Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nainen saa baarissa juoman ilmaiseksi

Vierailija
08.08.2023 |

https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/d855fc46-a735-4803-858b-5e74b862b…

Tässäpä taas uutinen. Tuon näköinen nainen saa baarissa drinkin sanomalla kenelle tahansa miehelle: "Osta minulle drinkki".

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotiaana sedulassa nojailin baaritiskillä kun nainen tuli drinkkiä vonkaamaan. Sanoin, että drinkki suudelmasta. Mimmi sai rommikolan ja nörtti suudelman 😎

Vierailija
22/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä lailla, että menee tanssiravintolaan. Ohi kulkiessaan voi pöydästä ottaa lasin. Toimii myös miehille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soivan näköinen peli. Tarjoaisin kyllä.

Puheääni on epäilyttävän matala. Taitaa gaybaarista olla tuo hänen kokemus.

Vierailija
24/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten noloa pyytää jotain randomia ostamaan drinkki. Yksi suomalainen, parikymppinen julkkisnainen meni mun tuttavamiehille baarissa ilmoittamaan, että ostakaa mulle juomista - eivät ostaneet.

Hävetti myös joskus yhden vanhan kaverin puolesta kun oltiin reissussa ja juttelin baaritiskillä ihan normaalisti kuin ihminen ihmiselle joidenkin ns. vanhojen miesten kanssa, niin kaveri kauempaa huomaa tilanteen ja tulee (suomeksi) sanomaan, että yritä saada ne ostamaan meille juomia.

Luulen, että nuo miehet aisti mikä meininki tuolla kaverilla oli, koska ne katseli sitä sillain nyrpistellen eivätkä selvästi halunneet jutella, kyllä tuollaisen aistii vaikka ei kieltä ymmärtäisikään.

Myötähäpeä oli kyllä vahva :D

Vierailija
25/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nainen saa 5 euroa? Imemällä munaa 🤣

Vierailija
26/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut haluaa tarjota.

Käsittämätön juttu. Miehet voi selittää mistä on kyse.

Onko ideana leveillä rahoillaan vai mikä?

Siinä sit juteltiin niiden kanssa ja toivotettiin hauskaa iltaa.

Moni mies maksaa juoman jo sen toivossa, että nätti nainen istuu hänen seurassaan drinkin ajan, juttelee ja huomioi miestä. Ja tähän kyllä melkein ajattelenkin naisen olemaan velvoitettu, vaan en sitten mihinkään muuhun. Poikaystävälleen juoman kiikuttava on hyväksikäyttäjä ikävimmästä päästä.

M40

Voi kun olisikin seurassa sen drinkin ajan! Yleensä Lissu sanoo moikka ja häipyy juomansa kanssa.

Vierailija
27/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

20 vuotiaana sedulassa nojailin baaritiskillä kun nainen tuli drinkkiä vonkaamaan. Sanoin, että drinkki suudelmasta. Mimmi sai rommikolan ja nörtti suudelman 😎

Urpo, e ois varmasti lutkuttanut vaikka sun kulmia saadakseen juomansa, sellasia h u o r a t on 😂

Vierailija
28/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin tarjota jos nainen lupaisi nauttia drinksunsa minun seurassani.

Vierailija
29/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vuosia sitten Tampeella London nimisessä baarissa. Tuntematon nainen, ihan näyttävän näköinen, tuli luokseni, kun join olutta, ja sanoi minulle, että hänellä on kavereidensa kanssa kisa, et kuinka paljon miehet huomioivat häntä. Sanoin tuolle naiselle, että minua ei kiinnosta hänen huomionhakuisuutensa, ja että voi painua helv ettiin. Jäi järkyttyneen näköisenä tuijottamaan minua pitkään, ja poistui sitten kavereidensa luokse.

Oikein!

Vierailija
30/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ostaisin drinkin kun voin suoraan maksaa sen kympin et ottaa poskeen.

Vierailija
31/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta drinkkejä mut aika monelra naiselta oon pillua saanu ilmaseksi.

Vierailija
32/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ottanut vastaan mitään ilmaisia juomia.

Vierailija
33/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On aika röhkeää tulla suoraan luokse ja kysyä "voisitko ostaa mulle drinkin". Kerran nainen kysyi voisinko tarjota shotit heidän polttariporukalle noin 10 naiselle pöydässä! Mies tarjoaa jos itse haluaa mutta kerjääminen on noloa!

M36

Olisit sanonut, että jos morsian ottaa loppuun asti suihin ja nielee, niin sen jälkeen tulee shotit.

Vierailija
34/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen haki tanssimman tiskiltä ja parit varvit vedeltiin ja sitten tiskillä kertoi että nyt janottaa  sanoin baarimestarille että annappa pari  lasia vettä, nainen häipyi saman tien

ihme loisia jotkut

Vierailija
35/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruus verottaa pisteitä tässä pelissä.

Olen 44 ja joka kerta saan ilmaiset juomat.

Pitää tehdä vissiin video todisteeksi 😀👌

Pyydätkö vai tarjotaanko sinulle oma-aloitteisesti?

Vierailija
36/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pyytämättä kyllä saa melko tavallisen näköinenkin 40v nainen juoman. Ikinä en baarissa itse tilaa muuta kuin vettä. Ja aina silloinkin kylkeen iskeytyy joku, joka haluaa tilata mulle jotain muuta.

Vierailija
37/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan pyytämättä kyllä saa melko tavallisen näköinenkin 40v nainen juoman. Ikinä en baarissa itse tilaa muuta kuin vettä. Ja aina silloinkin kylkeen iskeytyy joku, joka haluaa tilata mulle jotain muuta.

Tuossa nyt ei ole mitään pahaa. Ehkä et kylläkään ole ihan niin tavallisen näköinen kuin mitä kuvittelet. 😉

Juomien suunnitelmallinen hankkiminen on sen sijaan vastenmielistä. Ja sitä strategiaahan videossakin opetetaan.

Vierailija
38/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex-mies lähti lukuisia kertoja baariin rahattomana ja aina tuli umpikännissä kotiin. Pisti niin tutut kuin vieraat sukupuoleen katsomatta maksamaan juomansa, pummi kun oli.

Vierailija
39/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ex-mies lähti lukuisia kertoja baariin rahattomana ja aina tuli umpikännissä kotiin. Pisti niin tutut kuin vieraat sukupuoleen katsomatta maksamaan juomansa, pummi kun oli.

Lahjakas ukko siis. Ja sinä jätit?

Vierailija
40/40 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä baarissa.

Mies kysyy, voinko tarjota juomaa, mitä haluaisit?

Mies tilaa ja maksaa juomat. Ja siinä sitten jutellaan ja tutustaan toisimme.

Jos menee hyvin, mies kysyy treffien jälkeen, milloin voisimme tavata uudelleen.

Sanon hänelle soittele.

Näin minulle on tarjottu ilmainen drinkki.

Toisilla treffeillä mies vei minut.syömään.

Kolmansilla menimme minun pyynnöstä teatteriin, vaadin saada maksaa lippuni itse. Ja niin myös maksoin.

Tapailemaan edelleen, nyt jo intiimimeissä merkeissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan