Miten nainen saa baarissa juoman ilmaiseksi
https://www.iltalehti.fi/iltvviihde/a/d855fc46-a735-4803-858b-5e74b862b…
Tässäpä taas uutinen. Tuon näköinen nainen saa baarissa drinkin sanomalla kenelle tahansa miehelle: "Osta minulle drinkki".
Kommentit (40)
Kokeilin tuota baarissa kymmenen kertaa. Yksikään nainen ei ostanut minulle drinkkiä.
M26
Nuoruus verottaa pisteitä tässä pelissä.
Olen 44 ja joka kerta saan ilmaiset juomat.
Pitää tehdä vissiin video todisteeksi 😀👌
Se on helppoo mitä nuorempi on.
Vieläköhän kyseisen keino tepsii, kun lasissa on 47 ikää? Veikkaan ei. Ainakaan niin usein.
Veikkaan, että toimii nyt, koska nuori ja kuosissa.
Ikää 30 ja teho vähenee -30%
Ikää 40 ja teho vähenee -50%
Ikää 45 ja teho vähenee -70%
Ikää 50 tehoa jäljellä 10%.
Todistakoon vääräksi jos voi.
Jotkut haluaa tarjota.
Käsittämätön juttu. Miehet voi selittää mistä on kyse.
Onko ideana leveillä rahoillaan vai mikä?
Siinä sit juteltiin niiden kanssa ja toivotettiin hauskaa iltaa.
Minä lankesin ymmärtämättömyyttäni ja kokemattomuuttani ostamaan drinkin tuntemattomalle naiselle silloin kun olin juuri täyttänyt 18 ja pääsin ensimmäistä kertaa baareihin. Siitä on nyt yli 30 vuotta. Kyseinen nainen kiikutti sen suoraan pöydässä istuvalle poikaystävälleen. Opin kerrasta, ettei kannata koskaan, missään nimessä eikä missään tilanteessa ostella drinkkejä tuntemattomille. Tällaiset uutiset ovat mielestäni vastuuttomia, koska ne pyrkivät oikeuttamaan ja jopa romantisoimaan suoranaisen huijauksen.
No en minä kyllä ostas ihan sama mikä pummi tulee pyytämään. Miksi ostasin, oma nainen kotona.
Ei toimi Suomessa. Parikymppisenä ujona miehenä saatoin ostaa naiselle drinkin kun nainen pyysi. Yleensä drinkin saatuaan nainen karkasi "vessaan". Nopeasti opin olemaan tarjoamatta kun nainen tuli kerjäämään drinkkiä.
Kuinkahan moni niistä 99 juoman tarjonneesta ajatteli, että tilanteessa on jotakin vastavuoroista? Ja miten paljon tämä ajattelu korreloi juopumuksen kanssa. :)
Miksi emme tällaista juttua jostain Seijasta, 58, .miksi ne naiset on aina vastasyntyneitä.
Nuorena helppo nostaa nokka ylös kun kaikki on nuorena upeimmillaan.
Se ei ole siis silleen erikoista. Jos tiedätte mitä tarkoitan.
Miehet älkää hyvän tähden ostako yhdellekään naiselle drinkkiä ennen kuin ovat antaneet pillua!
On aika röhkeää tulla suoraan luokse ja kysyä "voisitko ostaa mulle drinkin". Kerran nainen kysyi voisinko tarjota shotit heidän polttariporukalle noin 10 naiselle pöydässä! Mies tarjoaa jos itse haluaa mutta kerjääminen on noloa!
M36
Flirttaa kokemattomalle kilttikselle.
On näitä kerjääviä kusipääakkoja nähty, viimesimmälle sanoin et mene töihin tai ala töihin nyt 😂
Vierailija kirjoitti:
Jotkut haluaa tarjota.
Käsittämätön juttu. Miehet voi selittää mistä on kyse.
Onko ideana leveillä rahoillaan vai mikä?
Siinä sit juteltiin niiden kanssa ja toivotettiin hauskaa iltaa.
Moni mies maksaa juoman jo sen toivossa, että nätti nainen istuu hänen seurassaan drinkin ajan, juttelee ja huomioi miestä. Ja tähän kyllä melkein ajattelenkin naisen olemaan velvoitettu, vaan en sitten mihinkään muuhun. Poikaystävälleen juoman kiikuttava on hyväksikäyttäjä ikävimmästä päästä.
M40
Drinkit tarjotaan vasta kun pussit tyhjänä. Tosin olkaa tarkkana, käyttäkää kortsua, ollasilla varmasti sukupuolitauteja.
Olin vuosia sitten Tampeella London nimisessä baarissa. Tuntematon nainen, ihan näyttävän näköinen, tuli luokseni, kun join olutta, ja sanoi minulle, että hänellä on kavereidensa kanssa kisa, et kuinka paljon miehet huomioivat häntä. Sanoin tuolle naiselle, että minua ei kiinnosta hänen huomionhakuisuutensa, ja että voi painua helv ettiin. Jäi järkyttyneen näköisenä tuijottamaan minua pitkään, ja poistui sitten kavereidensa luokse.
Soivan näköinen peli. Tarjoaisin kyllä.