Lasten isä sitten ilmoitti muuttavansa tuosta vaan reilu 100km päähän..
Lapset voi kuulemma sitten kyläillä joskus viikonloppuisin. On se helppoa olla mies.
Hyvästi kaikki oma elämä minulle, tähän asti hoidettu lapset kuitenkin aikalailla vuoroviikoin.
Kommentit (454)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluinta tässä on, että etävanhempi voi noin vain sanoa itsensä irti velvollisuuksista.
Äidin on vaan jaksettava huolehtia yksin koulut, arki yms.
Yhdessä lapset tehty ja haluttu, nyt uuden vaimonsa kanssa haluavat asettua muualle.Tämä siis ap
Mun mies teki ihan saman.
Muutti noin 130 km päähän uuden naisen luo ja sinne jäi. Jätti minut vielä tuon naisen takia. Ja käytännössä siis minä jäin kantamaan vastuun arjesta, lasten koulut kotimme lähellä. Miestä ei kiinnosta edes nähdä lapsia muuta kuin kerran vuodessa.
Miehet tekevät noin lähinnä silloin kun tajuavat ettei lapsi ole oma.
Tiedätkö kuinka paljon lapsista on käenpoikasia? Saatat yllättyä.
1-3%.
Ohis
Oikea luku on n. 70%
Tuolle luvulle voisit seuraavaksi kaivaa asiallisen lähteen. Muuten se on pelkkää incelin huutelua puskista.
Tiedätkös, aina kun mä luen kuinka "suurin osa miehistä" tai "kaikki miehet" tai mitä tahansa muuta paskaa te yleistätte miehiin liittyen ja mä pyydän lähteen niin vastaus, jos sellaista tulee, on "se on yleistä tietoa"
Tuokin on yleistä tietoa, se saa riittää teille.
Eli kirjoittaessasi jo tiesit valehtelevasi ja samaa soopaa olet kirjoittanut aiemminkin jo ainakin sataan putkeen.
Tosin kahdessa sekunnissa löytyi oikea luku ihan lähteen kanssa. Noin joka 50. lapsen isä ei ole se, joka siksi on merkitty. Prosenteissa 1 - 2%
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hulluinta tässä on, että etävanhempi voi noin vain sanoa itsensä irti velvollisuuksista.
Yhdessä lapset tehty ja haluttu, nyt uuden vaimonsa kanssa haluavat asettua muualle.Tämä siis ap
Muutti noin 130 km päähän uuden naisen luo ja sinne jäi. Jätti minut vielä tuon naisen takia. Ja käytännössä siis minä jäin kantamaan vastuun arjesta, lasten koulut kotimme lähellä. Miestä ei kiinnosta edes nähdä lapsia muuta kuin kerran vuodessa.
1-3%.
Ohis
Oikea luku on n. 70%
Tuolle luvulle voisit seuraavaksi kaivaa asiallisen lähteen. Muuten se on pelkkää incelin huutelua puskista.
Tiedätkös, aina kun mä luen kuinka "suurin osa miehistä" tai "kaikki miehet" tai mitä tahansa muuta paskaa te yleistätte miehiin liittyen ja mä pyydän lähteen niin vastaus, jos sellaista tulee, on "se on yleistä tietoa"
Ei ole. Se on valhe.
Se on yleistä tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-3%.
Ohis
Oikea luku on n. 70%
Eli kirjoittaessasi jo tiesit valehtelevasi ja samaa soopaa olet kirjoittanut aiemminkin jo ainakin sataan putkeen.
Tosin kahdessa sekunnissa löytyi oikea luku ihan lähteen kanssa. Noin joka 50. lapsen isä ei ole se, joka siksi on merkitty. Prosenteissa 1 - 2%
Toisten maiden seurustelukulttuuria ei voi millään verrata suomalaiseen kulttuuriin. Näin aina todetaan kun halutaan kertoa että naiset täällä ovat aivan jotain muuta kuin vaikkapa keski-euroopassa.
Sama pätee tuohon. Ikivanha tutkimus joka pätee Belgialaisiin. Miksi suomalaiset naiset eivät ole yhtä uskollisia kuin nuo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-3%.
Ohis
Oikea luku on n. 70%
Ei ole. Se on valhe.
Se on yleistä tietoa.
Kun väittää tietoisesti oikeaksi jotakin sellaista minkä itsekin tietää, ettei se ole totta, kyse on pelkästä valehtelusta. Tämä ei ole ensimmäinen ketju, missä tuosta luvusta on sinulle huomautettu. Mikä, siis valehtelemisestä kiinni jääminen, kyseenalaista tietysti kaikki muutkin kirjoituksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah. Minä tiedän tapauksen missä lähivanhempi (äiti) muutti 600km päähän etävanhemmasta (isä). Oli tosi reilu veto viedä pienet lapset toiselle puolelle Suomea. Kyllä ne naisetkin osaa.
Heh :D ettet vaan puhuisi minusta, tai sit näitä "tapauksia" riittää. Muutin 1- ja 3-vuotiaiden lasten kanssa Oulusta Helsinkiin. Ja olikin mun elämäni paras päätös. Typerää tosin oli alun alkaenkaan suostua olemaan sen miehen kanssa yhdessä, mutta kaikki tekee virheitä. Odotin monta vuotta, että hän muuttuisi. Ei minkäänlaista kykyä kantaa vastuuta. Halusin usean vuoden ajan muuttaa etelä-suomeen jo silloin kun oltiin yhdessä. En ollut Oulusta kotoisin enkä koskaan viihtynyt siellä tai tuntenut kodikseni. Erottuamme toteutin haaveeni.
Naisen tekemänä voimaannuttavaa, miehen tekemänä rikos
Vierailija kirjoitti:
Haluat joka toisen viikon vapaaksi? Törkeä.
Kuuluu vuoroviikkosysteemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on merkitty papereissa lähivanhemmaksi?
Aivan. Luuletko että lähivanhemmilla on määräysvalta etävanhemman asioihin?
Onko ap jossain antanut ymmärtää luulevansa että hänellä on määräysvalta eksän asioihin?
Ulísee aloituksessa siihen malliin... mikä muu voisi olla syynä ketjun perustamiselle? Pelkkä miesvihako?
Vaikka avautuminen ja vertaistuki. Varmasti sattuu sekä äitiin että lapsiin kun isä käytännössä hylkää lapsensa. Ei se tarkoita että ap haluaa määrätä ketään. Oletko jollain tapaa kehitysvammainen? Kysyn vilpittömästi.
Älä valehtele. Kukaan ei kysy vilpittömästi keskustelupalstalla, onko toinen kehitysvammainen. Siinä on aina taustalla tarve haukkua ja mollata toista. Eikä sellainen kuulu aikuisten toimintaan.
t. eri
Jos haluaisin haukkua, käyttäisin aivan toisia termejä kuin kehitysvammainen. Onko kehitysvammaisuudessa mielestäsi jotain pahaa tai hävettävää?
Lopeta. Nyt on aiheena isän muutto, ei kehitysvammaisuus. Pysy aiheessa äläkä mene henkilötasolle. Ja lopeta valehtelu. Tänne asti näkyy, että korvasi heiluvat.
Lopeta tuo kitinä. Vastasin ihmiselle joka puhui m i e s vi hasta. Haluan tietää onko hän kehitysvammainen, jotta tiedän miten suhtautua kommentteihin. Asia ei kuulu sinulle millään tapaa joten tuki turpasi ja keskity olennaiseen.
Ymmärrän, että sinu jännittää kouluun meneminen, mutta ei sitä täällä tarvitse silti kiukutella. Ihan aiheesta sinulle sanottiin ja nyt sinä vastasit siihen tuollaisella itkupotkuraivarilla. Voi sinua pientä <3
Et vieläkään pysty keskittymään ketjuun vaan yrität esittää ettet osaa vastata kysymykseen.
Et ole kysynyt tuolta mitään, se oli ohis.
Ja muutenkin, kenelläkään ei ole velvollisuutta kertoa ettei ole kehitysvammainen, varsinkaan sun kaltaiselle kehitysvammaiselle.
Menkää jankkaa tätä riitaanne toiseen ketjuun.
Nyt puhutaan siitä, että lasten isä muuttaa 100 km päähän lapsistaan.
Ei mulla ole riitaa tuon sekopään kanssa. Minä kysyin mi e s vi ha ja nkkaajalta onko hän kehitysvammainen, ja joku mamma hermostui täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-3%.
Ohis
Oikea luku on n. 70%
Ei ole. Se on valhe.
Se on yleistä tietoa.
Kun väittää tietoisesti oikeaksi jotakin sellaista minkä itsekin tietää, ettei se ole totta, kyse on pelkästä valehtelusta. Tämä ei ole ensimmäinen ketju, missä tuosta luvusta on sinulle huomautettu. Mikä, siis valehtelemisestä kiinni jääminen, kyseenalaista tietysti kaikki muutkin kirjoituksesi.
En tietenkään valehtele tietoisesti, nuo luvut ovat totta suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-3%.
Ohis
Oikea luku on n. 70%
Toisten maiden seurustelukulttuuria ei voi millään verrata suomalaiseen kulttuuriin. Näin aina todetaan kun halutaan kertoa että naiset täällä ovat aivan jotain muuta kuin vaikkapa keski-euroopassa.
Sama pätee tuohon. Ikivanha tutkimus joka pätee Belgialaisiin. Miksi suomalaiset naiset eivät ole yhtä uskollisia kuin nuo?
Ikivanha tutkimus, mikä oli tehty 2016? Tutkimuksessa muuten huomattiin, että tuo prosentti ei juurikaan vaihtele eri maissa tai maanosissa. Verrokkimaita oli useampia.
Veikkaat että Suomessa tämä isyyshuijaus olisi 35 x yleisempää kuin Belgiassa tai missään muussa maailman maassa. Perustelepa tämä väite nyt ihan lähteiden kanssa, kun minäkin sinulle osaan näitä lähteitä kaivaa.
Isompi kansainvälinen tutkimus aiheesta, tämä päätyy 3 % keskiarvoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on merkitty papereissa lähivanhemmaksi?
Aivan. Luuletko että lähivanhemmilla on määräysvalta etävanhemman asioihin?
Onko ap jossain antanut ymmärtää luulevansa että hänellä on määräysvalta eksän asioihin?
Ulísee aloituksessa siihen malliin... mikä muu voisi olla syynä ketjun perustamiselle? Pelkkä miesvihako?
Vaikka avautuminen ja vertaistuki. Varmasti sattuu sekä äitiin että lapsiin kun isä käytännössä hylkää lapsensa. Ei se tarkoita että ap haluaa määrätä ketään. Oletko jollain tapaa kehitysvammainen? Kysyn vilpittömästi.
Älä valehtele. Kukaan ei kysy vilpittömästi keskustelupalstalla, onko toinen kehitysvammainen. Siinä on aina taustalla tarve haukkua ja mollata toista. Eikä sellainen kuulu aikuisten toimintaan.
t. eri
Jos haluaisin haukkua, käyttäisin aivan toisia termejä kuin kehitysvammainen. Onko kehitysvammaisuudessa mielestäsi jotain pahaa tai hävettävää?
Lopeta. Nyt on aiheena isän muutto, ei kehitysvammaisuus. Pysy aiheessa äläkä mene henkilötasolle. Ja lopeta valehtelu. Tänne asti näkyy, että korvasi heiluvat.
Lopeta tuo kitinä. Vastasin ihmiselle joka puhui m i e s vi hasta. Haluan tietää onko hän kehitysvammainen, jotta tiedän miten suhtautua kommentteihin. Asia ei kuulu sinulle millään tapaa joten tuki turpasi ja keskity olennaiseen.
Ymmärrän, että sinu jännittää kouluun meneminen, mutta ei sitä täällä tarvitse silti kiukutella. Ihan aiheesta sinulle sanottiin ja nyt sinä vastasit siihen tuollaisella itkupotkuraivarilla. Voi sinua pientä <3
Et vieläkään pysty keskittymään ketjuun vaan yrität esittää ettet osaa vastata kysymykseen.
Et ole kysynyt tuolta mitään, se oli ohis.
Ja muutenkin, kenelläkään ei ole velvollisuutta kertoa ettei ole kehitysvammainen, varsinkaan sun kaltaiselle kehitysvammaiselle.
Menkää jankkaa tätä riitaanne toiseen ketjuun.
Nyt puhutaan siitä, että lasten isä muuttaa 100 km päähän lapsistaan.
Ei mulla ole riitaa tuon sekopään kanssa. Minä kysyin mi e s vi ha ja nkkaajalta onko hän kehitysvammainen, ja joku mamma hermostui täysin.
Ennen "ja" sanaa ei tule pilkkua.
Vierailija kirjoitti:
Miten se estää jatkamasta vuoroviikoin? Lastenvalvojan juttusille vaan, ei tuollainen matka ole mikään este jatkaa järjestelyä.
Ainoa mitä joudutte sopimaan on kumpi hakee? Hoitavalle tuodaan vai hoitoon haetaan
Aika pitkä koulumatka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-3%.
Ohis
Oikea luku on n. 70%
Ei ole. Se on valhe.
Se on yleistä tietoa.
En tietenkään valehtele tietoisesti, nuo luvut ovat totta suomessa.
Eivät tietenkään ole, eikä sinulla edelleenkään ole antaa yhtään asiallista lähdettä edes aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Miten se estää jatkamasta vuoroviikoin? Lastenvalvojan juttusille vaan, ei tuollainen matka ole mikään este jatkaa järjestelyä.
Ainoa mitä joudutte sopimaan on kumpi hakee? Hoitavalle tuodaan vai hoitoon haetaan
Et oikeasti voi olla noin tyhmä?!
Siis mikä niissä lapsissa on niin raskasta?? Meillä on 7 ja 4 vuotiaat, lapset toimivat jo kotona melko itsenäisesti, käyvät vessassa jne vaihtavat vaatteet. Voitteko kertoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-3%.
Ohis
Oikea luku on n. 70%
Ikivanha tutkimus, mikä oli tehty 2016? Tutkimuksessa muuten huomattiin, että tuo prosentti ei juurikaan vaihtele eri maissa tai maanosissa. Verrokkimaita oli useampia.
Veikkaat että Suomessa tämä isyyshuijaus olisi 35 x yleisempää kuin Belgiassa tai missään muussa maailman maassa. Perustelepa tämä väite nyt ihan lähteiden kanssa, kun minäkin sinulle osaan näitä lähteitä kaivaa.
Isompi kansainvälinen tutkimus aiheesta, tämä päätyy 3 % keskiarvoon.
En veikkaa, tiedän.
Yleistä tietoa, kuten kaikki miehiin liittyvä tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Muuttakaa perässä.
Näin sanottaisiin miehelle jonka ex-vaimo muuttaa lapsineen. Ja jos mies ei suorita niin häntä haukuttaisiin koska hylkää lapset.
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä niissä lapsissa on niin raskasta?? Meillä on 7 ja 4 vuotiaat, lapset toimivat jo kotona melko itsenäisesti, käyvät vessassa jne vaihtavat vaatteet. Voitteko kertoa?
Eikö teillä ole mitään kodin ulkopuolella olevaa lapsiin liittyvää? Oikomishoitoa, harrastuksia, pikkukoululaisen kesähoidon järjestämistä, puheterapiaa, koulukiusaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta erottuu hyvin lapsettomien miesten kommentit. Ei mitään hajua työmäärästä, joka lapsista tulee.
Naiset nyt kokee sen suurena työmääränä kun joutuu miettimään ja sitä alettiin kutsumaan metatyöksi. Kaikkea muuta voi kyllä ajatella ilman ongelmia mutta jos ajattelee perhettä se miettiminen muuttuu todella rankaksi
Miehet eivät vissiin pysty siihen ajattelemiseen ollenkaan, kun eivät ota niitä metatöitä vastuulleen.
Ne on hommia jotka hoidetaan siinä ohessa, miehille ei ole tarpeen korostaa omaa erinomaisuuttaan selittämällä kuinka ne tekee "metatöitä"
Laiska töitään luettelee.
Mitäpä sinä tekisit, kun koulusta otetaan yhteyttä, että yksi lapsista on ruvennut lintsaamaan, toinen häiriköimään tunneilla ja kolmatta on ruvettu kiusaamaan? Lapset oireilevat muuttunutta tilannetta kukin tavallaan ja on ihan hullua kuvitella, että kaikki jatkuisi kuten ennenkin.
Liittyi metatöihin miten?
Siinä saa tehdä sitä ajatustyötä, mitä sinä väität metatyöksi.
Aivan, se kuuluu tuohon homman suorittamiseen. Luuletko että mies jää odottamaan ohjeita naiselta että saa vietyä auton huoltoon?
Oi, pitääkin tankata, metatöihin 15min kun mietin tekisikö sen lähtiessä aamulla vai hoitaisko jo tänään pois.
Ok, sinä vertaat lasten isojen psyykkisten ongelmien ratkaisemista auton tankkaukseen. Mikäpä siinä.
Kiva kuulla että vain nuo lasten psyykkisten ongelmien ratkaisu on metatöitä. Saatko viestin vietyä kaikille naisille?
Heh :D ettet vaan puhuisi minusta, tai sit näitä "tapauksia" riittää. Muutin 1- ja 3-vuotiaiden lasten kanssa Oulusta Helsinkiin. Ja olikin mun elämäni paras päätös. Typerää tosin oli alun alkaenkaan suostua olemaan sen miehen kanssa yhdessä, mutta kaikki tekee virheitä. Odotin monta vuotta, että hän muuttuisi. Ei minkäänlaista kykyä kantaa vastuuta. Halusin usean vuoden ajan muuttaa etelä-suomeen jo silloin kun oltiin yhdessä. En ollut Oulusta kotoisin enkä koskaan viihtynyt siellä tai tuntenut kodikseni. Erottuamme toteutin haaveeni.