Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnibus oli jättää kaksi alaikäistä yöksi vieraaseen kaupunkiin Ihana nainen pelasti tytöt

Vierailija
09.08.2023 |

Näitä pätijöitä löytyy myös asiakaspalveluammateissa.

Jotenkin törkeää käytöstä kuskilta.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/f6c92a52-a68d-449a-a83f-36ba432b7086

Kommentit (518)

Vierailija
1/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään pelisilmää kuljettajalla, lähinnä varmaan halunnut kyykyttää nuoria.

Meillä paikallisliikenteessäkin on ohje ettei liputonta lasta saa jättää kyydistä edes keskellä päivää.

Vierailija
2/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos mun teinitytöt olisi Porvoossa tuossa tilanteessa, menisi hakemaan.

Ja aina kannattaa olla vähintään parikymppiä ihan käteisenä mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diginatiivit tytöt eivät osaa ostaa puhelimellaan lippua Onnibusin sivuilta, kun pankkikortti ei toimi. Mutta ihan hyvä, että joku kuitenkin auttoi. Minäkin olisin auttanut tuossa tilanteessa.

Vierailija
4/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei välttämättä ole autoa jonka lähteä hakemaan.

Vierailija
5/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa isukki soitella joka viikko lehtiin .

Tässä tapauksesa oli syytäkin soittaa.

Vierailija
6/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla ei välttämättä ole autoa jonka lähteä hakemaan.

Isä olisi ajanut bussillakin hakemaan tuossa ajassa

Vierailija
7/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jopas olivat tyttöjä, jos ovat yhdeksän aikaan auringonpaisteessa kesäiltana paniikissa. Todella Porvoolainen tarina taas kerran..

Lapsukaiset voisivat mennä kasvamaan äidin helmoihin vielä.

Vierailija
8/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diginatiivit tytöt eivät osaa ostaa puhelimellaan lippua Onnibusin sivuilta, kun pankkikortti ei toimi. Mutta ihan hyvä, että joku kuitenkin auttoi. Minäkin olisin auttanut tuossa tilanteessa.

Ei ole ehkä tullut mieleen et noin voi tehdä eikä kuskikaan viitsinyt neuvoa. Ymmärrän hyvin että tytöt ovat olleet hädissään.

Vierailija
9/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisia on kahdenlaisia.

Näitä jotka intona kyykyttää.

Ja niitä jotka osaa suhtautua.

Mun esikoinen olu yläkouluaikana aina myöhässä bussilta. Kuski jäi aina jokaikinen kerta odottamaan sen hetken, että hän juoksi kyytiin.

Vierailija
10/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Au pairina menin väärään junaan ja päädyin toiselle paikkakunnalle. Perhe ei voinut hakea minua, koska he olivat juoneet alkoholia.

Ehkä tällaista voi tapahtua myös absolutistien Suomessa? 😀

Vierailija
11/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että just se heidän pankkikortti ei toiminut vaikka ilmeisesti muilla toimi(?).

Ymmärrän kaikkia osapuolia. Jos ohjeistettu niin, että lippu pitää olla, että pääsee kyytiin, niin minkä kuski sille mahtaa.

Vierailija
12/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ne pidä ostaa ennen matkaa ja pitää varmaan olla verkkopankkitunnukset e-varmenteella.

Vierailija
13/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun esikoinen olu yläkouluaikana aina myöhässä bussilta. Kuski jäi aina jokaikinen kerta odottamaan sen hetken, että hän juoksi kyytiin.

Nolot myöhästyjät viivästyttävät liikennettä, valitettavasti.

Vierailija
14/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nolot myöhästyjät viivästyttävät liikennettä, valitettavasti.

Kyse oli noin 20 sekunnista.

Vierailija
15/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että just se heidän pankkikortti ei toiminut vaikka ilmeisesti muilla toimi(?).

Ymmärrän kaikkia osapuolia. Jos ohjeistettu niin, että lippu pitää olla, että pääsee kyytiin, niin minkä kuski sille mahtaa.

Pyyhkii "ohjeistuksilla" perseen ja alkaa käyttämään maalaisjärkeä. Niin kaikki normaalit ihmiset tekee.

Vierailija
16/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää toimintaa kuljettajalta, vaikka toisaalta säännöt on säännöt. Lapsille olisi hyvä laittaa käteistä rahaa mukaan pieni summa. Vai kelpaako sekään busseissa nykyisin?

Vierailija
17/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ehkä tullut mieleen et noin voi tehdä eikä kuskikaan viitsinyt neuvoa. Ymmärrän hyvin että tytöt ovat olleet hädissään.

Kaksi 14 vuotiasta tyttöä. Valoisa kesäilta.

En oikein usko heidän paniikkiinsa...

Voi kuule on aikuisiakin tuossa tilanteessa paniikissa ja jos ei todellakaan kyytiä olisi koko yönä niin mitä sitten?

Vierailija
18/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävää toimintaa kuljettajalta, vaikka toisaalta säännöt on säännöt. Lapsille olisi hyvä laittaa käteistä rahaa mukaan pieni summa. Vai kelpaako sekään busseissa nykyisin?

Viimeksi matkustaessani kysyin tätä kuskilta. Kuulemma vain kortti maksu käy nykyään.

Vierailija
19/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin tuossa, olisin kudkina majsanut sen 16 euroa itse ja sanonut isälle että maksaa mobilepayllä takaisin.

Vierailija
20/518 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnibussiin voi ostaa liput etänä. Liput olisi voinut ostaa jo etukäteen! Näin olen tehnyt jo vuosia. Eli isä olisi voinut ostaa liput ja lähettää koodit tytöille.  Eikö kummankaan tytön pankkikortti toiminut? Onko 14-vuotias liian nuori työskentelmään vieraassa kaupungissa? Täytyy olla hyvä palkka kun voi noin pitkää työmatkaa matkustaa.  Kuski noudatti ohjeita.  Mikä soppa olisi syntynyt jos olisi vienyt tytöt Helsinkiin jonkun pedofiilin luo, joka puhelimessa esitti tyttöjen isää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme