Ibi Love on kadonnut :(
Kommentit (185)
Toivottavasti osaa edes hävetä. Ibi Love siis. Narsismia ei voi parantaa.
Hän on minun kaksoisolento. Rastoja minulla ei tosin ole. Jos olisin liikkunut tuolla päin, moni olisi varmasti ilmoittanut. Olen hieman vanhempi, mutta näytän myös nuoremmalta. Sen lisäksi en itsekään ole koskaan osannut olla ns keskitien kulkija.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Ninja Sarasaloa hävettää? Ibi ei selvästi halunnut olla hänen kanssaan tekemisissä joten nosti maailmanlaajuisen haloon.
Miksi pitäisi hävetä? Ilmeisen huolissaan on tai jokin muu syy tavoittaa kyseinen henkilö.
SUNSAATANAPAHINPAINAJAISUNESI! kirjoitti:
Ei kaikkea erilaista tarvitse heti leimata poliittisesti millekkään laidalle. Ibi on luotu hahmo ja Lukander performanssitaiteilija. Eikä kaikki taitelijat ole automaattisesti esim. vasemmistolaisia tai laitaoikeistoa.
Jos noin erilaisuus pelottaa, muuta metsään ja vuoraa mökkisi peileillä, niin voit katsella täydellisyyttäsi.
Eikä yksittäisiä anonyymeja viestejä kannata niin tosissaan ottaa ja varsinkaan kuvitella niiden leimaavan ketään.
Ihme puolustelua.
Vierailija kirjoitti:
Hän on minun kaksoisolento. Rastoja minulla ei tosin ole. Jos olisin liikkunut tuolla päin, moni olisi varmasti ilmoittanut. Olen hieman vanhempi, mutta näytän myös nuoremmalta. Sen lisäksi en itsekään ole koskaan osannut olla ns keskitien kulkija.
Eikä tämä ole itselleni mikään ylpeilynaihe, mutta mikäpä sitä ihminen ulkonäöllään mahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako Ninja Sarasaloa hävettää? Ibi ei selvästi halunnut olla hänen kanssaan tekemisissä joten nosti maailmanlaajuisen haloon.
No Ninjalla saattaa hyvinkin olla hyvä syy miksi haluaa tavoittaa kyseisen henkilön...
Vierailija kirjoitti:
Karkuunhan tuo lähti.
Hyvin mahdollista
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9b8fce39-7e0a-4a2b-949e-f3fab2…
Millaiset on Ibin ja Jone Nikulan välit nykyään?????
Ehkä hän halusi kadota vain tältä sukulaismieheltään joka minfossa kirjoittelee ja Ninjalta.
Tyypin piti olla töissä 8.8. ilmeisesti ei sitten hotsittanut.
Tuo nainen on itsekkyyden perikuva. Heräsi jo sympatiat hetkeksi, mutta tämä temppu todisti, miten totaalisen välinpitämätön ko. henkilö on ympäröivää maailmaa kohtaan. Älä tule takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kun vain ei olisi taas noussut median kyytiin. Saattaa pulpahtaa antamaan lausuntoja ennen kuin aihe viilenee.
Niin, tätä on nykyajan taidenerous, narsistista minäminää.
Se mikä tällaisissa ihmisissä ärsyttää on kun viranomaisia rasitetaan turhaan. Olisivat tuonkin ajan voineet etsiä ihmisiä, jotka ovat oikeasti kateissa.
Uutisyleisö odottaa kiihkeästi suurhenkilön haastattelua. Pidä kiirettä artisti, vielä muutama päivä aikaa, journalistinen paletti harmaantuu pian.
Vierailija kirjoitti:
Se mikä tällaisissa ihmisissä ärsyttää on kun viranomaisia rasitetaan turhaan. Olisivat tuonkin ajan voineet etsiä ihmisiä, jotka ovat oikeasti kateissa.
Tuskinpa hän itse itseään ilmoitti kadonneeksi.
Missä vaiheessa Ibille on tullut tieto, että häntä etsitään eri maiden poliisien toimesta? Onkohan näyttäytynyt silloin vai jatkanut peliään?
Hyvä että on kunnossa! Pelkäsin jo pahinta.