Käytätkö pillifarkkuja vuonna 2023?
Ovat kuulemma epätrendikkäät. Millaiset farkut sulla on nyt?
Kommentit (29)
En tiennyt. Muistan kyllä sen ajan, kun pillifarkut viimeksi oli out 90-luvulla. Myös porkkanafarkuille naurettiin. Piti olla bootcut ja lyhyt toppatakki.
Sama se. Pillejä minulla on ja menevät kätevästi vaikka kumisaappaaseen.
Vierailija wrote:
Mikä se on ???
Mitkä ne ovat
Vierailija wrote:
Täällä toinen joka ei edes omista farkkuja. Sori, mutta mielestäni aika tyylitön vaate ainakin aikuiselle, yli 30v ihmiselle. Sellainen opiskeluaikoihin jumahtanut tyyli.
Hohhoijaa. Pitäisi kai saada takaisin se tyyli kun viiskymppisiä juhlittiin kiikkustuolissa crimplenemekko päällä. Ei se mekko-/jakkupuku-/kulmahousutyyli tai mitä nyt kukakin käyttää, istu kaikille. Ihan surutta käytän pillifarkkuja kuuskymppisenä ja varmaan myöhemminkin, oli trendi tai ei.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Täällä toinen joka ei edes omista farkkuja. Sori, mutta mielestäni aika tyylitön vaate ainakin aikuiselle, yli 30v ihmiselle. Sellainen opiskeluaikoihin jumahtanut tyyli.
Hohhoijaa. Pitäisi kai saada takaisin se tyyli kun viiskymppisiä juhlittiin kiikkustuolissa crimplenemekko päällä. Ei se mekko-/jakkupuku-/kulmahousutyyli tai mitä nyt kukakin käyttää, istu kaikille. Ihan surutta käytän pillifarkkuja kuuskymppisenä ja varmaan myöhemminkin, oli trendi tai ei.
Tyylittömien vaatteiden käyttäminen ei tee sinusta yhtään nuorempaa eikä edes nuorekkaampaa, sori. Toki saa sitä pukeutua kukin vaikka jätesäkkiin jos haluaa.
Käytän koska olen 157cm pituinen ja muissa farkkumalleissa mitä naisille tehdään tavallista että lahjmkeet leveänä menee kantapään alle
Kyllä käytän, pillufarkut 4ever.
Olen neljäkymppinen ja pillufarkut on päällä päivittäin. Ihan sama onko muodissa vai ei. En vaan pysty käyttämään mitään leveälahkeisia, muistuttaa liikaa teinivuosista 90 - luvulla. Silloin ne sopi hyvin teinivartalolle, minkä päällä nyt mikä tahansa näyttää hyvältä.
Käytän pillejä talvella koska niiden lahkeet saa kätevästä saappaiden sisään. Kesällä käytössä trumpettimalliset housut. Sinänsä lahkeella ei ole väliä kunhan ovat vyötäröltä polveen tiukat.