Mitä lounasta teinille?
Viimeinen päivä lomaa, jotain kivaa lounasta olisi kiva keksiä? Hyviä ideoita tänne! Kiitos!!
Kommentit (22)
Kannattaa varmaan kysyä teiniltä mitä hänen tekis mieli?
Tee pizza ohuella pohjalla ja reiluilla täytteillä tai ranskikset ja juustoa tursuava uunimakkara tai hampurilaisia itseleivotuilla sämpylöillä ja hurjalla määrällä erilaisia täytteitä.
Teini halusi helpottaa äidin kokkausta, prisman valmiit lihapullat. Niitäpä sitten!
Ap847
Vierailija kirjoitti:
Hesen happy meal
Jes roskaruokaa kaikki mitä kasvava nuori tarvitsee. Jopa mahdollinen proteiini nugeteista tai burgerin pihvistä, friteerattu, tai muuten vaan rasvalla paistettu. Mädäntää aivon ja kehon.
Spagetti + nopea kastike. Esim. jauheliha (tai linssi jos teini vege)
Kokemukseni mukaan 90% teineistä tykkää pastasta
Ai niin, Myllyn Paras -gate.
Perun puheeni. Sorry
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hesen happy meal
Jes roskaruokaa kaikki mitä kasvava nuori tarvitsee. Jopa mahdollinen proteiini nugeteista tai burgerin pihvistä, friteerattu, tai muuten vaan rasvalla paistettu. Mädäntää aivon ja kehon.
Jaa-a. Kyllä meillä vaan mennään teinin kanssa hakemaan Hesestä ruokaa. Viimeksi on syönyt pikaruokaa varmaan joskus ennen kesälomaa. Itse ajattelen, että kohtuus kaikessa. Kyllä joskus saa herkutella. Ihan olen itsekin normaali aikuinen ihminen, vaikka joskus pikaruokaa syönkin.
Taidat olla niin peukalo keskellä kämmentä että teini on itse tehnyt jo iltapalankin kun sinä vielä ihmettelet palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla niin peukalo keskellä kämmentä että teini on itse tehnyt jo iltapalankin kun sinä vielä ihmettelet palstalla.
Hah hah haa! Teini pääsee kohta syömään!
Vierailija kirjoitti:
Kotilihapullat ja perunat.
Melko raskasta lounasaikaan näin kesäaikaan.
Muusi ja lihapullat. Pullat kypsyy pellillä samassa ajassa kun potut kiehuvat liedellä. Ja ei jää nälkä.
Oisko joku kastike hyvä vaihtoehto.
Valmissalaattiannos ja vaikka grillattua broileria. Oheen hedelmiä, avokadoa, ananasta jne
Smoothie
Jotain helppoa ja nopeata!