Elämäni biisi syksy 2023
Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.
Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (1965)
Ei näistä kyllä oikeastaan kovin hyvin tehdä mitään kovin selviä päätelmiä. Samantyyppisiä kpleita pl nalle. Sanon kuitenkin, että viimeinen on Sepon.
Vierailija wrote:
Mites olis kuulokkeet?
Löytyy kuulokkeet. Puolisen tusinaa kuulokkeita. Mitä siitä sitten?
Kokander sanoi, ettei tunnistanut aiemmin Tiina ja Sinikka Nopolasta kumpi on kumpi. Katja siihen: "kuka niistä nyt välittää?". Häh, mikä kommentri tuo nyt oli, toinen vieläpä edesmennyt.
Vierailija wrote:
Kokander sanoi, ettei tunnistanut aiemmin Tiina ja Sinikka Nopolasta kumpi on kumpi. Katja siihen: "kuka niistä nyt välittää?". Häh, mikä kommentri tuo nyt oli, toinen vieläpä edesmennyt.
Mua häiritsee kun nuo kaikki puhuu siskoksista niin kuin molemmat ois yhä elossa 😟
Vierailija wrote:
Eivät kylläkään olleet edes läheskään saman näköisiä.
Vierailija wrote:
Tietääkö monikaan että edesmenneen Sinikka Nopolan mies on toimittaja Jake Nyman?
Vierailija wrote:
Katja töksäyttelee mitä sattuu joka jaksossa. Ärsyttää toi lappusten plärääminen, tuota noin, tuota noin ja taas repii hametta ja heittää jalkaa toisen päälle. Olevinaan hirveen retee ja vitsikäs. Pyh! Juontaja vaihtoon!
Kolbekin puhui Nopoloista preesensissä, noloa jos ei tajua että Sinikka on kuollut.
Vesterinen ja Destiny oli rrrrautaa!! Seppo Hovi vielä entisellään. Nice!
Joillakin oli levysoitin jo vuonna 1971. Minulla oli vain rimpula c-kasettisoitin vasta vuonna 1972, siinä ei ollut radiotakaan. Olin ankea lapsi.
Seppo hovi on ihan kun ennenkin. Iskussa edelleen juttujaan myöten. Hyvä!