Lasten isä sitten ilmoitti muuttavansa tuosta vaan reilu 100km päähän..
Lapset voi kuulemma sitten kyläillä joskus viikonloppuisin. On se helppoa olla mies.
Hyvästi kaikki oma elämä minulle, tähän asti hoidettu lapset kuitenkin aikalailla vuoroviikoin.
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa perässä.
Näin sanottaisiin miehelle jonka ex-vaimo muuttaa lapsineen. Ja jos mies ei suorita niin häntä haukuttaisiin koska hylkää lapset.
Yhden aikuisen on helpompi muuttaa kuin lapsiperheen, jossa lapsien elämässä muuttuu ihan kaikki. Kavereistakin pitää luopua eikä missään taata, että he saavat uusia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta erottuu hyvin lapsettomien miesten kommentit. Ei mitään hajua työmäärästä, joka lapsista tulee.
Naiset nyt kokee sen suurena työmääränä kun joutuu miettimään ja sitä alettiin kutsumaan metatyöksi. Kaikkea muuta voi kyllä ajatella ilman ongelmia mutta jos ajattelee perhettä se miettiminen muuttuu todella rankaksi
Miehet eivät vissiin pysty siihen ajattelemiseen ollenkaan, kun eivät ota niitä metatöitä vastuulleen.
Ne on hommia jotka hoidetaan siinä ohessa, miehille ei ole tarpeen korostaa omaa erinomaisuuttaan selittämällä kuinka ne tekee "metatöitä"
Laiska töitään luettelee.
Mitäpä sinä tekisit, kun koulusta otetaan yhteyttä, että yksi lapsista on ruvennut lintsaamaan, toinen häiriköimään tunneilla ja kolmatta on ruvettu kiusaamaan? Lapset oireilevat muuttunutta tilannetta kukin tavallaan ja on ihan hullua kuvitella, että kaikki jatkuisi kuten ennenkin.
Liittyi metatöihin miten?
Siinä saa tehdä sitä ajatustyötä, mitä sinä väität metatyöksi.
Aivan, se kuuluu tuohon homman suorittamiseen. Luuletko että mies jää odottamaan ohjeita naiselta että saa vietyä auton huoltoon?
Oi, pitääkin tankata, metatöihin 15min kun mietin tekisikö sen lähtiessä aamulla vai hoitaisko jo tänään pois.
Ok, sinä vertaat lasten isojen psyykkisten ongelmien ratkaisemista auton tankkaukseen. Mikäpä siinä.
Kiva kuulla että vain nuo lasten psyykkisten ongelmien ratkaisu on metatöitä. Saatko viestin vietyä kaikille naisille?
Voi luoja, että sinä olet tyhmä ja nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se estää jatkamasta vuoroviikoin? Lastenvalvojan juttusille vaan, ei tuollainen matka ole mikään este jatkaa järjestelyä.
Ainoa mitä joudutte sopimaan on kumpi hakee? Hoitavalle tuodaan vai hoitoon haetaan
Entäs sitten, jos lapset ovat jo koulussa / kun aloittavat koulun? Miten he sieltä 100 km päästä kouluun pääsevät päivittäin?
Lapset muuttavat toki isänsä luo ja käyvät koulunsa siellä. Vai aikooko isä muuttaa jonnekin Lapin erämaahan, jossa ei ole kouluja mailla halmeilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluinta tässä on, että etävanhempi voi noin vain sanoa itsensä irti velvollisuuksista.
Äidin on vaan jaksettava huolehtia yksin koulut, arki yms.
Yhdessä lapset tehty ja haluttu, nyt uuden vaimonsa kanssa haluavat asettua muualle.Tämä siis ap
Mun mies teki ihan saman.
Muutti noin 130 km päähän uuden naisen luo ja sinne jäi. Jätti minut vielä tuon naisen takia. Ja käytännössä siis minä jäin kantamaan vastuun arjesta, lasten koulut kotimme lähellä. Miestä ei kiinnosta edes nähdä lapsia muuta kuin kerran vuodessa.
Miehet tekevät noin lähinnä silloin kun tajuavat ettei lapsi ole oma.
Tiedätkö kuinka paljon lapsista on käenpoikasia? Saatat yllättyä.
1-3%.
Ohis
Oikea luku on n. 70%
Tuolle luvulle voisit seuraavaksi kaivaa asiallisen lähteen. Muuten se on pelkkää incelin huutelua puskista.
Tiedätkös, aina kun mä luen kuinka "suurin osa miehistä" tai "kaikki miehet" tai mitä tahansa muuta paskaa te yleistätte miehiin liittyen ja mä pyydän lähteen niin vastaus, jos sellaista tulee, on "se on yleistä tietoa"
Tuokin on yleistä tietoa, se saa riittää teille.
Ei ole. Se on valhe.
Se on yleistä tietoa.
Kun väittää tietoisesti oikeaksi jotakin sellaista minkä itsekin tietää, ettei se ole totta, kyse on pelkästä valehtelusta. Tämä ei ole ensimmäinen ketju, missä tuosta luvusta on sinulle huomautettu. Mikä, siis valehtelemisestä kiinni jääminen, kyseenalaista tietysti kaikki muutkin kirjoituksesi.
En tietenkään valehtele tietoisesti, nuo luvut ovat totta suomessa.
Eivät tietenkään ole, eikä sinulla edelleenkään ole antaa yhtään asiallista lähdettä edes aiheesta.
Palaan lähteineni kun alan saamaan naisilta lähteitä omiin väitteisiinne miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta erottuu hyvin lapsettomien miesten kommentit. Ei mitään hajua työmäärästä, joka lapsista tulee.
Naiset nyt kokee sen suurena työmääränä kun joutuu miettimään ja sitä alettiin kutsumaan metatyöksi. Kaikkea muuta voi kyllä ajatella ilman ongelmia mutta jos ajattelee perhettä se miettiminen muuttuu todella rankaksi
Miehet eivät vissiin pysty siihen ajattelemiseen ollenkaan, kun eivät ota niitä metatöitä vastuulleen.
Ne on hommia jotka hoidetaan siinä ohessa, miehille ei ole tarpeen korostaa omaa erinomaisuuttaan selittämällä kuinka ne tekee "metatöitä"
Mitäpä sinä tekisit, kun koulusta otetaan yhteyttä, että yksi lapsista on ruvennut lintsaamaan, toinen häiriköimään tunneilla ja kolmatta on ruvettu kiusaamaan? Lapset oireilevat muuttunutta tilannetta kukin tavallaan ja on ihan hullua kuvitella, että kaikki jatkuisi kuten ennenkin.
Aivan, se kuuluu tuohon homman suorittamiseen. Luuletko että mies jää odottamaan ohjeita naiselta että saa vietyä auton huoltoon?
Oi, pitääkin tankata, metatöihin 15min kun mietin tekisikö sen lähtiessä aamulla vai hoitaisko jo tänään pois.
Ok, sinä vertaat lasten isojen psyykkisten ongelmien ratkaisemista auton tankkaukseen. Mikäpä siinä.
Kiva kuulla että vain nuo lasten psyykkisten ongelmien ratkaisu on metatöitä. Saatko viestin vietyä kaikille naisille?
Paljonko jouduit tekemään metatöitä kun pohdit vastaustasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä niissä lapsissa on niin raskasta?? Meillä on 7 ja 4 vuotiaat, lapset toimivat jo kotona melko itsenäisesti, käyvät vessassa jne vaihtavat vaatteet. Voitteko kertoa?
Eikö teillä ole mitään kodin ulkopuolella olevaa lapsiin liittyvää? Oikomishoitoa, harrastuksia, pikkukoululaisen kesähoidon järjestämistä, puheterapiaa, koulukiusaamista?
Harrastus on kerran viikossa, sinne kuljetetaan tietysti. kesällä olin itse lomalla lasten kanssa. Ei ole mitään terapioita tai muita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluinta tässä on, että etävanhempi voi noin vain sanoa itsensä irti velvollisuuksista.
Yhdessä lapset tehty ja haluttu, nyt uuden vaimonsa kanssa haluavat asettua muualle.Tämä siis ap
Muutti noin 130 km päähän uuden naisen luo ja sinne jäi. Jätti minut vielä tuon naisen takia. Ja käytännössä siis minä jäin kantamaan vastuun arjesta, lasten koulut kotimme lähellä. Miestä ei kiinnosta edes nähdä lapsia muuta kuin kerran vuodessa.
1-3%.
Ohis
Oikea luku on n. 70%
Tuolle luvulle voisit seuraavaksi kaivaa asiallisen lähteen. Muuten se on pelkkää incelin huutelua puskista.
Tiedätkös, aina kun mä luen kuinka "suurin osa miehistä" tai "kaikki miehet" tai mitä tahansa muuta paskaa te yleistätte miehiin liittyen ja mä pyydän lähteen niin vastaus, jos sellaista tulee, on "se on yleistä tietoa"
Ei ole. Se on valhe.
Se on yleistä tietoa.
Kun väittää tietoisesti oikeaksi jotakin sellaista minkä itsekin tietää, ettei se ole totta, kyse on pelkästä valehtelusta. Tämä ei ole ensimmäinen ketju, missä tuosta luvusta on sinulle huomautettu. Mikä, siis valehtelemisestä kiinni jääminen, kyseenalaista tietysti kaikki muutkin kirjoituksesi.
Eivät tietenkään ole, eikä sinulla edelleenkään ole antaa yhtään asiallista lähdettä edes aiheesta.
Palaan lähteineni kun alan saamaan naisilta lähteitä omiin väitteisiinne miehistä.
Palaat KUN alat saamaan lähteitä, minä olen juuri antanut sinulle kaksikin lähdettä. Nyt on poikaseni sinun vuorosi. Tai teemme johtopäätöksen, ettei mikään kirjoittamasi pidä paikkaansa. Minkä toki tietysti jo tiedämmekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa perässä.
Näin sanottaisiin miehelle jonka ex-vaimo muuttaa lapsineen. Ja jos mies ei suorita niin häntä haukuttaisiin koska hylkää lapset.
Yhden aikuisen on helpompi muuttaa kuin lapsiperheen, jossa lapsien elämässä muuttuu ihan kaikki. Kavereistakin pitää luopua eikä missään taata, että he saavat uusia.
eli naisilla ei ole lupaa muuttaa lasten kanssa? syistä jotka itse luottelit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-3%.
Ohis
Oikea luku on n. 70%
Ei ole. Se on valhe.
Se on yleistä tietoa.
Palaat KUN alat saamaan lähteitä, minä olen juuri antanut sinulle kaksikin lähdettä. Nyt on poikaseni sinun vuorosi. Tai teemme johtopäätöksen, ettei mikään kirjoittamasi pidä paikkaansa. Minkä toki tietysti jo tiedämmekin.
Olet antanut lähteitä joiden arvo on nolla (0).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä niissä lapsissa on niin raskasta?? Meillä on 7 ja 4 vuotiaat, lapset toimivat jo kotona melko itsenäisesti, käyvät vessassa jne vaihtavat vaatteet. Voitteko kertoa?
Eikö teillä ole mitään kodin ulkopuolella olevaa lapsiin liittyvää? Oikomishoitoa, harrastuksia, pikkukoululaisen kesähoidon järjestämistä, puheterapiaa, koulukiusaamista?
Harrastus on kerran viikossa, sinne kuljetetaan tietysti. kesällä olin itse lomalla lasten kanssa. Ei ole mitään terapioita tai muita?
Vielä niitä ehtii tulla, teillä on niin pienet lapset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-3%.
Ohis
Oikea luku on n. 70%
Eli kirjoittaessasi jo tiesit valehtelevasi ja samaa soopaa olet kirjoittanut aiemminkin jo ainakin sataan putkeen.
Tosin kahdessa sekunnissa löytyi oikea luku ihan lähteen kanssa. Noin joka 50. lapsen isä ei ole se, joka siksi on merkitty. Prosenteissa 1 - 2%
Toisten maiden seurustelukulttuuria ei voi millään verrata suomalaiseen kulttuuriin. Näin aina todetaan kun halutaan kertoa että naiset täällä ovat aivan jotain muuta kuin vaikkapa keski-euroopassa.
Sama pätee tuohon. Ikivanha tutkimus joka pätee Belgialaisiin. Miksi suomalaiset naiset eivät ole yhtä uskollisia kuin nuo?
Ikivanha tutkimus, mikä oli tehty 2016? Tutkimuksessa muuten huomattiin, että tuo prosentti ei juurikaan vaihtele eri maissa tai maanosissa. Verrokkimaita oli useampia.
Veikkaat että Suomessa tämä isyyshuijaus olisi 35 x yleisempää kuin Belgiassa tai missään muussa maailman maassa. Perustelepa tämä väite nyt ihan lähteiden kanssa, kun minäkin sinulle osaan näitä lähteitä kaivaa.
Isompi kansainvälinen tutkimus aiheesta, tämä päätyy 3 % keskiarvoon.
En veikkaa, tiedän.
Yleistä tietoa, kuten kaikki miehiin liittyvä tällä palstalla.
Olet kyllä jopa incel-trolliksi tosi surkea tapaus, kun tällaiset vanhat täditkin saa sinut vedettyä kölin alta vaivatta ja nokitettua tiedoilla ja oikeilla lähteillä.
Teet narttu paljon oletuksia. En odota vähempää kaltaiseltasi mälliränniltä
Kun jää alakynteen ja ei keksi mitään asiallista sanottavaa, silloin teillä pikkuisilla trollipeikoilla alkaa aina henkilöön käyminen. Inceliksi ja trollipeikoksi olet osoittautunut jo satoja ketjuja sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se estää jatkamasta vuoroviikoin? Lastenvalvojan juttusille vaan, ei tuollainen matka ole mikään este jatkaa järjestelyä.
Ainoa mitä joudutte sopimaan on kumpi hakee? Hoitavalle tuodaan vai hoitoon haetaan
Entäs sitten, jos lapset ovat jo koulussa / kun aloittavat koulun? Miten he sieltä 100 km päästä kouluun pääsevät päivittäin?
Lapset muuttavat toki isänsä luo ja käyvät koulunsa siellä. Vai aikooko isä muuttaa jonnekin Lapin erämaahan, jossa ei ole kouluja mailla halmeilla?
Mitä mieltä miehen uusi rakas on, kun miehen mukana muuttaa kolme lasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa perässä.
eli naisilla ei ole lupaa muuttaa lasten kanssa? syistä jotka itse luottelit.
Lastenvalvojan luona pitää ensin sopia käytännön asioista, jos niistä ei aikuiset pääse yhdessä sopuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään, tuota ei tarvinnut miettiä. Mutta sinä voisit miettiä omia kirjoituksiasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-3%.
Ohis
Oikea luku on n. 70%
Kiitos muuten tästä viestistä. Tulen käyttämään sitä jatkossa about kaikissa ketjuissa joissa puhutte "miehistä"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään, tuota ei tarvinnut miettiä. Mutta sinä voisit miettiä omia kirjoituksiasi.
Oho, nainen joka ei tehnyt metatöitä?
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui mikä muumio minä oon. Parisuhdetta reilut 29v takana🤔
Pah, 29 v. on vähän. Itse olin mieheni kanssa yhdessä 45 v. kunnes kuolema erotti. Pyri siihen.
Yep ja minun vanhemmilla tuli 50 vuotta täyteen kesäkuussa. Juhlat oli ja kaikki niin hienosti. Tai miten se nyt meni molemmat vihaavat toisiaan ja äiti toivoo, että isä kuolisi pian, on toivonut jo vuosia. Mitään muuta ei ole viimeiseen 40 vuoteen tehty, kuin tapeltu joka asiasta kuin elukat. Mutta yhdessä pysytään koska? Erota ei voi siksi, että, jos, vaikka kun.
Itse olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta, joista 18 naimisissa. Ero tulee vuoden päästä, koska meno ei ole muuttunut pyynnöistä huolimatta. Samaa virhettä en tee kuin typerät vanhempani, katkeruus kun ei kaunista ketään eikä tuota ympäristöönsä iloa. Se on turha kehua auton hinnalla, jos se on maanantai versio ja vit***a joka kerta kun pitäisi käynnistää.
Omien lasteni isä oli eron jälkeen lähivanhempi. Hän ilmoitti sitten , että lapset muuttaa luokseni ja hän 400 km päähän.
Olin vain tyytyväinen. Tuosta aikaa viisi vuotta enkä ole ollut missään tekemisissä sen jälkeen exän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Tupuliini kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui mikä muumio minä oon. Parisuhdetta reilut 29v takana🤔
Pah, 29 v. on vähän. Itse olin mieheni kanssa yhdessä 45 v. kunnes kuolema erotti. Pyri siihen.
Yep ja minun vanhemmilla tuli 50 vuotta täyteen kesäkuussa. Juhlat oli ja kaikki niin hienosti. Tai miten se nyt meni molemmat vihaavat toisiaan ja äiti toivoo, että isä kuolisi pian, on toivonut jo vuosia. Mitään muuta ei ole viimeiseen 40 vuoteen tehty, kuin tapeltu joka asiasta kuin elukat. Mutta yhdessä pysytään koska? Erota ei voi siksi, että, jos, vaikka kun.
Itse olen ollut mieheni kanssa 20 vuotta, joista 18 naimisissa. Ero tulee vuoden päästä, koska meno ei ole muuttunut pyynnöistä huolimatta. Samaa virhettä en tee kuin typerät vanhempani, katkeruus kun ei kaunista ketään eikä tuota ympäristöönsä iloa. Se on turha kehua auton hinnalla, jos se on maanantai versio ja vit***a joka kerta kun pitäisi käynnistää.
Miksi se tulee vuoden päästä? Oletko muuttunut kun mies vaatii niin?
Olet kyllä jopa incel-trolliksi tosi surkea tapaus, kun tällaiset vanhat täditkin saa sinut vedettyä kölin alta vaivatta ja nokitettua tiedoilla ja oikeilla lähteillä.