Ongelmia aiheuttanut lapseton 48-vuotias nainen juo lähiön pubissa itsensä niin humalaan, että alkaa huudella
ja haukkua muita ihmisiä. Nyt sitten minä jouduin jo toistamiseen kohteeksi. Arvostelee pukeutumistani jne. Tekisi mieli soittaa poliisille hakemaan tuo kännikala helvettiin. Toisaalta olen onneksi pian muuttamassa pois, joten noin kolme viikkoa täytyy kestää. Mitä te tekisitte?
Kommentit (43)
Sinä olet tyhmä ja ilkeä.
Ainut fakta tässä ketjussa.
Poistoon!!
Ei tuo vielä mitään. Meidän kylässä asuu pirttihirmu n.50-v. nainen, deeku ja 6 lasta. Osa jo aikuisia ja päihdeongelmaisia pikkunilkkejä. Eukko on ylimielinen ja huutelee kaikille kännissä, selvinpäin(kun tuet loppu) ei uskalla katsoa päinkään. Joku oli onneksi ainakin kerran antanut tuolle päin näköä kun oli leipäläpeään taas aukonut.
Vierailija kirjoitti:
Tämän Susan kotona on ollut tän vuoden aikana jo kolme kertaa poliisit ja hän on soittanut itselleen yösijan psykiatriselta osastolta. On eläkkeellä. Hänelle on ihmiset ihan suoraan sanoneet, että säälivät kun ei vaihda vaatteitaan ja käyttää villasukkia kesällä. Ihan pimeä. t.ap
Aika paljon sulla on yksityiskohtaista tietoa hänestä, kun sentään vaan käyt hänen kantapaikkansa viereisessä kaupassa.
Eli lesbo kännissä, ihan normaalia.
Sinulle nro 26 tiedoksi, että on sanonut olevansa bi-seksuaali. t.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän Susan kotona on ollut tän vuoden aikana jo kolme kertaa poliisit ja hän on soittanut itselleen yösijan psykiatriselta osastolta. On eläkkeellä. Hänelle on ihmiset ihan suoraan sanoneet, että säälivät kun ei vaihda vaatteitaan ja käyttää villasukkia kesällä. Ihan pimeä. t.ap
Aika paljon sulla on yksityiskohtaista tietoa hänestä, kun sentään vaan käyt hänen kantapaikkansa viereisessä kaupassa.
Jos se Susan huutelee itse asiansa, niinhän noilla denatantoilla on tapana. Ja juoruaa ja valehtelee muidenkin asioita.
Alkoholidementia on hirveä sairaus.
🇺🇦🇮🇱
Toista oli nuoruudessani. Muistan, kuinka joskus sotien jälkeen tuli kouluun tieto, että Pulkkilan matkahuollossa on nainen päissään. Sitä lähdettiin kiireesti koulusta päästyä kaikki katsomaan. Ja tosiaan siellä oli ja mellasti, noituikin ja puhui rivoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ja kuullut, että lapsettomilla naisilla on mielenterveysongelmia. t.ap
Toivottavasti sinulla ei ole lapsia. Karmea kohtalo että olisi kaltaisesi äiti.
Lähtis lapseton 48 tavernan ovet heiluen pää kainalossani ja pihalla selvitettäis tilanne.
Käy sanomassa kassalla, että myyvät alkoholia päihtyneelle ja tilaa poliisit paikalle. Eukko lähtee liukkaasti ulos.
Mulle ei vattuilla! kirjoitti:
Lähtis lapseton 48 tavernan ovet heiluen pää kainalossani ja pihalla selvitettäis tilanne.
😂
Vierailija kirjoitti:
Olen lukenut ja kuullut, että lapsettomilla naisilla on mielenterveysongelmia. t.ap
Et ole, 100 varma.
Olisko parempi että sillä olisi lapsi mukana siinä terassin vieressä ihmettelemässä?
Vierailija kirjoitti:
Yritätkö väittää ettei naisilla joilla on lapsia ole mielenterveysongelmia? Ei se lapsi mitään todista tai takaa. Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
En käy pubeissa vaan lähiön ruokakauppa on kuppilan vieressä. t.ap
Kuppilan pitäjän on huolehdittava, että asiakkaat eivät häiriköi ja poistettava häiriköivät asiakkaat.
Mitäs sinä siellä bupissa teet, toistuvasti?
Hyvimpä näkyy tuntevan huutelijan. Itse olen törmännyt yhä enemmän tuntemattomiin hölöttäjiin kaupassa, busseissa ja bussipysäkeillä, juuri kun ei jaksaisi ollenkaan. Niin paljon on yksinäisiä ihmisiä joilla ei ole ketään joidenka kanssa jutella. Hyvin harvoin olen törmännyt tuntemattomaan huutelijaan, kerran aikuisen ja useamman kerran lapsia ja nuoria.
katso sitä silmiin ja rapsuta nenänpieltäsi keskarillasi