Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2kk tapailua. Mies on aivan ihana, mukava, hyvä keskustelemaan, älykäs, komea, kaikkea mitä nainen vain voi toivoa

Vierailija
10.08.2023 |

Mutta..
Seksiä ollut 3 kertaa ja se on onnetonta pikaista räpellystä. Tämä estää minua haluamasta vakavampaa seurustelua ja mies on kohta jäämässä friendzonelle =(
Onkohan mitään tehtävissä. Ollaan n. 50v, joten ei tässä iässä kuulu enää opettaa ketään

Kommentit (744)

Vierailija
621/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koita edes opettaa, ja vasta sitten luovutat jos ei vain opi.

Ensin pari teorialuentoa aiheesta. Tunnin mittaisia. Sitten käytännön opetusta kolme kertaa. Puoli tuntia kerrallaan. Sen jälkeen perusteet pitäisi olla hallussa ja voidaan siirtyä tositoimiin

Vierailija
622/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuaikoina kokeiltiin monen kanssa. Puolet oli aika löysämunaisia. Toisilla ei seisokkia saanut, kun muitakin ongelmia.

Ei sitten tullut mieleen, että löysämunaisuus saattoi johtua siitä, ettet ole haluttava nainen.

Eli siis sinäkin tarkoitat sitä että nämä lerpahtavat miehet on syytä jättää heti. Koska vika on naisessa ja mies ei itse älyä lähteä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
623/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No avataan nyt sen verran, että kaikki mitä mies tekee, hän tekee sen liian hätäisesti ja liian kovakouraisesti ja hänen kestokykynsä on hyvin lyhyt. Kun pyydän hidastamaan ja hellempään otteeseen, hänellä lerpahtaa ja homma loppuu siihen.

Ap

Ihan kuin kuvailisit mun miestä. Ikäkin täsmää. Hänellä on erektiohäiriö minkä takia yhdyntä heti kun seisoo eli ennen kuin itse on päässyt yhtään tunnelmaan. Ei siihen ratkaisua ole. Hommaa uusi mies.

Vierailija
624/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on keskustelu lähtenyt rönsyilemäään...

Tänään tapaamme taas viikon tauon jälkeen, ja katotaan mitä tapahtuu. Kutsuin miehen kotiini ja viestien sydän- ja pusuhymiöistä päätellen mies on kovinkin ihastunut.

Itse toivoisin, että mies jäisi yöksi ja aamulla tilanne voisi olla parempi. Emme ole vielä kertaakaan nukkuneet yhdessä.

Minusta olisi ihanaa hieronta, halailu, pussailu, hellittely, jne josta sitten edetään seksiin tai sitten ei. Mutta se että mennään suoraan asiaan on aika tylyä..

Ap

"Katsotaan mitä tapahtuu", "minusta olisi ihanaa..", "suoraan asiaan on aika tylyä". Olethan kertonut näistä miehelle ääneen? Kertonut että toivot hierontaa, hellittelyä ja pussailua? Älä jää vaan katsomaan mitä tapahtuu ja pidä miestä epätietoisuudessa.

Vierailija
625/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan yleistä on, että 40-50 vuotias mies veltostuu useasti yhdynnän aikana?

Kuinka moni nainen täällä on joutunut tekemään itse "kaikki työt" seksissä? Eli olet ollut aina päällä ja aina ohjannut miehen sisään? Mies saa seisokin masturboimalla sinun katsellessasi. Miehellä ei seiso esim. päällä tai takaapäin? Onko kuivaharjoittelu ollut teille arkipäivää? Eli teitä on löysällä nylkytetty?

Oletteko joutuneet olemaan itse aktiivisempi aloitteissa ja seksin aikana hyväilyissä ja suuteloissa?

Onko miehissä tällaisia seksikuppaneita siis enemmänkin? Luulin, olleeni ainoita epäonnekkaita. Onneksi näistä voi puhua anonyymisti.

Nämä ovat vakavahenkisiä kysymyksiä. Toivoisin asiallisia vastauksia/keskustelua aiheesta.

Ja kaikista tärkein kysymys tähän liittyen, onko jonkun naisen mielestä yllä kuvatunlainen seksi hyvää?

Kyllä vaan on. Elämässä on muutakin, kuin orkku toisen kanssa.

Erilaisia kun ollaan.

Te, jotka tunnustitte, ettei orgasmi ole tärkeää, olisiko tässä kuvattu seksi hyvää?! Te, jotka kerroitte, että pelkkä hyvän, rakastetun miehen läheisyys riittää, onko tässä kuvattu seksi hyvää?! Olisko tän ketjun seksi teille riittävää?

Kyllä on. Elämään kuuluu muutakin.

Tämä on vanha virsi. Ja veruke.

Kuten on jo aiemmin sanottu, elämään voi kuulua muutakin, mutta silti myös hyvää seksiä.

Voi olla ihan hyvin molempia ja monilla niin onkin.

Vierailija
626/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies jotenkin koittaa jopa vältellä seksiä. Ollaan nähty pääsääntöisesti muualla kuin toistemme kotona. Ehkä ei niin välitä koko touhusta, tai tajuaa olevansa huono ja erektionkin kanssa ongelmaa. Oletan asian olevan hyvin arka puheenaihe, vaikka muuten puhuu mistä vaan.

Ap

Ongelman ydin paljastettu. 

Syy räpeltämiseen on se että mies kiirehtii jotta ei menetä seisokkia. Lopahtaminen johtuu useimmiten suorituspaineista. Mies on keskittynyt pitämään sitä elintään pystyssä, eikä huomio riitä sinun huomioimiseen. 

Suorituspaineita kärsivät sekä nuoret että vanhat, mutta aikuinen mies kaipaa jo taitavaa lämmittelyä. Suorittuspaineet ovat luonnollisia varsinkin suhteen alussa. 

Seksin muuttaminen nautintoon perustuvaksi, sen sijaan että pyritää johonkin a-b-c-d suoristukseen on todettu keino.

Osaava seksuaaliterapeutti auttaa lisää ja lääke voi auttaa tilapäisesti suorituspaineiden yli.

Tuossa iässä erektio-ongelmt voi johtua muusta kuin suorituspaineista. Pyrkii yhdyntään heti koska lerpahtaa nopeasti. Tosin siihen ei kokeneilla liity räpeltämistä vaan pelkkä.yöetön kiire ja naisen nautinnon täysi sivuuttaminen.

Vierailija
627/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tuossa iässä voi kyllä jo olla vähän sitäkin, että jos mies ei toimi nopeasti niin erektio ei pysy päällä. Mutta siitäkin voidaan keskustella ja hankkia lääkäriltä apua.

Miten tuollaisen ongelman ratkaisee? Meillä loppui seksi, suuseksiin tms mies ei enää suostu.

Vierailija
628/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ei toimi niin turha tekohengittää suhdetta sen pitempään. Eikä kyse ole siitä, että toinen oppisi kun kertoo ja näyttää, hyvään seksiin tarvitaan sitä että se on rentoa, hauskaa, estotonta ja molemmilla on luonnostaan halu oppia mistä toinen nauttii.

Vain harlekiinipokkareissa seksi toimii heti uuden kumppanin kanssa.

Ap:n ja muiden toooosi empaattisten naisihmisten mieleen ei ole juolahtanut, että mies voi jännittää, ja siksi se seksi on onnetonta nopeaa räpellystä? Tiedoksenne, miehilläkin on tunteet, jopa keski-ikäisillä ja keski-ikäisellä voi olla jopa jännitystä seisokin keston suhteen.

Ap:ta neuvoisin, että jos kuitenkin tunnet halua miestä kohtaan, eli hän osuu feromonitutkaasi, anna suhteelle aikaa. Kerro selvästi mistä pidät ja mistä et, ja ota selvää mistä se mies pitää!

Itse aloin seurustella oman mieheni kanssa 25-vuotiaana, ja meni oikeasti kaksi vuotta että seksi alkoi olla oikeasti hyvää. Himoitsin miestäni kyllä (kuten edelleen, 20 vuotta myöhemmin), mutta minulla on aistiyliherkkyyksiä, joten toisiimme tottuminen otti vähän aikaa. Ei olisi tullut mieleenikään heivata hyvää miestä siksi, että se ei heti osaa painella oikeita nappejani!

Tämän takia ei minusta ole kovinkaan järkevää harrastaa seksiä ihmisen kanssa, johon ei ole jo rakastunut. Jos on jo tunteita, on paljon ymmärtäväisempi ja jaksaa odottaa seksin paranemista. Jos ei ole tunteita, voi heivata muuten varsinaisen aarteen koska seksi ei ollut heti oitis harlekiinipokkari-ilotulitusta. Siinä voi kusta omiin muroihinsa oikein huolella, puhumattakaan toisen ihmisen loukkaamisesta.

Niin, tässä on sekin juttu, että sen miehenkin tunteita voisi joskus vähän ajatella. Sekin parantaa seksielämää ihan ihmeesti.

Yritin itse 2.5 vuotta hyvän miehen kanssa. Seksi vain huononi. Hänestä seksi oli hyvää.

On ihan hyvä, että naiset on alkaneet enenemässä määrin ajattelemaan omia tunteitaan miesten tunteiden sijaan.

Kukaan ei pidä sinusta huolta, ellet itse pidä.

Ja tämä ei tarkoita tunteettomuutta vaan sitä, että pitää huolen itsestään ja omista rajoistaan. Miksi uhrata elämänsä ja nautintonsa toisen edestä.

Olisin katkeroitunut, jos olisin jäänyt huonoon fyysiseen suhteeseen. Nyt olen onnellinen. Toivottavasti miehen uusi nainen on samanlainen kuin mies, ei piittaa seksistä tai kokee että heidän seksinsä on hyvää.

No ulla on kokemus hiukan toisinpäin. Asuimme muinoin minä ja silloinen mieheni kerrostalossa. Samassa talossa asui myös pariskunta, mies oli komea ja kohtelias, nainen aina laitettu, hiukan ylpeä, oletin, että myös miehestään. Automme olivat tietenkään ja tuli vaihdettua jokunen sananen. Ei sen kummempaa.

Oma mieheni oli tavallisen, ellei hiukan rumankin näköinen. Hiukan kadehdin ja ajattelin, että onpas naisella käynyt hyvä tuuri miehen suhteen.

Meni sitten aikaa me erosimme ja tämä pariskuntakin erosi. Tämä hänen ex-mies aina jutteli kun nähtiin ja siinä sitten tutustuttiin ja aloimme tapailla.

Mentiin jossain vaiheessa seksiinkin. Luulin hänestä ihan toista. Kun hän oli ulkoisesti miehekäs.

Seksi oli todella yksitotista. Myös hän oli tyyppiä jyystäjä. Muutaman kerran yritin muuttuuko mikään, muta ei. En vaan nauttinut yhtään.

Pitkästyin ja aloin vältellä seksiä, sitten lopetin suhteen harmitti kun mies olisi muuten ollut passeli. Mutta se ei pelastanut huonoa seksiä.

Mietin, että kuinkahan tämä hänen ex-vaimonsa oli kestänyt tuota kymmeniä vuosia. Että ei olosi kannattanut kadehtia.

Minä kyllästyin muutamassa kuukaudessa. Mies soitteli ja viestitteli, mutta sanoin, eli keksin sanoa, että en nyt ole ajatellut vakavaa suhdetta. Yms.

Eikö mies ollut halunnut kuunnella vaimoa vai eikö vaimo ollut sanonut mitään. Vai ovatko tosiaan vain jotkut taitamattomia tai eivät osaa muuta kuin yhden kaavan seksissä. Ei se puhe silloin mitään auta.

Odotit muuttuuko mikään? Eli et kehdannut sanoa rehellisesti asiasta. PUHUKAA ääneen, älkää odottako ja sitten tuomitko.

Vierailija
629/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitäänkö tähän jotain mahdollisesti toimivia lauseita, että miten ne omat toiveet voisi tuoda esille ilman, että se on kiusallista? Itselleni on ainakin vaikeaa pyytää mitään...

Vierailija
630/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan yleistä on, että 40-50 vuotias mies veltostuu useasti yhdynnän aikana?

Kuinka moni nainen täällä on joutunut tekemään itse "kaikki työt" seksissä? Eli olet ollut aina päällä ja aina ohjannut miehen sisään? Mies saa seisokin masturboimalla sinun katsellessasi. Miehellä ei seiso esim. päällä tai takaapäin? Onko kuivaharjoittelu ollut teille arkipäivää? Eli teitä on löysällä nylkytetty?

Oletteko joutuneet olemaan itse aktiivisempi aloitteissa ja seksin aikana hyväilyissä ja suuteloissa?

Onko miehissä tällaisia seksikuppaneita siis enemmänkin? Luulin, olleeni ainoita epäonnekkaita. Onneksi näistä voi puhua anonyymisti.

Nämä ovat vakavahenkisiä kysymyksiä. Toivoisin asiallisia vastauksia/keskustelua aiheesta.

Ja kaikista tärkein kysymys tähän liittyen, onko jonkun naisen mielestä yllä kuvatunlainen seksi hyvää?

Erilaisia kun ollaan.

Te, jotka tunnustitte, ettei orgasmi ole tärkeää, olisiko tässä kuvattu seksi hyvää?! Te, jotka kerroitte, että pelkkä hyvän, rakastetun miehen läheisyys riittää, onko tässä kuvattu seksi hyvää?! Olisko tän ketjun seksi teille riittävää?

Mun on aina ollut vaikea laueta miesten kanssa ja olenkin saanut kolme kertaa orgasmin erään miehen kanssa. Yksin saa helposti. Silti yllä kuvatun kaltainen seksi ei kelpaisi mulle. Kyllä mä nautin seksistä vaikka en saisi orgasmia ja haluan seksin olevan hyvää ja toimivaa. 

Kelpaisi että nylkytetään löysällä ja että lerpahtaa alle minuutissa?

Katson tämän ketjun jälkeen tapaamieni pariskuntien naisia säälien. Ei ole ihme, että joutuvat kehumaan parisuhteitaan ja miehiään valtavasti lähipiirilleen. Totuus verhojentakana on totisesti karu.

Mutta nöyrä kiitos vastauksestasi. Sinulle varmasti löytyy sopiva kumppani. Olen siitä vilpittömän onnellinen

No johan mä kirjoitin, että seksi pitää olla hyvää ja toimivaa. Löysällä nylkyttäminen ja lerpahdus alle minuutissa ei ole hyvää ja toimivaa.  Eli ei todellakaan kelpaisi tuollainen. Tiedän miehen joka saa mut lähelle orgasmia nuolemalla ja paneminenkin on hyvää, mutta mies valitettavasti varattu ja tavattiin salaa. 

Vierailija
631/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keksitäänkö tähän jotain mahdollisesti toimivia lauseita, että miten ne omat toiveet voisi tuoda esille ilman, että se on kiusallista? Itselleni on ainakin vaikeaa pyytää mitään...

Itse yritin exälle hienovaraisesti kertoa, että haluaisin enemmän läheisyyttä ja pitkän kaavan toimintaa.

Olisin myös halunnut enemmän romantiikkaa enkä loputtomia uutis- ja actionmaratoneja televisiosta. Että oltaisiin arkenakin useammin tehty jotakin muuta kuin tuijotettu erilaisia ruutuja. Oltais keskusteltu meistä ja maailmasta, filosofiasta yms. eikä pelkästä politiikasta ja rahasta.

Läheisyydestä sanoi että ottaa asian tulevaisuudessa huomioon. Ja seksi siirtyi usein erilaisilla verukkeilla. Aina oli joku syy, miksi ei huvita.

No sitä parempaa tulevaisuutta ei koskaan saapunut, lopulta erosimme. Yritin kolmatta vuotta kestää, lopulta luovutin.

Vierailija
632/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvailet miestä joka on todennäköisesti kadottanut herkyyttä, tarkoitan ettei energia riitä, esimerkiksi että edellisestä kerrasta on lyhyt aika. Joko yksin tai teidän kesken tai muuten. 

Miehillä ja toki myös naisilla joilla on ongelmallista seksuaalisuutta esim pakonomaisen tapaista sooloseksiä ja aineiston käyttöä, eivät koe rittävä kiihottuneisutta live-tilanteessa koska ovat ehdollistuneet tietynlaiseen sisältöön (online) tai tietynlaisiin erityisiin kiihokkeisiin, joita ei kukaan voi tarjota vaikka olisi millainen missi, eli ei ole kumppanissa vikaa, vaan mies voi tarkastella laukeamistensa määrää - per päivä, viikko? Ja tehdä johtopäätöksiä. 

Toki alkoholi, aineet ja lääkkeet, erityisesti univaje ja depressio saavat aikaan erektion lopahtamista. Ja tietysti kardiovaskulaariset syyt, ja ihan liikkumattomuus.

Vierailija
633/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuossa iässä voi kyllä jo olla vähän sitäkin, että jos mies ei toimi nopeasti niin erektio ei pysy päällä. Mutta siitäkin voidaan keskustella ja hankkia lääkäriltä apua.

Miten tuollaisen ongelman ratkaisee? Meillä loppui seksi, suuseksiin tms mies ei enää suostu.

No ei anna miehen lerpahtavasta erektiosta huolimatta yrittää yhdyntää ennen kuin on tyydyttänyt sinut. Ihan sama, vaikka mies suutahtaisi ja jäisi leikki siltä erää kesken. Sitten toistoa niin monta kertaa, että mies oppii, eikä annamitään säälipillua.

Vierailija
634/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut polttava ja suht usein juova sohvaperuna, joka harrasti omaa kivaa päivittäin. Silti halusi myös seksiä päivittäin ja se homma toimi hyvin!

Sitten oli urheilullinen, kaikin puolin terveitä elämäntapoja noudattava ja saman ikäinen mies, jolla ei seisonut kunnolla ja tuli myös hetkessä. Itsetyydyttäminen lisäsi hieman kestoa, mutta seisokkiongelma ei hävinnyt.

Että ei sitä aina tiedä, mikä lopulta auttaa tai ei.

Vierailija
635/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää kommentoijien ikiä. Minkä ikäisiä ovat nämä joilla ei ole sitten minkään valtakunnan kykyä ihan vaan hyväksyä että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä?

Kuinka usein te itse joudutte selittelemään mieltymyksiänne toisille aikuisille ihmisille, kun he eivät hyväksy eivätkä ymmärrä? Ja kuinka usein tämä on teille itselle mielekästä ja kantaa hedelmää? Jos joku nainen ei ymmärrä miten voi viihtyä suhteessa jossa ei orgasmeja saa, niin ei se tajua sitä selittelyn jälkeenkään. Yleensä sivistynein kommentti tuollaisen tungettelevan keskustelun päätteeksi on "Ok. No MULLE silti orgasmi on tärkeä enkä voisi kuvitellakaan olevani suhteessa jossa en saa orgasmia." No sehän oli alusta asti aivan selvää, eikä kukaan ole muuta pyytänytkään! Ja edelleen se orgasmi ei kaikille ole tärkein asia.

Ehkä täällä halutaan kritisoida sitä perinteistä näkemystä, että naisille ei yleisesti ottaen orgasmilla ole väliä. Tätähän on iät ja ajat esitetty jonkinlaisena yleisenä totuutena. Että naisille pelkkä läheisyys ja kumppanin nautinto riittää. Muistan lukeneeni itsekin tällaisia juttuja joskus nuorempana (olen 50+).

Oikeasti se ei ole mikään yleinen totuus. Veikkaan, että enemmistölle naisista orgasmi on tärkeä osa seksiä. Jos jollekin ei ole, niin sekin on tietenkin ihan ok.

Paljon on ollut myös sellaista ajattelua, että jos nainen ei saa yhdynnässä, niin sitten vain pitää jäädä ilman. Eli suhtautuminen seksiin on ollut hyvin mies- ja yhdyntäkeskeistä. Nainen on tässäkin suhteessa ollut "sorrettu" sukupuoli. Onneksi tämä on viime aikoina alkanut muuttua.

Mä tuossa kirjoitin aiemmin, että mun on vaikea saada orgasmia miehen aikana ja olen saanut orgasmin kolme kertaa elämässäni miehen kanssa. Yksin saan helposti. Kyllä mua on nuoltu ja hyväilty, mutta ei se vain tule. Ja liika ja liian pitkään jatkuva yrittäminen alkaa vain ärsyttämään ja turhauttamaan. Ei se orgasmi väkisin tule. Silti nautin seksistä. Ja jossakin kohtaa halua kullin sisälleni, että ei kiitos loputtomiin esileikkiä mun orgasmia tavoitellen. Jos orgasmi tulee, niin se on plussaa, mutta ei sitä väkisin saa yrittää mulle aikaiseksi. Nautin ihan itse yhdynnästäkin ja jos en saa kullia sisälle niin olo jää vajaaksi. :D 

En pidä siitä, että mun puolesta aletaan sanelemaan mitä saan tuntea ja kokea. Kyllä mä aikuisena naisena tiedän mistä mä nautin ja osaan sanoa sen petikumppanille ääneen. Kuten osaan sanoa senkin mistä en pidä. 

Vierailija
636/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi tietää kommentoijien ikiä. Minkä ikäisiä ovat nämä joilla ei ole sitten minkään valtakunnan kykyä ihan vaan hyväksyä että ihmisillä on erilaisia mieltymyksiä?

Kuinka usein te itse joudutte selittelemään mieltymyksiänne toisille aikuisille ihmisille, kun he eivät hyväksy eivätkä ymmärrä? Ja kuinka usein tämä on teille itselle mielekästä ja kantaa hedelmää? Jos joku nainen ei ymmärrä miten voi viihtyä suhteessa jossa ei orgasmeja saa, niin ei se tajua sitä selittelyn jälkeenkään. Yleensä sivistynein kommentti tuollaisen tungettelevan keskustelun päätteeksi on "Ok. No MULLE silti orgasmi on tärkeä enkä voisi kuvitellakaan olevani suhteessa jossa en saa orgasmia." No sehän oli alusta asti aivan selvää, eikä kukaan ole muuta pyytänytkään! Ja edelleen se orgasmi ei kaikille ole tärkein asia.

Ehkä täällä halutaan kritisoida sitä perinteistä näkemystä, että naisille ei yleisesti ottaen orgasmilla ole väliä. Tätähän on iät ja ajat esitetty jonkinlaisena yleisenä totuutena. Että naisille pelkkä läheisyys ja kumppanin nautinto riittää. Muistan lukeneeni itsekin tällaisia juttuja joskus nuorempana (olen 50+).

Oikeasti se ei ole mikään yleinen totuus. Veikkaan, että enemmistölle naisista orgasmi on tärkeä osa seksiä. Jos jollekin ei ole, niin sekin on tietenkin ihan ok.

Paljon on ollut myös sellaista ajattelua, että jos nainen ei saa yhdynnässä, niin sitten vain pitää jäädä ilman. Eli suhtautuminen seksiin on ollut hyvin mies- ja yhdyntäkeskeistä. Nainen on tässäkin suhteessa ollut "sorrettu" sukupuoli. Onneksi tämä on viime aikoina alkanut muuttua.

Mä tuossa kirjoitin aiemmin, että mun on vaikea saada orgasmia miehen aikana ja olen saanut orgasmin kolme kertaa elämässäni miehen kanssa. Yksin saan helposti. Kyllä mua on nuoltu ja hyväilty, mutta ei se vain tule. Ja liika ja liian pitkään jatkuva yrittäminen alkaa vain ärsyttämään ja turhauttamaan. Ei se orgasmi väkisin tule. Silti nautin seksistä. Ja jossakin kohtaa halua kullin sisälleni, että ei kiitos loputtomiin esileikkiä mun orgasmia tavoitellen. Jos orgasmi tulee, niin se on plussaa, mutta ei sitä väkisin saa yrittää mulle aikaiseksi. Nautin ihan itse yhdynnästäkin ja jos en saa kullia sisälle niin olo jää vajaaksi. :D 

En pidä siitä, että mun puolesta aletaan sanelemaan mitä saan tuntea ja kokea. Kyllä mä aikuisena naisena tiedän mistä mä nautin ja osaan sanoa sen petikumppanille ääneen. Kuten osaan sanoa senkin mistä en pidä. 

Noloa ja asenteellista käyttää esileikki-nimitystä siitä osasta seksiä, jossa nainen rodennäköisimmin saa orgasmin, ihan kuin vain yhdyntä olisi "oikeaa seksiä"

Vierailija
637/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkuaikoina kokeiltiin monen kanssa. Puolet oli aika löysämunaisia. Toisilla ei seisokkia saanut, kun muitakin ongelmia.

Ei sitten tullut mieleen, että löysämunaisuus saattoi johtua siitä, ettet ole haluttava nainen.

Minkä ihmeen takia miehet päätyvät sänkyyn naisten kanssa, joita eivät pidä haluttavina? Ja vieläpä useita kertoja?

Kun ei muilta saa.

Palstamiehen logiikka: Kun en saa seksiä naisten kanssa, joita pidän haluttavina, menen sänkyyn sellaisten kanssa, joita en halua, ja hankin itselleni impotentin maineen.

Hienosti te vedätte.

Vierailija
638/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet?

Vierailija
639/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Mies, joka ei tarjoudu nuolemaan, ei aidosti pidä siitä.

2. Mies, joka ei nauti hyväilemisestä (ns. esileikistä, vaikka kyse on seksistä siinä missä yhdynnässäkin), ei tule koskaan nauttimaan siitä vaan hänelle seksi = penetraatio.

3. Omia pyyntöjä voi ja pitää esittää ihan suoraan: Haluaisin, että [teet näin].

Vierailija
640/744 |
11.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noloa ja asenteellista käyttää esileikki-nimitystä siitä osasta seksiä, jossa nainen rodennäköisimmin saa orgasmin, ihan kuin vain yhdyntä olisi "oikeaa seksiä"

Juuri tämä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän