Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin virittää miesystävälle ansan

Vierailija
08.08.2023 |

Tiedän miehen meiliosoitteen, jospa lähetän oudosta osoitteesta sille viestin ja esitän olevani kiinnostunut siitä.
Tosin mun pitää kertoa mistä tiedän hänet.
Katson mitä mies vastaa...

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viritäänyt ansaa kerran aiemmin kaverin kanssa ja ansaan menivät molempien miehet.

Vierailija
2/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki mielummin itsellesi ammattiapua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hukkaat energiaasi? Kerää kamasi ja hanki oma elämä. Jätä se sika, olet mt-tapaus itsekin.

Kokemus.

Vierailija
4/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tuota tekee.

Vierailija
5/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei lähde ketään tapaamaan mutta ois hauska tietää mitä se vastaa.

Vierailija
6/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa siinä mulkero naisystävä. No, jospa tajuaa nyt jättää sinut.

Vierailija
7/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraisin vierestä mitä se vastaisi.

En välttämättä tee näin.

Vierailija
8/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selkeästi suhde vankalla pohjalla.

Tsemppiä tulevaan sinkkuuteesi.

Vierailija
9/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on vain ajatus, se ei petä.

Vierailija
10/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät miehen meiliosoitteen!? Millanen salapoliisi sä oikeen oot? Eihän kukaan tiedä miehensä meiliosoitetta!

Vierailija
11/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa terveeltä ja hyvältä tavalta elää elämää. Kannatan tätä.

T. Fiksu ja viisas ihminen

Vierailija
12/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en sitä oikeesti tee!

Vierailija
13/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedät miehen meiliosoitteen!? Millanen salapoliisi sä oikeen oot? Eihän kukaan tiedä miehensä meiliosoitetta!

Hmm, kuinka moni muu tietää? Ap voi jäädä kiinni, jos mies ei ole tätä valtavaa salaisuutta muille paljastanut.

Vierailija
14/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole paljoa suhteella arvoa kun tommosta jotkut tekee. Esim. jos miestä panettaa ja joku kuuma muija tulee hinkkaamaan niin harva varattu mies siinä pystyy vastustamaan. Osa miesten tapaa olla uskollinen on sitä että ei ajaudu semmoiseen tilanteeseen missä voisi jotain sattua. Tämä tapaus nyt aika eri tasoa, mutta nautattaa aina nämä "testit" joilla naiset tuhoavat suhteensa vaikka ilman testiä olisi ollut hyvä suhde.

Vierailija
15/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi outoa, mistä vieras ihminen tietäisi meiliosoitteen.. laittaisin tekstarin prepaidista.

Ap

Vierailija
16/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa munkin "miehelle". Mä jo tiedän että alkuvaiheessa seurustelua joku nainen ehdotti sille että tavattasko kun sovitaan varmaan niin hyvin yhteen, ja se vastas että olisi kiva tavata.

Jäi siitä sitten tyhmyyttään kiinni. Kuten myöhemmin siitä että on kirjautunut johonkin chattiin ja jouduin sitten postituslistalta sen siivoamaan ja nyt kiistää kaiken ja vahinko....

Ja keräilee somessa aina uusia nuoria nättejä naisia kaveriksi... niitäkään ei kuulemma ole itse pyytänyt eikä hyväksynyt, ne alastomatkin sinne itsekseen hakkeroituu.

Vierailija
17/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitapa munkin "miehelle". Mä jo tiedän että alkuvaiheessa seurustelua joku nainen ehdotti sille että tavattasko kun sovitaan varmaan niin hyvin yhteen, ja se vastas että olisi kiva tavata.

Jäi siitä sitten tyhmyyttään kiinni. Kuten myöhemmin siitä että on kirjautunut johonkin chattiin ja jouduin sitten postituslistalta sen siivoamaan ja nyt kiistää kaiken ja vahinko....

Ja keräilee somessa aina uusia nuoria nättejä naisia kaveriksi... niitäkään ei kuulemma ole itse pyytänyt eikä hyväksynyt, ne alastomatkin sinne itsekseen hakkeroituu.

Ja mä exälle muuten joskus laitoin oudosta prepaidista viestin. Tiesin että se haki tv-chateista aina nuorempaa, ja taisin sit katsoakin että sen numero taas ilmoittelee. No ei vissiin just sinä päivänä mutta laitoin vaan että tavattaisko, ja se oli heti että joo ilman muuta..

Tämä nyxäkin tuntuu nyt vähän siltä että voisi helposti mennä tuohon. Se olisi kyllä helkkarin hyvä että pääsisin lopullisesti irti.

Vierailija
18/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa pettää.

Vierailija
19/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole paljoa suhteella arvoa kun tommosta jotkut tekee. Esim. jos miestä panettaa ja joku kuuma muija tulee hinkkaamaan niin harva varattu mies siinä pystyy vastustamaan. Osa miesten tapaa olla uskollinen on sitä että ei ajaudu semmoiseen tilanteeseen missä voisi jotain sattua. Tämä tapaus nyt aika eri tasoa, mutta nautattaa aina nämä "testit" joilla naiset tuhoavat suhteensa vaikka ilman testiä olisi ollut hyvä suhde.

Eihän sillä suhteella ole arvoa sillekään joka ei pysty vastustamaan vieraita hinkkaajia. Ja onko se hyvä suhde, jos toinen on heti uskoton jos tulee tilaisuus? Miksi sellaiselle suhteelle pitäisi kummankaan antaa arvoa? 🤔

Vierailija
20/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miesystävästä alkoi liikkumaan juttuja, että tapailee toistakin naista. Lisäksi puhelin alkoi olemaan laatikossa/äänettömällä/väärinpäin pöydällä.

Tein feikkiprofiilin Faceen ja laitoin kaverikutsun. Vastasi saman tien. Kun kysyin on sinkku vai varattu, kertoi olevansa eronnut. Ja kun ehdotin tapaamista, niin tottakai. Se suhde oli siinä. Varmaan ollut enemmänkin virityksiä mutta eipä ole enää minun päänsärkyni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi