Oletko joutunut playerin vedättämäksi? Eli luulit olevasi ainoa, mutta olitkin yksi monista
Kommentit (91)
Minä tapasin aikoinaan suomi24 treffipalstalla miehen joka pyöritti useampaa naista,helposti sen kyllä vaistosi hänestä, tavattiin vaan mökillä, ja sinne ei saanut jäädä mitään mikä olisi kertonut tapaamisesta.Ei edes viikkolehtiä. Välillä hän jätti minut sinne korpeen (itselläni ei ollut tuohon aikaan autoa) ja meni hoitamaan kuulemma jotain "bisneksiä." Sitten kerran hän selitti että pitää viedä aikuinen poika lentokentälle Tampereelle,kun tämä on lähdössä viikon lomalle. No,seuraavalla viikolla soitin tälle mieskaverilleni,hän teki juuri jotain remppaa ja möläytti että poika tuossa auttelee...tajus sitten itsekin ja yritti jotain sepittää, ajattelin että vieläkö mä tätä tyyppiä katselen? Parin päivän päästä tuntematon nainen soitti kännykkääni, sanoin että sulla taitaa olla nyt väärä numero, hän siihen,ettei ehkä ole...Pian tämän jälkeen miehestä ei kuulunut enää mitään, paitsi yksi viesti jossa selitti löytäneensä samanhenkisen naisen ...no minä tein sitten uuden profiilin deittipalstalle ja siellähän tämä sama heppu oli taas vastailemassa, oliko jo suhde päättynyt "samanhenkisen" kanssa vai olisko mahtunut lisää rinkiin...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, näen miesten läpi nopeasti. Toisekseen en harrasta irtoseksiä, pleijerit taas eivät jaksa odottaa niin kauan että "annan" eli ei pelkoa että kävisi vahinkoja ;)
Kuinka kauan se on? Vuosia?
Minua käyttänyt mies kyllä jaksoi odottaa 2 kk. Kävi varmaan panemassa muita odotellessaan.
Niin tämähän se on. Ei niiden kanssa voi kuin hävitä. Suurimpia häviäjiä ovat toki pleijerit itse, jäävät yksin lopulta.
Ai vähän samaan tapaan kuin Jörn Donner?
Eikun eihän tuo Suomen suurin pleijeri jäänytkään yksin.
Donnerin vaimo kaatoi Donnerin tuhkat kompostiin ja lapsi vihaa avoimesti lehdissä. Ehkä ei yksin jäänyt, mutta kuulostaa kyllä siltä, että en ainakaan omaa rakasta vaimoa ja perhettä vaihtaisi Donnerin tapaisiin kuvioihin, joissa kaikki läheiset vihaavat. Donnerin sukukin taisi häntä halveksia, tosin muista syistä.
t. eri
Näin on. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa että Jörkalle tuli píllua ovista ja ikkunoista koko ikänsä. Vaikka mies oli tunnetusti síka.
Kuten aiemmin todettu, eri sukupolvien naiset suhtautuvat miesten käytökseen eri tavoin.
Ehkä aiemmin naiset oireilivat enemmän läheisriippuvuudella, nyt epävakaudella. Epävakaakin sietää paljon kaikenlaista, mutta purkaa pahan olonsa draamaan, kun läheisriippuvainen nielee sen.
Vierailija kirjoitti:
työpaikoilla ihmetellään paljon näitä miehiä, jotka ovat ulkoisesti ns. menestyneitä, mutta kaikissa parisuhteissaan epäonnistuneet täysin. yleisin olettamus on, että ovat joko väkivaltaisia, tai sitten suuntautuminen on jokin muu kuin minkä haluavat antaa ymmärtää.
Tähän on vaikuttanut kansainvälistyminen: länsimaissa (ja muuallakin) menestynyt mies on sellainen, jolla on uran lisäksi vaimo ja yhteisiä lapsia.
En koe että tulin vedätytetyksi, olin vain eri linjoilla tyypin kanssa. Minä luulin että olimme ihastuneita toisiimme ja matkalla parisuhteeseen, mutta hän ei halunnutkaan suhdetta vaan lennellä kukasta kukkaan. Tämä tuli selville ihan normaalisti, eli kysyin häneltä muutaman kuukauden tapailun jälkeen haluaisiko hän jatkaa kanssani eksklusiivisesti, johon hän vastasi ettei halua parisuhteeseen kanssani, tai kenenkään muunkaan kanssa. Asia oli sillä selvä.
Hän tuli toisiin aatoksiin hieman myöhemmin, mutta silloin oli jo myöhäistä sillä olin löytänyt jo suhteen jossa olen vieläkin.
Nämä häiriöt on periytyviä, eli jos isä on ollut tuollainen, niin usein poikakin on.
Harmi vaan, kun nykyään naisten ei ole mikään pakko sietää tuollaista päivääkään ja vaihtoehtoja on.
Sellainen käytetty olo nyt. Inhottava tunteiden kanssa leikkijä. On vielä sellaisessa työssä että saa olla kosketuksissa eri ihmisten kanssa. Varmaan saa siitä nyt kiksit. Yök.
En koe tulleeni vedätetyksi sikäli, että meillä ei ollut parisuhdetta vaan vain FWB. Molemmat tapailimme muitakin, joskin mies laittoi minut kyllä etusijalle, jos suostuin. Muistan mm. yhden illan, kun molemmat olimme samassa yökerhossa ja hän oli tanssinut jo pitkään jonkun naisen kanssa, mutta kun tanssien välissä menin kysymään saisinko häneltä kyydin kotiin, niin hän lupasi välittömästi. Tanssi naisen kanssa vielä viimeiset hitaat ja lähti sitten minun mukaani. Sain naiselta murhaavan katseen :-D
Sitä sen sijaan en voinut hyväksyä, että hänen vaimonsa oli niiden meidän tapailukuukausien aikana saanut vauvan. Kun se paljastui, lopetin yhteydenpidon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, näen miesten läpi nopeasti. Toisekseen en harrasta irtoseksiä, pleijerit taas eivät jaksa odottaa niin kauan että "annan" eli ei pelkoa että kävisi vahinkoja ;)
Kuinka kauan se on? Vuosia?
Minua käyttänyt mies kyllä jaksoi odottaa 2 kk. Kävi varmaan panemassa muita odotellessaan.
Niin tämähän se on. Ei niiden kanssa voi kuin hävitä. Suurimpia häviäjiä ovat toki pleijerit itse, jäävät yksin lopulta.
Kovimmat tuntemani pelimiehet ovat päätyneet pitkiin avioliittoihin, yleensä vielä aikamoisen saaliin kanssa. Harjoitus tekee mestarin, sanotaan, ja jos on 20 vuotta treenannut naisten lämmittelyä niin kyllä siitä on hyötyä parisuhteessakin.
Ja varmasti vielä uskot että ovat suhteissaan uskollisia.
Mun tietämät playerit ovat jo kolmekymppisenä niin kulahtaneen näköisiä että "aikamoiset saaliit" kiertävät kaukaa. Lähinnä sellaisia narkkarin näköisiä tai rumia, epätoivoisia naisia on näille enää tarjolla. Kuluttava elämäntapa kyllä näkyy miehestä päällepäin.
Varmuudella tiedän, että eivät ole olleet uskollisia, mutta ovat osanneet hyvin pitää seikkailut salassa. Ulkoisesti ovat yleensä ikäisensä tai vähän nuoremman näköisiä, liikunnallisia ja tyyliltään enemmän työmiehiä/perusinsinöörejä kuin kovin sliipattuja.
Joo olen. Nainen vakuutti tapailevansa vain minua, mutta samalla pelehti jonkun työkaverinsa kanssa ja Tinder kävi kuumana koko ajan. Lopulta tuli vahinkoraskaaksi jollekin panolleen. Nykytilanteesta en tiedä, mutta tuskin tuollaiset tyypit ikinä viisastuu.
Vierailija kirjoitti:
Tiesin jollain tavalla koko ajan olevani vain yksi monista, vaikka hän väittikin olevansa tosissaan kanssani. Kyllä sen aistii jos mies tulee jonkun toisen muijan luota mun luo, vaikka väittää pokkana olleensa työreissulla. Viesteihin vastaaminen kestää kohtuuttoman kauan ja tapahtuu pääasiassa yöaikaan, tapaamisia perutaan epäuskottavin selityksin.
Myös kaikki random muijien stäydänliekkiemojikommentit sun muut hänen instakuviinsa vahvistivat epäilystäni.
Vaisto on aina oikeassa.
Viimeinen tyttö ( eli 35 nainen ) oli kyllä aikamoinen. Tapaili jatkuvasti muita ja viestitteli kokoajan Tinderissä. Mulle olsi ihan kelvannut vanhanaikainen monosuhde.
Ei tietenkään edes kysyessä kertonut.
nainen mökiltä kirjoitti:
Minä tapasin aikoinaan suomi24 treffipalstalla miehen joka pyöritti useampaa naista,helposti sen kyllä vaistosi hänestä, tavattiin vaan mökillä, ja sinne ei saanut jäädä mitään mikä olisi kertonut tapaamisesta.Ei edes viikkolehtiä. Välillä hän jätti minut sinne korpeen (itselläni ei ollut tuohon aikaan autoa) ja meni hoitamaan kuulemma jotain "bisneksiä."
Sitten kerran hän selitti että pitää viedä aikuinen poika lentokentälle Tampereelle,kun tämä on lähdössä viikon lomalle. No,seuraavalla viikolla soitin tälle mieskaverilleni,hän teki juuri jotain remppaa ja möläytti että poika tuossa auttelee...tajus sitten itsekin ja yritti jotain sepittää, ajattelin että vieläkö mä tätä tyyppiä katselen?
Parin päivän päästä tuntematon nainen soitti kännykkääni, sanoin että sulla taitaa olla nyt väärä numero, hän siihen,ettei ehkä ole...
Pian tämän jälkeen miehestä ei kuulunut enää mitään, paitsi yksi viesti jossa selitti löytäneensä samanhenkisen naisen ...no minä tein sitten uuden profiilin deittipalstalle ja siellähän tämä sama heppu oli taas vastailemassa, oliko jo suhde päättynyt "samanhenkisen" kanssa vai olisko mahtunut lisää rinkiin...?
Ällö mies, oli pakostikin 45+ ikäinen, jos oli aikuinen poikakin tuossa kohtaa?
Onko tietoa, miksi erosi lapsensa äidistä?
Tolla miehellä oli varmaan aina liuta naisia, myös vaimonsa aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sama mitä aina eli nainen valittaa vauvaan tai jodeliin että kaikki miehet ovat sikoja vaikka tosiasiassa kyse on vain top1% miehistä.
Ja niiden sikojen rikos on se, että eivät anna naiselle mitä hän haluaa eli sitoumustaan.
Ja toisaalta eivät itsekään saa mitä haluavat, koska kukaan ei kauaa katsele. Yksinäinen vanhuus taattu.
Pelimiehet ovat yksinäisiä, kuten narsistit aina. Niiden sisäistä tyhjyyttä ei mikään täytä. Ne ovat ihmisuyyden mustia aukkoja, imevät muista energian ja aiheuttavat pahaa oloa ympärilleen.
Hyvin sanottu, tältä mustakin tuntui pelimiehen kynsissä sen jälkeen kun kiihkein vaihe oli mun osalta ohi ja hänen ajatuksensa jo uusissa saaliissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy sama mitä aina eli nainen valittaa vauvaan tai jodeliin että kaikki miehet ovat sikoja vaikka tosiasiassa kyse on vain top1% miehistä.
Ja niiden sikojen rikos on se, että eivät anna naiselle mitä hän haluaa eli sitoumustaan.
Ja toisaalta eivät itsekään saa mitä haluavat, koska kukaan ei kauaa katsele. Yksinäinen vanhuus taattu.
Ei aina ole yksinäinen vanhuus. Hyvä esimerkki on Jörn Donner.
Kyllä narskut kykenevät pitkiin, vuosikymmeniä kestäviin suhteisiin, mutta siinä rinnalla on siis pakko olla muitakin.
On ihan siitä kumppanista kiinni, että katsooko pettämistä läpi sormien vai eikö katso. On naisia, jotka jäävät, eivätkä ikinä lähde. Ovat vanhuuteen / kuolemaan asti oikeasti yhdessä, vaikka äijä painaa menemään niin kauan kuin hänellä riittää siihen kykyä.
Näitä naisia tosiaan on, olisi kyllä kiva tietää, mikä saa heidät jäämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiesin jollain tavalla koko ajan olevani vain yksi monista, vaikka hän väittikin olevansa tosissaan kanssani. Kyllä sen aistii jos mies tulee jonkun toisen muijan luota mun luo, vaikka väittää pokkana olleensa työreissulla. Viesteihin vastaaminen kestää kohtuuttoman kauan ja tapahtuu pääasiassa yöaikaan, tapaamisia perutaan epäuskottavin selityksin.
Myös kaikki random muijien stäydänliekkiemojikommentit sun muut hänen instakuviinsa vahvistivat epäilystäni.Totta! Mies oli "vihreänä pallona" facessa, ja kun sanoin asiasta ihan vain todeten, eli "olet jatkuvasti facessa paikalla" silloin kun hän väitti olevansa niin kiireinen ettei kerkeä nähdä eikä viestitellä, niin hän raivostui ja sanoi minun olevan mustasukkainen hullu kyttääjä :D :D
Kuten aiemmin todettu, eri sukupolvien naiset suhtautuvat miesten käytökseen eri tavoin.