Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut playerin vedättämäksi? Eli luulit olevasi ainoa, mutta olitkin yksi monista

Vierailija
09.08.2023 |

Miten selvisi?
Mitä sitten tapahtui?

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelurit on ihan käteviä silloin kun haluan pelkkää seksiä. Jostain syystä eivät ole tykänneet kun ovat huomanneet, että minäkin naisena pelaan... Haluavat naisten ihailua sekä eksklusiivisuutta. Itse sitten eivät tyydy yhteen. Mutta homma siis toimii niin kauan kun teeskentelen viatonta ja helposti höynäytettävää.

Vierailija
82/91 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää pläyeri on? En tajua vieläkään ja miksi ketään sellainen kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan uskonut missään vaiheessa olevani ainoa, enkä nussutellut. Salaa tykkäsin, kunnes pääsin yli. Hänen todellinen minänsä oli erilainen, kuolettavan tylsä. Pleijeripersoona hauska.

Vierailija
84/91 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tää pläyeri on? En tajua vieläkään ja miksi ketään sellainen kiinnostaa.

Pleijeri antaa kullekin naiselle juuri sen mitä nainen haluaa. Mutta vain pieneksi hetkeksi.

Vierailija
85/91 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se pläijeri on? Tietääkö kukaan?

Vierailija
86/91 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen! Epäilin jo entuudestaan tutun miehen olevan pleijeri mutta silti menin lankaan. Ja silti yllätti kun hänellä oli naisia kierroksessa todella paljon. Eniten yllätti hänen kalunsa koko. Terhakka peukku sieltä paljastui. Ja silti naisia on. En ymmärrä 😂

Hän olisi halunnut jatkaa meidän "tapailua". Minä en koska en pidä pienestä kalusta

Vierailija
87/91 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tosiaan uskonut missään vaiheessa olevani ainoa, enkä nussutellut. Salaa tykkäsin, kunnes pääsin yli. Hänen todellinen minänsä oli erilainen, kuolettavan tylsä. Pleijeripersoona hauska.

Samaa huomasin itsekin. Sanoi olevansa flirtti... en nähnyt missään vaiheessa mitään sellaista ainakaan eron jälkeen. Kuollut, mitätön sisältä... tylsä.

Vierailija
88/91 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
89/91 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
90/91 |
13.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja se mies oli lisäksi ihan aito huijari.....tehtaillut erilaisia petoksia jo vuosien ajan. Ulosotossa piiitkä lista...puhui minut ympäri kaikenlaisiin asioihin, joiden myötä jouduin ihan ku*een taloudellisesti. Olin sinisilmäinen ja minulla ei ollut mitään kokemusta tällaisesta, en voinut edes kuvitellakaan et joku tekis niin, ja vielä "rakkaalleen" (nyt jo naurattaa kyllä mikä luuseri se äijä oli, hyi). Pyöritti useita naisia ja sai myös  niiltäkin taloudellista hyötyä huijaamalla kaikenlaista ja pyörittämällä pään ihan pyörälle (ottamaan pikavippejä nimiinsä jne.). Ei sillä miehellä ollut edes omaa kämppää, nopeasti siis puhui alussa itsensä asuntooni loisimaan, esitti kyllä käyvänsä töissä jne...no, käräjillä lopulta tavattiin. Terveisiä vaan Turkuun 39v luuserille!

Vierailija
91/91 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan