Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1965)
Miksi loppupotpurissa oli vain yksi kappale Airalle, Muisto vain jää? Olisivat soittaneet toisena jotain iloisempaa tanssimusaa. Esim. Airan oman Elämäni biisi -valinnan omasta jaksostaan, Village Peoplen Milkshaken.
Tuomas Holopainen oli jotenkin erinäköinen. Johtuu varmaan siitä, että ikää tulee lisää ja häntä näkyy harvemmin julkisuudessa.
Vierailija wrote:
Löytyykö jostain biisilista tämän kauden kappaleista?
Diandran tämän kauden kpl olen yrittänyt googlettaa, muttei ole se tietty löytynyt.... Jäi mieleen vaan, et oli ihan huippu kappale ja huikea veto. En vaa muista mikä.
En tiedä biisilistasta, mutta Areenassa kai on klipit kaikista esityksistä?
Mielenkiintoisin oli Tom Pöystin kertomus elämänsä biisistä. Suorastaan haltioiduin sisällöstä. Hyvin monipuolinen kuin mielinen elämä on hänellä ollut näyttelijäsuvun sisällä. Biisi oiva valinta.Mariannen biisin tausta oli koskettavin ja pitää niin paikkaansa ikääntyneiden dementikkojenkin kanssa. Musiikki saa reagoimaan vaikka olisi ollut puhumaton kauan. Niistä olen kuullut monet kerrat.
Ei oo nuori mies sekään enää ja bändinsä pitkät kiertueet ja valtava suosio ja sen tuoma paine ne ei ainakaan nuorenna.
Suomen musaskenen mielenkiintoisimpia ja legendaarisimpia hahmoja ja oli ilo nähdä hänet ohjelmassa! Vähän odotin Popedaa biisivalinnaksi ohjelman alussa, vaan Tuomaspa pääsi yllättämään pehmeämmällä valinnalla.
Vierailija wrote:
Holopaisen Disney-biisi oli aivan ylihelppo. On kertonut lukuisissa haastatteluissa, että on suuri Disneyn fani. Ihme, ettei vieraista kukaan tiennyt. Katja taisi ainoana olla hajulla.
Joskus faneilta unohtuu, että kaikki ei ole faneja. 🤭 En tiennyt minäkään.
Vierailija wrote:
Miksi loppupotpurissa oli vain yksi kappale Airalle, Muisto vain jää? Olisivat soittaneet toisena jotain iloisempaa tanssimusaa. Esim. Airan oman Elämäni biisi -valinnan omasta jaksostaan, Village Peoplen Milkshaken.
Tänään tulee pidempi Airan muisteluohjelma.
Vierailija wrote:
Oli huonoin jakso tällä kaudella, tai jopa ikinä. Musiikki vielä menetteli, mutta tarinat olivat kuin saarnoja, niin raskaita, pitkiä ja julistavia, että viihde on niistä kaukana. Ja vieraana oli Afrikan kuningatar, joka julisti, että vika on muissa, ja ilmekin sen kertoi. Mutta hän itse onkin pelastanut maailman tytöt ja naiset, tai jsp.
Te persut olette raskasta porukkaa.
Minua ihmetytti Tomin käytös, jotenkin poukkoilevaa/sekavaa, ja melkein tuntui kuin olisi larpannut isäänsä (tietyt ns. vanhat sanonnat/sanat) tai jotain vastaavaa. En siis tarkoita että muistutti, vaan koitti matkia, mieleen tuli onko jotain sairautta taustalla?
Diandra on viime vuosien aikana kehittynyt huomattavasti laulajana. Nyt hänen esityksissään on upeata tulkintaa, johon hän ei nuorempana pystynyt.
Vierailija wrote:
Minua ihmetytti Tomin käytös, jotenkin poukkoilevaa/sekavaa, ja melkein tuntui kuin olisi larpannut isäänsä (tietyt ns. vanhat sanonnat/sanat) tai jotain vastaavaa. En siis tarkoita että muistutti, vaan koitti matkia, mieleen tuli onko jotain sairautta taustalla?
Poukkoileva ja sekava hän on ollut aina:-D
Mä tykkäsin jaksosta. Oli jänniä biisivalintoja ja kivat vieraat. Katja oli ehkä jaksossa turhan tyly, mutta muuten oikea mainio meno.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Holopaisen Disney-biisi oli aivan ylihelppo. On kertonut lukuisissa haastatteluissa, että on suuri Disneyn fani. Ihme, ettei vieraista kukaan tiennyt. Katja taisi ainoana olla hajulla.
Joskus faneilta unohtuu, että kaikki ei ole faneja. 🤭 En tiennyt minäkään.
Mitä ihmettä? En minäkään ole Nightwishin fani todellakaan. Osaan nimetä heiltä ehkä yhden kappaleen. Tuo Holopaisen Disney-intoilu on silti osunut silmään monta kertaa vuosien varrella. Samoin kuin vaikka Miika Nousiaisin Metallica-fanitus, vaikken fanita Nousiaistakaan.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Oli huonoin jakso tällä kaudella, tai jopa ikinä. Musiikki vielä menetteli, mutta tarinat olivat kuin saarnoja, niin raskaita, pitkiä ja julistavia, että viihde on niistä kaukana. Ja vieraana oli Afrikan kuningatar, joka julisti, että vika on muissa, ja ilmekin sen kertoi. Mutta hän itse onkin pelastanut maailman tytöt ja naiset, tai jsp.
Onko tuokin jokin sairaus kun luulee toisia persuksi? Täytyy olla.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Onko tuokin jokin sairaus kun luulee toisia persuksi? Täytyy olla.
Kyllä, tällaiset solvaukset innostaa sympatiseeraamaan persuja.
Siitä vaan! Suomihan on jo viimeisimmän tutkimuksen mukaan EU:n rasistisin maa. Teikäläisen persuilu vaan todistaa tutkimustuloksen oikeaksi. Tällainenkin kommentti muka aiheuttaa persujen kannatuksen kasvua... :D Salli mun nauraa!
Vierailija wrote:
Tuomas Holopainen oli jotenkin erinäköinen. Johtuu varmaan siitä, että ikää tulee lisää ja häntä näkyy harvemmin julkisuudessa.
Hän ei halunnut profiloitua Nightwishiin vaan oli ns tavis tuossa. Oletan että habitus on muuta bändinsä kiertueilla.
Perheohjelma mutta Holopaisessa oli jotakin "erilaista" verrattuna siihen mitä olen hänen viime haastattelunsa nähnyt jossakin Youtubessa. Kaikki ok??
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jakso oli tosiaan aika raskaan oloinen. Ainoa valopilkku oli Mariannen ja Holopaisen vähän flirtti kanssakäyminen. Ainoat vieraat joilla selkeästi oli jotain kosketuspintaa toisiinsa. Muuten turhan sekalainen sakki ja Ujunin mykkäkoulu pilasi. Katja nyt on Katja ja siitä on turha pahastua.
Jotenkin vaisu jakso. Harmi, että Ujuni ei antanut mitään perusteluja arvauksilleen. Eikö sitten tiennyt muista vieraista tai biiseistä niin paljoa, että olisi voinut jotain veikkauksia heittää. Ujunin oma tarina oli hieno.
Niin, ja sitten jos Ujuni olisi perustellut pitempään, Katja olisi hyvin pian töksäyttänyt että tuli jo selväksi tms. yhtä tylyä, kuten tapoihinsa kuuluu. Eikö riitä, että mainitsee arvauksen kohteen nimen? Omat tarinat selitellään sitten pitempään ja se tarinahan oli hieno Ujunilla. Lisäksi Katja kysyi jotain täydentävää Ujunilta ja hän kertoi jatkoa viisain sanoin selvällä suomen kielellä. Jäikö sulta jotain ymmärtämättä?
Haavisto eli Dj Pexi on soittanut dj-keikoillaan paljon Vestaa, joten olisikohan valinnut sitä myös Elämäni biisiin? Tai sitten Bob Azzamin C'est écrit dans le ciel, jolla aina aloittaa dj-keikkansa.
3 vuotta sitten edellisellä EB-vierailulla oli valinnut Vieno Kekkosen kappaleen, eli sieltä voi tulla oikeastaan mitä vaan...