Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisten muotimerkkien ahdinko

Vierailija
08.08.2023 |

Nyt taas yksi suomalainen muotimerkki anelee ostamaan tuotteitaanSave Halo, just oli samassa jamassa Myssyfarmi ja Kaiko. Somejulkkikset kilvan jakavat postauksia, että ostakaa nyt ihanalta, eettiseltä pieneltä kotimaiselta merkiltä jotain ja seuraava postaus on sitten pikamuotifirman kaupallinen yhteistyö. Anna mun kaikki kestää. Meidän tavallisten talliaistenko pitäisi ostaa noita silkkikimonoita 700eurolla.Jos kaikki nuo somessa ostamaan kehottajat itse olisivat vuosien aikana kantaneet euronsa vastuullisten, kotimaisten muotimerkkien kassaan, eivät ne firmat olisi konkurssissa.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myssyfarmin pipot on aika muhkeita. Suosittelen.

Vierailija
22/22 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marimekon vaatteet megarumia . Kamalaa kamaa. En tiedä mitä on sattunut mutta kaikki väärin. 

Olin myös tuomassa Marimekkoa tähän keskusteluun. En ole ikiaikoihin käynyt liikkeessä, mutta nyt kävin. Mitä hittoa on ainoa ajatus. Siis satoja euroja saa pulittaa vaatteista, jotka ovat vähintäänkin erikoisen värisiä ja mallisia.Tykkään kyllä unikosta joissain jutuissa, mutta en todellakaan ala maksella niitä hintoja.

Ärsyttää sekin, että äitini oli ostanut lapsilleni unikkosukat ja ne nukkaantuivat heti. Muistan itse saaneeni unikkosukat lapsena ja ne kestivät vaikka kuinka monta vuotta. Mitä tapahtui ja miten tuolla laadulla voi olla noin syntisen kalliit hinnat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla