan seksistä ja mieltymyksistä muulloin kun silleen että sinä aktissa pyydät tekemään toisin? Tai onko sänkyyn menolla vain yksitarkoitus jolloin epäonnistuu? Tutustutteko toisiinne ihmisinä ja kehoina ilman painetta ? Kannattaa sitä jarrua painaa jos ette osaa asioista puhua ilman sänkyä ja panemista.

Luitko kommenttini: "tilanne on nyt se, että minun pitäisi rohkaistua ottamaan viagra puheeksi"?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan