Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi syksy 2023

Vierailija
08.08.2023 |

Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1965)

Vierailija
121/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Essayah nyt on tollo. Pilaa loistavan ohjelman norsunjalkoineen.

Ja niillä norsunjaloilla on voittanut maailmanmestaruuden...

Mikäli se nyt tähän asiayhteyteen kuuluu.😸

Ei kuulu.

Niin no siihen viittasinkin aiemmalle kommantoijalle, että ehkä asiatonta kommentoida norsunjalkoja... Ei myöskään kuulu asiaan.

Vierailija
122/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäydytään kirjoitti:

Ihana nainen!

Olkaa tekin kaikki ihania toisillenne, kiva kun tässä keskustelussa kukaan ei vittuile toiselleen! Osataan siis hyvän käytöksen säännöt toisin kuin Suomi24-talk showssa.

Kettuilusta en pidä itsekään, mutta kun aletaan esim. arvostella vierailijoiden ulkonäköä jne. negatiivisesti, niin sitä voi mielestäni kommentoida takaisin hieman nuhdellen.

Muutoin pysykäämme asiassa ja asiallisena. Kiva ohjelma, hienoja esityksiä!😺

Vierailija
124/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse yli siitä, että tällä helluntalaisella on ollut T-paita, jossa lukee: "Minä olen Jeesuksen hullu. Kenen hullu sinä olet?" Ja tulkitaan raamattua kirjaimellisesti. 😟

Mä en pääse yli taas siitä että piti tässäkin poliittisen mainospuheen.

Vierailija
125/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en pääse yli siitä, että tällä helluntalaisella on ollut T-paita, jossa lukee: "Minä olen Jeesuksen hullu. Kenen hullu sinä olet?" Ja tulkitaan raamattua kirjaimellisesti. 😟

Mä en pääse yli taas siitä että piti tässäkin poliittisen mainospuheen.

Missä kohtaa..?

Vierailija
126/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arja 78v veti aika hyvin. 💪💪💪

Onko se tuon ikäinen, ei uskoisi!

Vierailija
127/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Diandra huutolaulaa. Mitä ihmettä?

Diandralla nykyään todella maneerinen tyyli huutolaulaa kamalalla vibralla. Ikävän kuuloista.

Vierailija
128/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diandra huutolaulaa. Mitä ihmettä?

Diandralla nykyään todella maneerinen tyyli huutolaulaa kamalalla vibralla. Ikävän kuuloista.

Joo ei kyllä nyt oikein mennyt hyvin :/ Ja naamaakin on pitänyt mennä muuttelemaan, vaikka olisi ollut luonnostaan täydellisen kaunis. Harmittaa :( Ihan kuin hän olisi ruvennut yrittämään olla joku muu kuin on. Silloin hän menettää sen tärkeimmän vahvuutensa: aitouden.

Vierailija
129/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan se Iltalehdessä kun oli kritisoitu edellisen jakson vieraita (Li Andersson, se tähtitietelijä ja ketä kaikkia nyt oli). Ettei muka ns. suuri yleisö tuntenut. Jos näin on, niin suuri yleisö saa sivistää itseään. Ei kai jokaisen julkisuuden henkilön tarvitse olla joka päivä otsikoissa.

Vierailija
130/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne väittää.

Vierailija
131/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmirin Oasis lopussa ei tainnut mennä sinne päinkään.

Vierailija
132/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummalista porukkaa Diandra on Suomen paras naislaulaja... uskomattoman upea...

Vierailija
133/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Ei mun pitäisi katsella tuota ohjelmaa, kun se saa mun sapen kiehumaan. En voi sietää Katjaa, Diandraa enkä Kasmiria. Katja ei ymmärrä että vieraat sen ohjelman tekevät kertomuksineen. Miksi aina sekoaa vieraiden tarinoihin ja sönköttää omiaan? Ärrrrsyttävä puhetyyli ja ne kaikki maneerit tuota noin, tuota noin ja repii hamettaan ja sekoilee lappujensa kanssa. Rajoittaa vieraiden kertomuksia vaikka kertomaan ne vieraat ovat tulleet, Katja länkyttää itse aivan liikaa!! Jaa että miksi katson ohjelmaa? Katson ja sitä nimenomaan vieraiden takia ja haluan kuulla heidän toiveensa ja tarinansa. Katja voisi olla hiljaa ja korkeintaan jakaa puheenvuoroja. Hänen mielipidettään tai arvaustaan ei kaipaa kukaan. 

Kyllä mä ainakin ootan Katjan mielipidettä ja arvausta. Joten äläpäs sä yritä muunnella mun kantaa asiaan.

Vierailija
134/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ne väittää.

Joo, on se. Tarkistin kuukkelista.

Vierailija
135/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diandra ärsyttää teennäisellä tyylillään. Yrittää liikaa ja karismasta ei tietoakaan. Sellainen mielistelevä jenkkityyli, mutta Brucen biisin ois saanut joku muu esittää.

Vierailija
136/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaisin kaikki laulajat pihalle paitsi Leppäluodon, Saijonmaan, Vesterisen ja Marjarannan. Ja tietty uusia artisteja varsinkin naisten puolelle olisi toiveissa.

Vierailija
137/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä! Ei mun pitäisi katsella tuota ohjelmaa, kun se saa mun sapen kiehumaan. En voi sietää Katjaa, Diandraa enkä Kasmiria. Katja ei ymmärrä että vieraat sen ohjelman tekevät kertomuksineen. Miksi aina sekoaa vieraiden tarinoihin ja sönköttää omiaan? Ärrrrsyttävä puhetyyli ja ne kaikki maneerit tuota noin, tuota noin ja repii hamettaan ja sekoilee lappujensa kanssa. Rajoittaa vieraiden kertomuksia vaikka kertomaan ne vieraat ovat tulleet, Katja länkyttää itse aivan liikaa!! Jaa että miksi katson ohjelmaa? Katson ja sitä nimenomaan vieraiden takia ja haluan kuulla heidän toiveensa ja tarinansa. Katja voisi olla hiljaa ja korkeintaan jakaa puheenvuoroja. Hänen mielipidettään tai arvaustaan ei kaipaa kukaan. 

Katjahan on ihan paras!

Vierailija
138/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen typerä ohjelmaidea ja Katja Ståhl on mielestäni jotenkin epämiellyttävä. Joskus aikoinaan Jyrkissä oli ihan ok, mutta tässä ei kyllä ollenkaan. Yhtäkään jaksoa en ole katsonut. Ne pienet välähdykset kanavilla surffatessa ovat olleet ihan tarpeeksi (=liikaa).

Vierailija
139/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katja on kuin pöydän suorasanainen isoäiti.

Vierailija
140/1965 |
09.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaisen typerä ohjelmaidea ja Katja Ståhl on mielestäni jotenkin epämiellyttävä. Joskus aikoinaan Jyrkissä oli ihan ok, mutta tässä ei kyllä ollenkaan. Yhtäkään jaksoa en ole katsonut. Ne pienet välähdykset kanavilla surffatessa ovat olleet ihan tarpeeksi (=liikaa).

Ei hätää, toiveohjelmasi tulevat vielä ennen joulua. Paavo Väyrynen: Elämä ja teot ja Erkki Tuomioja: Kaikki mitä muut ovat tehneet väärin, vaikka itse olisin osannut paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän