Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totta vai tarua, mites muilla?

Vierailija
17.12.2006 |

Mies menee baariin ja sieltä kaverille yöksi. Ei ota mitään pesuvehkeitä tai vaihtovaatteita mukaan, ei kuulemma tarvi. Tekeekö muiden miehet näin? Onko se oikeasti menossa kaverin luo yöksi vai onko yhden illan juttu mielessä, kun ei tarvi mitään mukaan? Vai jos olisi yhden illan juttu mielessä, niin ottaisiko mukaan peittelyn vuoksi yökamoja?

Nimim. Ei niin sinisilmäinen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies ainakaan ota yhdeksi yöksi mitään mukaan. Tulee sit aamupäivällä haisevana kotiin ja käy kotona vasta pesulla;)

Vierailija
2/5 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tule kotiin? Outoa. Ei harrasteta kumpikaan moista touhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin ollut öitä poissa kotoa. On ihanaa nukkua aamulla pitkään. Ei tarvitse herätä lasten kanssa. Otan kyllä vaihtovaatteita yms. mukaan.

ap

Vierailija
4/5 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja varsinkin jos juhlista kyse. Aamulla nukutaan pitkään, sitten lähdetään haisevana himaan. Huolestuttavaa minusta olisi jos se raahaisi jotain dödöjä ja vaihtovaatteita. Eli uskon, että kyse todella on juhlista ja kaveriyöstä.

Ja naiset nyt on näissä asioissa ihan eri maata. Minulla on AINA meikkilaukku mukana kaikkialla ja yökylään otan tietysti perusvarustuksen mukaan...

Vierailija
5/5 |
17.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, etten ole niin onnekas, että juuri mulla sattuisi olemaan uskollinen mies. Joskus lähtee mielikuvitus laukkaamaan. En halua olla sinisilmäinen, koska ei kai kukaan tahdo uskoa pahaa omastaan.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän