Italiaan menossa ja siellä ilmeisesti pistokkeissa eri systeemi kuin täällä eli tarvitsisin adapterin mutta Clasulta ei saa tilattua :(
Voikohan luottaa että hotellista saa tai sitten paikan päältä ostettua? Mikseivät voi olla tuossa EU-pistokkeessa muutenkin...
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt tänä kesänä kolme viikkoa eri puolilla Italiaa enkä missään tarvinnut adapteria. Litteä pistoke sopii niihin reikiin, siitä kolmannesta "tapista" ei tarvitse välittää.
Miksi siitä kolmannesta "tapista" ei tarvitse välittää?
Kun se litteä pistoke menee niihin kahteen reikään, joista sähkö tulee. Mutta et ilmeisesti halunnut apua vaan jankkausta, joten annan olla.
Joka marketissa Italiassa myydään niitä. Niihin kolmireikäisiin suomalainen on liian paksu.
Ajatella, jos olisi olemassa joku hakukone, johon voisi syöttää kysymyksen "tarvitaanko Italiassa adapteria". Kukahan keksisi sellaisen? Voisi antaa sille nimeksi vaikka Google!
Vierailija kirjoitti:
Ajatella, jos olisi olemassa joku hakukone, johon voisi syöttää kysymyksen "tarvitaanko Italiassa adapteria". Kukahan keksisi sellaisen? Voisi antaa sille nimeksi vaikka Google!
Sitähän minä en kysynyt että tarvitaanko.... Ja täällä on näköjään muitakin asiasta kyselijöitä kuin minä ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokentältä saa
Hgi-Vantaalta varmasti mutta entä Turusta? Onko siellä mitään kauppoja, ei minusta?
Turkulainen pulassa. Vai onko peräti porilainen (ei se grilliherkku)?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko ottaa vähän selville tietäen matkasta? Olettaisin että olet aikuinen
Mitähän tässä parhaillaan teen? Olettaisin että sinäkin olet aikuinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen viettänyt tänä kesänä kolme viikkoa eri puolilla Italiaa enkä missään tarvinnut adapteria. Litteä pistoke sopii niihin reikiin, siitä kolmannesta "tapista" ei tarvitse välittää.
Siksi, kun sä tunget sen suomalaisen laturin tapit vain niihin kahteen reunimmaiseen reikään. Lossaat, kuin mitään siinä keskellä ei olekaan.
Mäkin oon ollu Italiassa just, hyvin toimii joka paikassa suomalainen laturi.
Vierailija kirjoitti:
Itse ostin aikoinaan lähi-Prismasta mutta tilaile sinä vaan Clasulta.
Eipä löydy Prismankaan valikoimasta. En tajua miksi vastailette tällaisia täysin epärelevantteja............................
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi, kun sä tunget sen suomalaisen laturin tapit vain niihin kahteen reunimmaiseen reikään. Lossaat, kuin mitään siinä keskellä ei olekaan.
Mäkin oon ollu Italiassa just, hyvin toimii joka paikassa suomalainen laturi.
Miksi tuo yksi sanoo että suomalaiset tapit olisivat liian paksuja? Ovatko ne siis vai eivät ole?
Ei kannata ruokkia trollia enää tämän enempää.
Ei mulla ainakaan ollut Italiassa mitään adapteria. Juuri kaksi viikkoa sitten palasin.
Vierailija kirjoitti:
Joka marketissa Italiassa myydään niitä. Niihin kolmireikäisiin suomalainen on liian paksu.
Töpseleistä oli puhe eikä av-mammoista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata ruokkia trollia enää tämän enempää.
Miksi ihmeessä trollaisin tällaisesta aiheesta... Tämä olettamukseksi kertoo kyllä enemmän SINUN palstailutyylistäsi kuin minun
Italiassa tosiaan erilaiset, mutta yleensä huonommistakin hotelleista saa lainaan adapteria. Paremmissa tämä on yleensä huomioitu ja ainakin yksi pistoke toimii täkäläiseen tyyliin.
Vierailija kirjoitti:
Samat töpselit siellä on kuin meilläkin. Et tarvitse mitään adaptereja.
Nimerkillä juuri Italiasta palannut.
Vanhemmissa taloissa voi asian laita olla toinen. Viime vuonna Roomassa huoneistossamme oli vielä sellaiset vanhanmalliset kuin vielä 90-luvulla oli kaikkialla. Adapteri piti käydä ostamassa.
Italiassa ollaan ja pistokkeita on kahdenlaisia, ihan sama kuin Suomessa ja kapea missä on 3 tappia. Meiltä kotoakin löytyy molempia. Ei tarvitse adapteria