Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko joutunut playerin vedättämäksi? Eli luulit olevasi ainoa, mutta olitkin yksi monista

Vierailija
09.08.2023 |

Miten selvisi?
Mitä sitten tapahtui?

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sama mitä aina eli nainen valittaa vauvaan tai jodeliin että kaikki miehet ovat sikoja vaikka tosiasiassa kyse on vain top1% miehistä.

Vierailija
2/91 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein joo. Yks varattu tyyppi oli kiinnostunut minusta parikymppisenä. Tunsin sen tytön (pari vuotta mua nuorempi) harrastuksen kautta. Teeskentelin olevani tytön kaveri, ja samalla yritin iskeä sen jätkän, joka siis kutsui mut pari kertaa luokseen, nukuttiin samassa sängyssä, muttei mitään muuta. Ei sitä kestänyt kuin joku pari kuukautta, ja minä ja jätkä suunnilleen ghostattiin toisemme. Se laittoi mulle jonkun viimeisen viestin, kuinka olisi hirveästi halunnut nähdä mut, mutta ajattelin, että "joopa joo niin varmaan", enkä vastannut enää, ja siihen loppui.

Oltiin kai molemmat sitten playereitä toisillemme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upuup

Vierailija
4/91 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs vikaa pleijereissä? Ei niiden kanssa mitään suhteita kukaan fiksu yritäkään. 

Vierailija
5/91 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin etten ole, mutta hän satuili muuta. Sitten tuli konflikti ja välimme katkesivat kokonaan muutamaksi vuodeksi. Työn kautta lämpenivät hetkeksi, vaikken halunnut. Lopulta sanoin ettei kiinnosta enää, mutta hän on pommittanut nyt viestein 3 vuotta, viimeksi tänään.

Vierailija
6/91 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupupup

Vierailija
7/91 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä olen kyllä tunnistanut ne playerit aika nopeasti. Toisaalta olin itse aika playeri. Parhaimmillaan pyöritin viittä ukkoa.

Vierailija
8/91 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, näen miesten läpi nopeasti. Toisekseen en harrasta irtoseksiä, pleijerit taas eivät jaksa odottaa niin kauan että "annan" eli ei pelkoa että kävisi vahinkoja ;)

9/91 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhemmin ymmärsin sen, että miehellä oli useita panokavereita.

Vierailija
10/91 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin että on, tiesin, etten ole ainut - toivoin kyllä. Aikansa se oli kivaa, mutta lopulta tuli järki päähän. Oli kuin huumetta, teki hyvää, mutta niin pahaa. Enää en edes kaipaa.

Vierailija
11/91 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup

Vierailija
12/91 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppuppup

Vierailija
13/91 |
11.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostoooo

Vierailija
14/91 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, näen miesten läpi nopeasti. Toisekseen en harrasta irtoseksiä, pleijerit taas eivät jaksa odottaa niin kauan että "annan" eli ei pelkoa että kävisi vahinkoja ;)

Kuinka kauan se on? Vuosia?

Minua käyttänyt mies kyllä jaksoi odottaa 2 kk. Kävi varmaan panemassa muita odotellessaan.

Vierailija
15/91 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan se on? Vuosia?

Minua käyttänyt mies kyllä jaksoi odottaa 2 kk. Kävi varmaan panemassa muita odotellessaan.

Niin tämähän se on. Ei niiden kanssa voi kuin hävitä. Suurimpia häviäjiä ovat toki pleijerit itse, jäävät yksin lopulta.

Vierailija
16/91 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käy sama mitä aina eli nainen valittaa vauvaan tai jodeliin että kaikki miehet ovat sikoja vaikka tosiasiassa kyse on vain top1% miehistä.

Onko omakohtaista kokemusta?

Vierailija
17/91 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymyssuhdehäiriöstähän niissä on kyse. Irtautuminen äidistä epäonnistunut ja aikuisuudessa toistetaan kaavaa idealisointi - mitätöinti. Ja sama uudestaan kertaa miljoona.

Vierailija
18/91 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en, sillä tiesin, etten ole ainoa. Ei sekään ollut mun ainoa. 

Vierailija
19/91 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja niiden sikojen rikos on se, että eivät anna naiselle mitä hän haluaa eli sitoumustaan. 

Ja toisaalta eivät itsekään saa mitä haluavat, koska kukaan ei kauaa katsele. Yksinäinen vanhuus taattu.

Vierailija
20/91 |
12.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99% miehistä on sikoja etkä sinä kuulu siihen yhteen prossaan, joka ei ole. Sinä olet tämä, saastassa asuva törkimys, joka et kykene normaaliin seksiin.

Katso Yle Areenassa:

https://areena.yle.fi/1-65171793

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi