Joko olet toipunut "vuosituhannen myrskystä"?
Kommentit (30)
Tuhlasin kaikki rahat wc paperiin ja vituttaa
Joko se on mennyt ohi? Istun täällä väestönsuojassa pyöräilykypärä päässä.
Myrsky oli Ruotsissa ja Norjassa. Ja lounais- Suomessa, esim. Hangossa. Osittain muuallakin sähköjä meni. Oli paljon paikkoja ettei myrskystä tietookaan.
Postilaatikko ei liikahtanut senttiäkään.
No tuo koivunsiemenmyrsky on tuolla sitä luokkaa että hätätilahan tänne pitäisi julistaa. Onneksi on säilykkeitä ja coca-colaa. Miten voi olla mahdollista että niitä siemeniä on mun rintsikoissakin, siis mä en jaksa tätä enää!
Vierailija kirjoitti:
Tuhlasin kaikki rahat wc paperiin ja vituttaa
No, paskan määrä on onneksi aika vakio.
Se vouhotus siitä myrskystä sai ainakin mut hysteeriseksi. Meillä on puita pihassa ja kerran koivu rysähti myrskyssä katki. Ei mitenkään kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en oikein ymmärrä tätä vitsailua. Ei tarvitse kuin katsoa, mitä vahinkoa myrsky aiheutti Ruotsissa ja Norjassa. Varoitukset Suomeen olivat ihan aiheellisia, myrsky vain liikkui eritavoin, kuin arvioitiin. Melko lapsellista naureskella, koska myös Suomeen osuessaan myrsky olisi aiheuttanut isoa vahinkoa.
Joo, on ihmisillä liian hyvin asiat, jos myrskyltä välttyminen on huono juttu.
Eiköhän se onni potkase persuuksiin vielä Suomessakin joku kerta. Kovaa.
Minä selvisin hyvin vähällä, mutta kaverini pihalla oli kaatunut kukkapurkki. Hän lähetti minulle kuvan tuosta hävityksestä ja surkea näkyhän sellainen on.
En huomannut mitään. Lähikaupan myyjälle kommentoin iltalehden lööppiä, että joojoo, mitään ei tapahdu kuitenkaan. Näinhän se meni. Saanko nyt jonkun mitalin?