Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin virittää miesystävälle ansan

Vierailija
08.08.2023 |

Tiedän miehen meiliosoitteen, jospa lähetän oudosta osoitteesta sille viestin ja esitän olevani kiinnostunut siitä.
Tosin mun pitää kertoa mistä tiedän hänet.
Katson mitä mies vastaa...

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tein hölmönä näin miehelle, tosin tarkoitukseni ei ollut testata vaan ajattelin että se olisi hauska käytännön pila. Lähetin siis miehelle vitsillä rakkauskirjeen "tuntemattomalta kuumalta naiselta".

Vasta kun mies luki kirjettä, tajusin että täähän ei välttämättä johdakaan mihinkään hauskaan, jos se ei vaikka kerrokaan mulle asiasta. Se ei ollut aiemmin käynyt mielessäkään. Mutta kyllä se kertoi heti kirjeen luettuaan ja saatiin hyvät naurut. Ja olen loppujen lopuksi tosi tyytyväinen että tuon pilan kautta tuli myös vahingossa tehtyä tällainen testi.

Vierailija
22/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävästä alkoi liikkumaan juttuja, että tapailee toistakin naista. Lisäksi puhelin alkoi olemaan laatikossa/äänettömällä/väärinpäin pöydällä.

Tein feikkiprofiilin Faceen ja laitoin kaverikutsun. Vastasi saman tien. Kun kysyin on sinkku vai varattu, kertoi olevansa eronnut. Ja kun ehdotin tapaamista, niin tottakai. Se suhde oli siinä. Varmaan ollut enemmänkin virityksiä mutta eipä ole enää minun päänsärkyni.

Joo ehkä munkin pitäis tosiaan tehdä tää. Joku hemaiseva nuori pimu ja facessa lirkuttelua... ei tarvis enää miettiä tänkään kohdalla kuinka jykevää on rakkaus ja oliko ne vahinkoja ja ja ja vaan alkuvaiheen kun ei ollut sovittu sitotumisesta tarpeeksi ja ja ja....

T. 16/17

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin jo vuonna 1980.

Babooshka

She wanted to test her husband

She knew exactly what to do

A pseudonym

To fool him

She couldn't have made a worst move

She sent him scented letters

And he received them with a strange delight

Just like

His wife

But how she was before the tears

And how she was before the years flew by

And how she was when she was beautiful

She signed the letter

All yours

Babooshka, babooshka, babooshka ja, ja

All yours

She wanted to take it further

So she arranged a place to go

To see

If he

Would fall for her incognito

And when he laid eyes on her

He got the feeling they had met before

Uncanny

How she

Reminds him of his little lady

Capacity to give him all he needs

Just like his wife before she freezed on him

Just like his wife when she was beautiful

He shouted out

I'm all yours

All yours

All yours

Vierailija
24/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah.  Kate Bush.

Loistavaa musaa kunnes alkoi laulamaan pi-desimaaleja...

Vierailija
25/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miesystävästä alkoi liikkumaan juttuja, että tapailee toistakin naista. Lisäksi puhelin alkoi olemaan laatikossa/äänettömällä/väärinpäin pöydällä.

Tein feikkiprofiilin Faceen ja laitoin kaverikutsun. Vastasi saman tien. Kun kysyin on sinkku vai varattu, kertoi olevansa eronnut. Ja kun ehdotin tapaamista, niin tottakai. Se suhde oli siinä. Varmaan ollut enemmänkin virityksiä mutta eipä ole enää minun päänsärkyni.

No niin.

Vierailija
26/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä et selvis

Vierailija
27/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse varmaan katsoisin otsikon ja ekan rivin ja toteaisin, että taas jotain roskapostia tietojenkalastelu/troijalaislinkkeineen.

Vierailija
28/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho! Ensimmäisenä kerroit jo paljon. "TIEDÄN miehen meiliosoitteen".

Hienoa :)

Vierailija
29/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee sitä.

Vierailija
30/38 |
08.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs aapeeta mollataan, eikö se ole miehen vika joka olisi hyppäämässä harhateille heti kun saa vieraalta naiselta himokkaita viestejä. Jos mies ei niin teekään niin sitten kaikki kunnossa.

Vierailija
31/38 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattiin mieskavereitamme ystävän kanssa ja olivat heti lähdössä treffeille.

Se oli testi.

Vierailija
32/38 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää testit kuulostaa kyllä joltain teinien hommilta, hohhoijaa. Jotenkuten ehkä ymmärrän jos on jo muuten vahva epäilys pettämisestä tms.

Vierailija
33/38 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ansa viritetty?

Vierailija
34/38 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksikäs aapeeta mollataan, eikö se ole miehen vika joka olisi hyppäämässä harhateille heti kun saa vieraalta naiselta himokkaita viestejä. Jos mies ei niin teekään niin sitten kaikki kunnossa.

Toki jos suhde on noin huteralla pohjalla, että tuollaiseen kokee oikeasti "tarvetta". Onhan tuo ihan äärimmäinen epäluottamuksen osoitus ja epäkunnioittavaa suhteen toista osapuolta kohtaan, eikä tosiaan kuulu hyvään ja terveeseen parisuhteeseen.

Vierailija
35/38 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko ansa viritetty?

En tee sitä.

Vierailija
36/38 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ois kauheeta jos se mies osoittaisi mielenkiintoa jotakuta uutta naista kohtaan.

Vierailija
37/38 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
38/38 |
10.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, äijöt on niin vedötettävissä, vähän egon buustausta, kiehnäystä, lirkkua, kiinni jää!😂😂