Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nirso Joel Hokka

Vierailija
09.08.2023 |

https://www.is.fi/viihde/art-2000009767117.html

Monien mielestä miesten kalastushommelit on totaalinen turn-off mutta nirso mies se vasta onkin

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyii mä luin saman! Yhtäkkiä se ei enää näytä edes komealta XD

Vierailija
2/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Joel Hokka-fani, mutta henkilökohtaisesti mua ei haittaisi nirso mies, niin kauan kunhan pystyisi itse ruokansa hommaamaan! Eikä yökkäilisi mun ruoille, ja lähtisi tarvittaessa ravintolaan ainakin seuraksi, eikä siellä järjestäisi mitään kohtausta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille hän olisi helppo kokata, kun ei tarvitsisi muuta kuin ostaa leipää ja sushia.

Vierailija
4/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tosi nirso aiemmin ja esim kraavikalat, sienet, sillit ja moni muu on totaalinen no no..

Yhdellä duunikeikalla oltiin hienolla illallisella ja kaikille oli valmiiksi valittu menu missä oli alkuruokana yrttisuolattua nieriää, eli mun mittapuun mukaan raakaa kalaa :). Oltiin muutama jo nautittu siinä ja kalalle oli valittu oma helkkarin hyvä valkoviini. Kun lautanen oli naama edessä niin päässäni naksahti ja ajattelin että mistä kaikesta hyvästä saatan jäädä paitsi jos en edes maista. Maistoin ja se oli todella hyvää. Siitä hetkestä lähtien heitin ennakkoluulot romukoppaan ja syön lähes kaikkea ja valmistelen itsekin aika eksottisiakin safkoja. .Ruualaitosta tuli puoli harrastus, eli satsaan siihen aikaa ja rahaa. Elämäni parhaita päätöksiä ja tapahtui v 2007. Suosittelen rohkeasti tutustumaan uusiin makuihin ja varsinkin lapsille niitä jo ihan pienestä pitäen. Väitän että yksikään muksu ei ole syntyjään nirso vaan vanhemmat tähän omalla käytöksellään opettavat.

Vierailija
5/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhake tyyppi on

Vierailija
6/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen lapsen tasolle jämähtänyt "mies" tällä kertaa. Eikö osaa syödä lohta ja avokadoa ilman riisiä, merilevää ja/tai majoneesia?

Vierailija
7/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on pahempiakin asioita ihmisessä kuin nirsous ruoalle. Miettikää vähän ihmiset, ja katsokaa peiliin! Hokka on menestynyt, mutta te jotka tänne kirjoittelette ette ole (en ole itsekään).

Vierailija
8/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää, että aiemmassa haastattelussa kertoi ainakin ostavansa nuudeleita, kai ne tuli sitten syötyäkin?

Vierailija
9/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä on pahempiakin asioita ihmisessä kuin nirsous ruoalle. Miettikää vähän ihmiset, ja katsokaa peiliin! Hokka on menestynyt, mutta te jotka tänne kirjoittelette ette ole (en ole itsekään).

Miten kuuluisuus vaikuttaa tähän? Pitäisikö tuollaista nirsoutta ymmärtää aikuiselta ihmiseltä vaan sen takia, että hän on kuuluisa?

Vierailija
10/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mä olin ihan lapsi, niin mutsi sanoi, että mä en syönyt mitään muuta kuin makaronia ja ketsuppia.

Ote artikkelista. Oliko tuo siis yksin vastuussa syömisestään lapsena? Äiti luurasi baareissa vai missä se oli kun olisi pitänyt ottaa vastuu lapsestaan!

Vierailija
11/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sille hän olisi helppo kokata, kun ei tarvitsisi muuta kuin ostaa leipää ja sushia.

Miksi naisen tulisi joko kokata hänelle tai ostaa hänelle ruoat?

Vierailija
12/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redbull ja valkkari vain kelpaa juomaksi. Kyllä keho ja hampaat tykkää 😅

Vierailija
13/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä tehtaassa oli töissä 3kymppinen nainen joka söi oikeastaan vain sipsiä. Eväänä oli sipsipussi joka päivä. Ja ilmeisesti kotonakaan ei paljon muu kelvannut. Häntä sanottiin sipsitytöksi.

Vierailija
14/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, mutta mulla on ihan oikea syömishäiriö. En tiedä onko hänellä, vai kenties kyse normaalista nirsoudesta. En muista missä vaiheessa oma syömishäiriö alkoi, mutta haluaisin syödä normaalisti, en vain pysty siihen.

Vierailija
15/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisen tulisi joko kokata hänelle tai ostaa hänelle ruoat?

Koska Hokka on kuuluisa, miksi hänen pitäisi maksaa mistään?

Vierailija
16/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nirsojen kohdalla eniten ihmettelen sitä, että miten pysyvät terveenä, tai miten lapsi voi kasvaa täyskokoiseksi aikuiseksi, jos syö vain "makaronia ja ketsuppia" kuten tässä jutussa hänestä sanottiin.

Ilmeisesti monipuolisen ruokavalion tärkeys on vain hölinää?

Vierailija
17/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joelin äiti on tehnyt karhunpalveluksen pojalleen, kun on suostunut tukemaan moista nirsoilua. Eikö lapsi lopulta syö mitä tahansa, kun nälkä on tarpeeksi kova?

Vierailija
18/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt lukuisia videonpätkiä Joelista ahtamassa mm. mäkkärin tuotoksia kitusiinsa. En usko hetkeäkään, että söisi muka vain ja ainoastaan sushia ja ruisleipiä. Pelkkää huomionhakuisuutta ja itsekorostusta tuommoinen väittämä.

Vierailija
19/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kuuluisuus vaikuttaa tähän? Pitäisikö tuollaista nirsoutta ymmärtää aikuiselta ihmiseltä vaan sen takia, että hän on kuuluisa?

Kuka on puhunut kuuluisuudesta? Tuossahan lukee "menestynyt". Se on ihan eri asia kuin kuuluisuus. Menestynyt voi olla, vaikkei ole kuuluisa. Ja kuuluisa voi olla, vaikkei ole menestynyt. No, Hokka nyt on joka tapauksessa sekä kuuluisa että menestynyt.

Vierailija
20/54 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin herttaista että lauma naisia selittää psykoosissaan mikä kaikki miehessä on vialla ja "turn off"

Ei se ole teille edes tarjolla joten mitä te ulísette? Sama kun miehet olis arvostelemassa jotain Gisele Bündcheniä ties mistä syystä. Juu suurin turn off oli sen hiusten väri... ja ne silmät on vähän kaukana toisistaan.