Onnibus oli jättää kaksi alaikäistä yöksi vieraaseen kaupunkiin Ihana nainen pelasti tytöt
Näitä pätijöitä löytyy myös asiakaspalveluammateissa.
Jotenkin törkeää käytöstä kuskilta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f6c92a52-a68d-449a-a83f-36ba432b7086
Kommentit (518)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse suhtautuisin työhön rennolla asenteella. Antaisin mennä tyttöjen ilmaiseksi jos olisin kuljettaja. Kukaan ei saa tietää, ja jos saisi niin helppoa vedota siihen ettei voi jättää nuoria yksin yöksi Tuskinpa saisin potkuja, en varmaan edes varoitusta. Ehkä jokin pieni ystävällinen keskustelu voisi olla yleisellä tasolla aiheesta työpaikalla.
Ja seuraavaksi kytät soittelee ovikelloasi, kun raivostunut isä on tehnyt rikosilmoituksen kivasta sedästä, joka päästi ilmaiseksi bussissa, ilmeisesti pahat mielessä.
Mitä pahaa seksissä on? Kaunis ja luonnolline asia. Kannattaa nauttia elämä on lyhyt.
Ai 14-vuotiaat tytöt 60-vuotiaan miehen kanssa?
Toinen on 15.
Vierailija kirjoitti:
Jännä että just se heidän pankkikortti ei toiminut vaikka ilmeisesti muilla toimi(?).
Tämä on kieltämättä hieman erikoinen piirre jutussa ja toisaalta myöskin se, että tytöillä oli mukana vain yksi pankkikortti, kun tyttöjä oli kuitenkin kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vannonut että onnibussilla en enää koskaan matkusta.
Noin vuosi sitten viimeisen kerran olin onnibussin kyydissä, kuski kiroili jokaisella pysäkille matkustajille ja yritti saada matkustajat itse mönkijään tavaratilaan etsimään omia matkalaukkujaan.
Omalle pysäkille päästessäni pysäkillä oli myös ei-kantsuomalaisen näköinen hyvin kohtelias rouva. Tälle rouvalle kuski alkoi sitten r a s i s t i s i a asioita huudella kunnes tämä rouva alkoi itkemään. Menin itse siihen väliin auttamaan tätä rouvaa ja sanomaan kuskille, että tämän käyttäytyminen on kamalaa. Tämän seurauksena kuski alkoi haukkua minua mm h y o r a k s i ja muille samantyyppisillä ilmauksilla.
Laitoin Onnibussille palautteen ja vastaus oli töykeä, ei pahoiteltu tai mitään. Siihen loppui mun onnibusseilut.
Mistä näitä löytyy!
Onnibussista!
Vierailija kirjoitti:
RUNK RUNK RUNK RUNK
LÄÄH
KERTOKAA LISÄÄ
Ulinalauta tuli vierailulle. Kiva kun kävit, vielä kivempi kun lähdet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
14-v on melko pieni vielä. Koko ajan kauhistellaan näitä nuorisorikollisia sun muita, mutta kun osa teineistä onkin lapsenomaisempia, kiltimpiä ja pelokkaampia, niin mammatkin vaan nauravat. Kurjalta tuntuu lasten puolesta.
Jututin ihan sattuman kautta 25-vuotiaita "naisia" eräässä tapahtumassa. Käyttäytyivät kuin teinipissikset ja osasivat vain hihitellä. Ei mitään omia ajatuksia.
Miten kommenttisi liittyy aiheeseen? Luulenpa, että niitä naisia ei kiinnostanut viihdyttää jotain random tyyppiä, joten tahallaan olivat mitäänsanomattomia ja tylsiä kunnes häivyit. Tuomiosi siitä että heillä ei ollut mitään omia ajatuksia on vain sinun näkökulmasi.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olisin tuossa, olisin kudkina majsanut sen 16 euroa itse ja sanonut isälle että maksaa mobilepayllä takaisin.
Me täällä töissä puhutaan just tästä. Meitä on 25-30 naista ja useammalla on tuttu, jotka tuntee bussikuskin. Näitä jokaiselle sattuu, maksetaan perillä. Määränpäässä juostaan paikalta.
Pummilla kulkevia on paljon, yrittäjiä vielä enemmän
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että just se heidän pankkikortti ei toiminut vaikka ilmeisesti muilla toimi(?).
Tämä on kieltämättä hieman erikoinen piirre jutussa ja toisaalta myöskin se, että tytöillä oli mukana vain yksi pankkikortti, kun tyttöjä oli kuitenkin kaksi.
Pankkikortin saa vasta 15 vuotiaana.
Mikä on ongelma? Jos jokainen rahaton päästetään kyytiin niin firma menee konkurssiin. En minäkään taksikuskina ilmaiseksi ketään kuskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse suhtautuisin työhön rennolla asenteella. Antaisin mennä tyttöjen ilmaiseksi jos olisin kuljettaja. Kukaan ei saa tietää, ja jos saisi niin helppoa vedota siihen ettei voi jättää nuoria yksin yöksi Tuskinpa saisin potkuja, en varmaan edes varoitusta. Ehkä jokin pieni ystävällinen keskustelu voisi olla yleisellä tasolla aiheesta työpaikalla.
Ja seuraavaksi kytät soittelee ovikelloasi, kun raivostunut isä on tehnyt rikosilmoituksen kivasta sedästä, joka päästi ilmaiseksi bussissa, ilmeisesti pahat mielessä.
Mitä pahaa seksissä on? Kaunis ja luonnolline asia. Kannattaa nauttia elämä on lyhyt.
Ai 14-vuotiaat tytöt 60-vuotiaan miehen kanssa?
Kuka niin väitti?
Jos kerran mammojen mielestä on hyvä bisnesidea päästää teinit matkustamaan ilmaiseksi, niin siitä vaan perustamaan av:n linjat. Varmasti Onnibus jo vapisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankkikortti ei toimi, jos tilillä ei ole tarpeeksi katetta. ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankkikortin saa vasta 15 vuotiaana.
Ainakin osuuspankissa ikäraja on seitsemän vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutun isähän nimenomaan sanoi, että oli tarkistanut että tilillä on riittävästi rahaa ja laittanut sitä vielä lisääkin tilille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon perusteella rahaa kyllä oli ja laitettu lisääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutun isähän nimenomaan sanoi, että oli tarkistanut että tilillä on riittävästi rahaa ja laittanut sitä vielä lisääkin tilille.
Pennut kävi törsää kaupassa. Halvemmaksi olisi tullut jo työsuhteen alussa hommata ladatut matkakortit, mutta ei tainnut olla varaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue juttu kokonaan, ja kommentoi vasta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pennut kävi törsää kaupassa. Halvemmaksi olisi tullut jo työsuhteen alussa hommata ladatut matkakortit, mutta ei tainnut olla varaa?
Onko onnibussilla sellaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RUNK RUNK RUNK RUNK
LÄÄH
KERTOKAA LISÄÄ
Ulinalauta tuli vierailulle. Kiva kun kävit, vielä kivempi kun lähdet.
Mikä se on? Minä olen 60-vuotias vapaa mies ja pidän nuorista tytöistä. AAHH!!
Paikka, jossa on tasoistasi seuraa. Sen oikeaa nimeä ei voi kirjoittaa, menee viesti filtteriin saman tien.
Taitaa olla niin, että tämä temppu on aikaisemmin onnistunut, nyt ei.....