Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäni biisi syksy 2023

Vierailija
08.08.2023 |

Aloitetaan puhtaalta pöydältä uusin eli viides kausi. Ihanaa, kun tämä ohjelma sai jatkoa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Elämäni Biisi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (1965)

Vierailija
441/1965 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan paras jakso. Hyvillä laulajilla huonoja kappaleita tai päin vastoin. Jarppe pohjanoteeraus

Vierailija
442/1965 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

yourlifemydeath kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista kuulla, mikä on Jussi Halla-ahon elämän biisi. Veikkaisin Erikaa, siinä vasta ponteva marssi.

Voi olla samantyyppistä metalliakin mitä itse soitti Blashemiassa, sellaista kasarispeediä

Veikkaan Mika Aaltolalle jtn potevaa sotamarssia, sehän on innokas sotah u L L u.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/1965 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sydämeen sattuu on hirveä vollotus.

Ja koko ohjelma on pitkitetty. Toistoa, aplodeja aplodien perään. Ärsyttää.

Kyllä osasi olla TAAS todella ärrrrsyttävä toi Katja!! Töykeä ja piruilee vieraille. En voi sietää sen naamaa, puhetyyliä, maneereja jne. jne. Irina ja Kasmir voisivat myös poistua takavasemmalle eikä toi Iltakaan hirveesti kiinnosta, mutta Diandran poissaolo oli hyvä juttu! Ihan piruuttani katsoin ohjelman... 😛

Joo, älä kato enää! Valivalivalivali! 😞

Tottahan tuo puhuu, mutta tuosta Diandrasta en ole samaa mieltä. Vieraat ja heidän biisinsä kiinnostavat. Siksi jatkan katsomista.

Vierailija
444/1965 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pontevaa

Vierailija
445/1965 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvasin, että tuo biisi oli Hjalliksen, koska on tuonut aiemmin niin vahvasti kiusaamistaustansa esiin. Hyvä sanoma, veti tosin mieleni matalaksi (olin ala-asteella koulukiusattu). Itse olen onneksi positiivinen perusvireeltäni, joka mm. vaikutti että olen päässyt yli. Arpan iloisuus ja hymy piristi.

Vierailija
446/1965 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista kuulla, mikä on Jussi Halla-ahon elämän biisi. Veikkaisin Erikaa, siinä vasta ponteva marssi.

Voi olla samantyyppistä metalliakin mitä itse soitti Blashemiassa, sellaista kasarispeediä

Veikkaan Mika Aaltolalle jtn potevaa sotamarssia, sehän on innokas sotah u L L u.

Jahas 😂

Vierailija
447/1965 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku helluntalaishihhuliveisu.

Vierailija
448/1965 |
30.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan joku helluntalaishihhuliveisu.

Joo, hellarihihhulisotamarssiveisu!

Vierailija
449/1965 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri oli viime kaudella yleisössä. Se kertoi, että ainakin silloin etukäteen käskettiin että aina jos joku lähtee taputtamaan, niin muiden on taputettava mukana, jottei yksinäiset taputukset kuulosta oudolta. Ja että sitä harjoiteltiin ennen esitystä. Studioemäntä kuulemma itse käynnisti aplodeja useamman kerran, kun yleisö ei muuten tajunnut aloittaa.

Eiköhän sama juttu ole muissakin tv-nauhotuksissa, joissa on yleisö (Putous, Masked Singer, TTK jne).

Vierailija
450/1965 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasimir veti Lokin ihan hel ve tin hyvin!!!

Vierailija
451/1965 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hjalliksen biisi 

Aikaa ennen valoa

Ennen heijastusta ja tulen kajoa

Kun hiljaisuus on kaivo, johon katoaa

Syvyytensä pohjaan sanat patoaa

Kirjoitan viestejä peileihin

Siitä ne heijastuu kasvoihin

Valehtelen kauniiksi vastaukset

Kun odotan valoo

Ehtii aivan liikaa keksii

Kun itseänsä etsii ajatuksistaan

Vaarallisii hetkii, tehdä sinne retkii

Tahdot taikka et, niin

Teet sen uudestaan

Ja joka kerta hulluus tuli kutsumatta mun huoneisiin

Ylleni sataen

Pelastusta myyvät, on luvanneet sen

Ei vaadi sulta muuta kuin koko elämän

Kun se manataan

Rautaa ilman rajoja

Ilman yhtään syytä tai sydänvaloja

Kun hiljaisuus on linna, koti ainoa

Se hengittää mun kanssani ajan painoa

Ymmärsin viisaudet aiemmin

Tajusin kaiken, mut unohdin

Väärin mustetahratesteihin vastasin

Ja odotin taikaa

Koskaan ei oo tullu vastaan

Mitään yhtä paskaa

Kuin tämä mitä teen

Järjestelmäshokki

Lokin päällä lokki

Toisistansa nokki

Joka repaleen

Ylleni sataen

Kun se manataan

Ulos pois

Vie jotain mukanaan

Ulos pois

Miten joku on noin pieni ja silti voi

Peittää kaiken alleen

Lokki

Lokin päällä lokki

Lokin lokin lokki, monikasvoinen

Lokki

Lokin päällä lokki

Lokin lokin lokki, minun näköinen

Ylleni sataen

Ylleni sataen

Kun se manataan

Onko TW avannut kappaleen sanomaa mitenkään?

Vierailija
452/1965 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ohjelmaa haluttaisiin uudistaa joskus niin en tiedä mistä mulle kumpuaa ajatus että tuo Antti Holma olisi ihan ilmeikäs ja velmu kaveri juontamaan tätä ohjelmaa. Osaa olla asiallinen mutta pilkettä löytyy silmäkulmasta.

Kaikki laulajat on hyviä ja ammattilaisia mutta jotkut jäävät vähän "sieluttomiksi". 

Vierailija
453/1965 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri oli viime kaudella yleisössä. Se kertoi, että ainakin silloin etukäteen käskettiin että aina jos joku lähtee taputtamaan, niin muiden on taputettava mukana, jottei yksinäiset taputukset kuulosta oudolta. Ja että sitä harjoiteltiin ennen esitystä. Studioemäntä kuulemma itse käynnisti aplodeja useamman kerran, kun yleisö ei muuten tajunnut aloittaa.

Eiköhän sama juttu ole muissakin tv-nauhotuksissa, joissa on yleisö (Putous, Masked Singer, TTK jne).

Varmaan onkin. EB on suora lähetys, joten taputusten ohjaaminen on perusteltua. Nauhoitettuissa ohjelmissa taputukset ja naurut voidaan lisätä sopiviin kohtiin, ne ohjelmat syntyvät leikkauspöydällä.

Vierailija
454/1965 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oliko nyt riittävän tuttuja arvailijoita? Viikko pari sittenhän kuulemma maristiin, että oli niin vieraita ja outoja osallistujia. Mukana oli silloin mm. Esko Valtaoja ym. muita hyvin tuttuja ja tunnettuja suomalaisia. Tunnistiko nuorempi polvi nyt esim. Ari Vatasen, joka ei pyöriskele juorulehtien sivuilla?

Tuorein jakso ei ehkä ollut ihan korkeimmalta huipulta, mutta ihan hauska ja osin myös koskettava.

Se mistä mieli tekisi hiukan marista, on esiintyjien stailaus. Irinalla on harvoin tyylikäs esiintymisasu, mutta tämänkertainen oli kyllä pohjanoteeraus. Nyt ei ollut alakoululaisen kevätjuhlamekko, vaan outo hursti. Jos kinttujakin näytetään, niin silloin sukkahousut, ei polvisukkia kuten nyt. Ilta-neidon paljas palleakaan ei herättänyt hurraa-huutoja. Kasmir osoitti rohkeutta pukeutumalla hameeseen, mutta oliko se hänen esittämänsä biisin vaatimus. Jorella oli sentään ihan puku päällä, ei ehkä perinteisestä kankaasta tehty, mutta hyvin istuva. Siitä kiitos. Tälle bändiin kuuluvalle kehopositiiviselle Jepalle voisi suunnitella myös asun, jossa kaikki mutkat, poimut ja pullistumat eivät paista katsojan silmiin.  

Vierailija
455/1965 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No oliko nyt riittävän tuttuja arvailijoita? Viikko pari sittenhän kuulemma maristiin, että oli niin vieraita ja outoja osallistujia. Mukana oli silloin mm. Esko Valtaoja ym. muita hyvin tuttuja ja tunnettuja suomalaisia. Tunnistiko nuorempi polvi nyt esim. Ari Vatasen, joka ei pyöriskele juorulehtien sivuilla?

Tuorein jakso ei ehkä ollut ihan korkeimmalta huipulta, mutta ihan hauska ja osin myös koskettava.

Se mistä mieli tekisi hiukan marista, on esiintyjien stailaus. Irinalla on harvoin tyylikäs esiintymisasu, mutta tämänkertainen oli kyllä pohjanoteeraus. Nyt ei ollut alakoululaisen kevätjuhlamekko, vaan outo hursti. Jos kinttujakin näytetään, niin silloin sukkahousut, ei polvisukkia kuten nyt. Ilta-neidon paljas palleakaan ei herättänyt hurraa-huutoja. Kasmir osoitti rohkeutta pukeutumalla hameeseen, mutta oliko se hänen esittämänsä biisin vaatimus. Jorella oli sentään ihan puku päällä, ei ehkä perinteisestä kankaasta tehty, mutta hyvin istuva. Siitä kiitos. Tälle bändiin kuuluvalle kehopositiiviselle Jepalle voisi suunnitella myös asun, jossa kaikki mutkat, poimut ja pullistumat eivät paista katsojan silmiin.  

Irinan stailaus taisi mukailla alkuperistä Cindy Lauperia 80-luvulta. 

Ja Kasmirin hame oli ehkä kiltti. Eikös Apulannatkin ole tunnettuja ennakkoluulottomasta pukeutumisestaan?

Miksi Jepan poimut eivät saisi osua katsojan silmiin? 

Vierailija
456/1965 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään tämän Congratulationsin ovat tehneet saman tyypitt Bill Martin ja Phil Coulter, jotka tekivät kappaleita myös esim Bay City Rollersille.

Bay City Rollerssista puheen ollen: olisipa hauskaa, kun joku niiden biisi joskus vedettäisi tuolla. Voisi hyvinkin liittyä jonkun nuoruuteen. Minun ainakin.

Vierailija
457/1965 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jepa on hyvä laulaja ja muutenkin upea nainen. Itsevarmuutta huokuu hänen pukeutuminen. Hyvä hyvä.👍

Vierailija
458/1965 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta on aivan huikean hyvä lisä tälle ohjelmalle. Hyvä ääni ja toki kaunis katsellakkin.

Vierailija
459/1965 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinikka osa puhua hyvin.

Ihanaa, tuli mieleeni yks kerta porijazzeilla 80-luvulta kun lauteilla oli Herbie Hancock ja istuin Sinikka Sokan vieressä.

Vierailija
460/1965 |
01.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jepa on hyvä laulaja ja muutenkin upea nainen. Itsevarmuutta huokuu hänen pukeutuminen. Hyvä hyvä.👍

Mites, mites, miten toi ulkomuoto nyt kelpaa, kun yleensähän tollane saa täystyrmäyksen ja terveysneuvot peräänsä? Joskus kelpaa, joskus ei, välillä ällöä, välillä ei, tuuliviiri....